Ze is een leuke meid. Ze geeft in het filmpje ook aan, dat ze met Sylvia wil gaan paaldansen. Ze heeft dus een gezonde kijk op de zaken, en zal weer wat normaal tegenwicht gaan geven, vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me (serieus) een schitterend plan, leuke streams.
Ranking the stars vind ik leukerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
20:30 Andre van Duin op Tien
Kun je ff lache![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me (serieus) een schitterend plan, leuke streams.
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Nou, als Natasia weg gaat dan ga ik de streams in ieder geval weer wat vaker kijken
Ja, maar misschien gaat Brian haar op een bepaald moment wel denigrerend toespreken, of serieus over zijn gedichtenbundels praten, en dat je dan aan de gezichtsmimiek Tamara kan zien, dat ze het een lachwekkend onrealistisch plan vindt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb alweer genoeg geklef gezien op de streams.
Inclusief blootfoto's zelfsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
krijg nou de hik weblog weer trug???
Op tv is het ook vaak een overdosis Natasia. Dus ik denk dat die er net zo over denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....
Ja ik heb het ook gehad met der.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....
best een serieus filmpje, ze zegt ook ergens in het filmpje 'dat gaan jullie nog zien'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Willen ze nou echt Tamara in de kooi gaan gooien![]()
Het lijkt er onderhand op dat ze echt heel weinig keuze hebben in de mensen die het huis in willen![]()
(Zie filmpjes tien.tv)
niet goede reclame he voor M$ voor zoiets dat je in elk bushokje ziet hangen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inclusief blootfoto's zelfsIk snap er niets meer van.
Net gezien, en op zich is die Tamara wel ok hoor, van mijn part, maar ik gun het Brian niet dat ie weer wat in zijn zielige schoot geworpen krijgt......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Willen ze nou echt Tamara in de kooi gaan gooien![]()
Het lijkt er onderhand op dat ze echt heel weinig keuze hebben in de mensen die het huis in willen![]()
(Zie filmpjes tien.tv)
Dat is dan wel weer een leuke optie. Nena en Tamara worden dikke vriendinnen en laten Brian links liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
best een serieus filmpje, ze zegt ook ergens in het filmpje 'dat gaan jullie nog zien'
denk niet dat nena daar blij van wordt, of ze gaan samen brian bashen (laatste lijkt me het leukst)
lees net bij het nieuws op de talpa site: 'Of het weerzien tussen Tamara en Brian ook daadwerkelijk plaats gaat vinden is natuurlijk nog maar de vraag. De selectierondes zijn zwaar en er zijn veel aanmeldingen… Afwachten dus maar! 'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een leuke optie. Nena en Tamara worden dikke vriendinnen en laten Brian links liggen![]()
Nou dat worden voorlopig saaie streamsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Alle bewoners zitten film te kijken.
Geloof er geen bal van, ze zullen haar zelf hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
lees net bij het nieuws op de talpa site: 'Of het weerzien tussen Tamara en Brian ook daadwerkelijk plaats gaat vinden is natuurlijk nog maar de vraag. De selectierondes zijn zwaar en er zijn veel aanmeldingen… Afwachten dus maar! '
nduuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |