Brian nam het laatste woord; Daar kon de zwarte heks kennelijk niet tegen.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus, die rollende ogen van Natasia weer.
Deze keer heeft ze van Bart geleend, gaf ze tijdens het eten aan.... Maar volgens mij liggen er nog geen munten in de pot.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef elsie het volgende:
waar heeft Natasia in eens al die cp vandaan ? ze blijft maar bellen de laatste dagen maar zoveel heeft ze toch niet, of ben ik nu gek![]()
Ik heb zolangzamerhand het gevoel dat ik de weg kwijt ben bij hen. xnappurnixmeervanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Hangt ze weer bij die glibber om zíjn nek.....![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Nena wil gewoon weer normaal tegen elkaar doen, ze vindt het nergens op slaan die verwijten enzo. Brian zegt dat hij gewoon een arm om haar heen wil slaan. En toen liet ze dat toe.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.... Het wordt steeds gekker daar in dat huis.
![]()
Wat heb jij vandaag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Damn... stream 1 en 2 wil ik niet horen... en 3 en 4 ook niet.
Tijd voor een goed boek.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Dan hebben ze met deze 8 enorm mazzel gehad, want een stelletje grotere gekken krijg je echt nooit meer bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Willen ze nou echt Tamara in de kooi gaan gooien![]()
Het lijkt er onderhand op dat ze echt heel weinig keuze hebben in de mensen die het huis in willen![]()
(Zie filmpjes tien.tv)
Ik kan 5 van de 8 personen niet meer verdragen. Dat is behoorlijk klote zeg maar...quote:
20:30 Andre van Duin op Tienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Wie is Tamaraquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het lijkt er onderhand op dat ze echt heel weinig keuze hebben in de mensen die het huis in willen![]()
(Zie filmpjes tien.tv)
Ze houden alvast rekening met het weggaan van Nena danwel Natasia denk ik......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
(Zie filmpjes tien.tv)
Een van de dates die Brian heeft gehad. De laatste die hij uiteindelijk gekozen heeft.quote:
Is al weer in de lucht.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
krijg nou de hik weblog weer trug???
Lijkt me (serieus) een schitterend plan, leuke streams.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een van de dates die Brian heeft gehad. De laatste die hij uiteindelijk gekozen heeft.
Ze zullen natuurlijk op een nieuwe love story hopen ofzo.
Of met een vertrek van Ilona.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze houden alvast rekening met het weggaan van Nena danwel Natasia denk ik......
Niet dat er dan iemand nog kijkt daarna.......![]()
Niet? Nou, als Natasia weg gaat dan ga ik de streams in ieder geval weer wat vaker kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze houden alvast rekening met het weggaan van Nena danwel Natasia denk ik......
Niet dat er dan iemand nog kijkt daarna.......![]()
Ze is een leuke meid. Ze geeft in het filmpje ook aan, dat ze met Sylvia wil gaan paaldansen. Ze heeft dus een gezonde kijk op de zaken, en zal weer wat normaal tegenwicht gaan geven, vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me (serieus) een schitterend plan, leuke streams.
Ranking the stars vind ik leukerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
20:30 Andre van Duin op Tien
Kun je ff lache![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me (serieus) een schitterend plan, leuke streams.
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Nou, als Natasia weg gaat dan ga ik de streams in ieder geval weer wat vaker kijken
Ja, maar misschien gaat Brian haar op een bepaald moment wel denigrerend toespreken, of serieus over zijn gedichtenbundels praten, en dat je dan aan de gezichtsmimiek Tamara kan zien, dat ze het een lachwekkend onrealistisch plan vindt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb alweer genoeg geklef gezien op de streams.
Inclusief blootfoto's zelfsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
krijg nou de hik weblog weer trug???
Op tv is het ook vaak een overdosis Natasia. Dus ik denk dat die er net zo over denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....
Ja ik heb het ook gehad met der.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kijkcifers van de TV, Wij hebben imho inmiddels al een overdosis Natasia gehad.....
best een serieus filmpje, ze zegt ook ergens in het filmpje 'dat gaan jullie nog zien'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Kaleddis het volgende:
(Zie filmpjes tien.tv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |