niet goede reclame he voor M$ voor zoiets dat je in elk bushokje ziet hangen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inclusief blootfoto's zelfsIk snap er niets meer van.
Net gezien, en op zich is die Tamara wel ok hoor, van mijn part, maar ik gun het Brian niet dat ie weer wat in zijn zielige schoot geworpen krijgt......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Willen ze nou echt Tamara in de kooi gaan gooien![]()
Het lijkt er onderhand op dat ze echt heel weinig keuze hebben in de mensen die het huis in willen![]()
(Zie filmpjes tien.tv)
Dat is dan wel weer een leuke optie. Nena en Tamara worden dikke vriendinnen en laten Brian links liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
best een serieus filmpje, ze zegt ook ergens in het filmpje 'dat gaan jullie nog zien'
denk niet dat nena daar blij van wordt, of ze gaan samen brian bashen (laatste lijkt me het leukst)
lees net bij het nieuws op de talpa site: 'Of het weerzien tussen Tamara en Brian ook daadwerkelijk plaats gaat vinden is natuurlijk nog maar de vraag. De selectierondes zijn zwaar en er zijn veel aanmeldingen… Afwachten dus maar! 'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een leuke optie. Nena en Tamara worden dikke vriendinnen en laten Brian links liggen![]()
Nou dat worden voorlopig saaie streamsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Alle bewoners zitten film te kijken.
Geloof er geen bal van, ze zullen haar zelf hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
lees net bij het nieuws op de talpa site: 'Of het weerzien tussen Tamara en Brian ook daadwerkelijk plaats gaat vinden is natuurlijk nog maar de vraag. De selectierondes zijn zwaar en er zijn veel aanmeldingen… Afwachten dus maar! '
nduuus
Klopt ook helmaal niks van , ze heeft al 6 keer gebeld de laatste twee dagen en dan te bedenken dat er de regel is dat je maar een keer in de 24 uur mag bellen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef elsie het volgende:
waar heeft Natasia in eens al die cp vandaan ? ze blijft maar bellen de laatste dagen maar zoveel heeft ze toch niet, of ben ik nu gek![]()
In haar geval lijkt me een uitzondering op de regel niet vreemd anders loopt ze gewoon DGK uit om eea uit te zoeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt ook helmaal niks van , ze heeft al 6 keer gebeld de laatste twee dagen en dan te bedenken dat er de regel is dat je maar een keer in de 24 uur mag bellen!
DGK_redactie opheldering over het oneindie punten aantal van Natasia
Geloof me nu op een ding echt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In haar geval lijkt me een uitzondering op de regel niet vreemd anders loopt ze gewoon DGK uit om eea uit te zoeken.
Ja is ook weer waar, ze lijkt verslaafd aan aandacht, ik ben bang dat zij met het grootste gemak het langst kan blijven zitten daar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof me nu op een ding echt!
Natasia zal nooit maar dan ook echt nooit zelf de villa verlaten.
Puur om een ding ze is aandachtsziek , positief of negatief!
Tot de andere bewoners haar echt zat zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja is ook weer waar, ze lijkt verslaafd aan aandacht, ik ben bang dat zij met het grootste gemak het langst kan blijven zitten daar...
Kan me nauwelijks voorstellen dat ze hem nog zou willen, zowel Nena als Tamara niet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:01 schreef Missy_1974 het volgende:
het kan nog wel leuke beelden opleveren als tamara het huis in gaat denk ik, zou nena jalours worden ?
wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat ze hem nog zou willen, zowel Nena als Tamara niet...
Nee, Nena kotst op die agressieve NSB-rat met z'n psycho gay-lachje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:01 schreef Missy_1974 het volgende:
het kan nog wel leuke beelden opleveren als tamara het huis in gaat denk ik, zou nena jalours worden ?
Was Tamara die meid die hij ook had gekozen..... of een van de meiden die hij heeft afgewezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Net gezien, en op zich is die Tamara wel ok hoor, van mijn part, maar ik gun het Brian niet dat ie weer wat in zijn zielige schoot geworpen krijgt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |