abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:38:33 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45183340
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Belana het volgende:

PV, waarom dan?
Waarschijnlijk door dat gemodder met de bv. Maar volgens de arts komt dit wel meer voor bij vroegelingen die bv krijgen. Volgende week naar het cb.
Kendahl maakt heel schattige geluidjes.....heel hoge piepjes met overslaande stem.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:33:21 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45187576
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef linda856763 het volgende:
voor Thies!
maar hoe deed ie dat eerst dan
Nou, wiegen, op/aan de borst, in de kinderwagen, auto, maar níet zelfstandig in bed/box liggend.
En wat grappig dat jullie ook zo blij doen!

PM, heerlijk he, dat geklets!
Thies houdt zijn hoofdje dan nog niet zelfstandig omhoog, neigt nog niet naar rollen, maar kletsen, schateren en kirren doet hij al een hele poos! Vooral 's ochtend als hij lekker uitgeslapen is. Hele verhalen met écht oogcontact. Soms wel een half uur aan een stuk! Dat vind ik echt de mooiste momenten van de dag met hem.... *smelt...

Lisje toch, da's niet zo mooi....
En Cattie, fijn dat de wvk met jullie gaat kijken naar het slapen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45187626
vergeet ik ook helemaal blij te doen over Thies
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 19:38:42 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45187819
Snoopy wat vervelend van dat hartruisje. Wat ik echt opzienbarend daaraan vind is dat kinderartsen het niet hebben ontdekt toen Lis in het ziekenhuis lag. Je mag toch denken dat ze goed genoeg onderzocht is daar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:47:17 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45188213
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef snoopy het volgende:
vergeet ik ook helemaal blij te doen over Thies

En idd, wat Lois zegt....
pi_45188581
Ja, daarom kan ik me niet zo goed voorstellen dat er iets mis zou kunnen zijn. Hij zei dat het niets ernstigs hoeft te zijn en dat het kan zijn dat hij het bloed hoort ruisen omdat de adertjes nog niet volgroeid zijn ofzoiets.

Nu weet ik dat dit heel vaak voor komt en niks hoeft te betekenen maar heel toevallig ben ik 2 weken na de geboorte samen met een vriendinnetje van zwangerschapsgym en haar dochtertje tegelijkertijd op controle geweest bij de kinderarts in het ziekenhuis.
Haar dochtertje had ineens ook een ruisje en bleek een ernstige hartafwijking te hebben. Ik ben bij haar gebleven tot haar vriend er was toen het meisje plots werd opgenomen op neonatologie. Ze is 's avonds nog in Leiden terechtgekomen en geopereerd omdat ze een longslagader blijkt te missen.
Al met al een heel verhaal en dat is met Lis niet aan de orde maar het zit zo heel stiekem dan toch weer ergens op een plekje in je achterhoofd
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:07 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45188737
Natuurlijk spookt dat door je hoofd, meisje! Heel begrijpelijk!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:02:03 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_45188925
pfff snoopy, van zulke dingen word je niet blij zeg
Ik bedoelde met mijn post vanmiddag dat het me opvalt hoe vaak ze het tegenwoordig over een ruisje hebben. laatst bij Menicole d'r Mika, vandaag hoorde ik mijn schoonzusje dus over Jake en nu Lis weer en ik heb nog meer gehoord. Ik vind dat zo vreemd, dat dat ineens zo vaak voorkomt.
heel kort door de bocht komt het bij mij bijna over alsof ze allemaal een extra cursus hartruisjes hebben gevolgd ofzo, maar er kan natuurlijk ook echt iets aan de hand zijn en het is goed dat er op gelet wordt hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_45189048
Een cursus hartruisjes
Het is dat er laatst dus echt iets aan de hand was met dat kindje, anders zou je het idd gaan denken.
pi_45189166
Ik schijn ook een hartruisje gehad te hebben, of nog Ik heb er in ieder geval geen last van. Ik hoop dat voor Lis hetzelfde geldt. Ik heb wel eens gelezen dat bij veel babietjes het hartklepje ook nog niet helemaal best sluit, net als het maagklepje. En dat veroorzaakt dan ruis (teruglekkend bloed)... Ik ben maar een leek, dus don't shoot me als ik onzin verkoop
Eva
pi_45189204
Ik schijn zelf ook een hartruisje gehad te hebben en dat was ook niet erg. Affijn, het komt vast wel goed allemaal
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:11:26 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_45189306
vast wel snoopy
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:40:56 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45190520
Tjonge, bah snoopy, ik heb je even gepm-ed. Wat linda zegt klopt zo ongeveer wel een beetje
Toen Lis in het ziekenhuis lag was ze toch zo vreselijk aan het hoesten, ik kan me wel voorstellen dat je dan zo'n ruisje niet hoort. Ga je naar het VU, snoopy?
Lekker douchen!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:14:18 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45191807
Belaan, wat ik nog dacht over die wieg, kun je die niet als de opslag voor alle andere baby-/kinderdingen die je wil bewaren gebruiken? In plaats van een (of twee of drie of.... ) doos (dozen) ofzo?
pi_45191993
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef sjak het volgende:
Tjonge, bah snoopy, ik heb je even gepm-ed. Wat linda zegt klopt zo ongeveer wel een beetje
Toen Lis in het ziekenhuis lag was ze toch zo vreselijk aan het hoesten, ik kan me wel voorstellen dat je dan zo'n ruisje niet hoort. Ga je naar het VU, snoopy?
Nee, naar het OLVG Sjak.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:29:55 #216
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45192515
Lekker dichtbij, snoopy en ook een van de beste ziekenhuizen van nederland!
Belana, hoezo gaat die wieg nooit meer gebruikt worden? Je maakt er gewoon een familiestuk van, kunnen je kleinkinderen erin
Lekker douchen!
pi_45192830
Nou ja, ik wilde de wieg waar ik in gelegen heb voor geen goud hebben hoor. Een (spuug) - lelijk ding!
Maar die van Belana is natuurlijk heel mooi
Eva
pi_45193353
Belana, kan je hem niet zo zagen dat hij goed op te slaan en weer makkelijk in elkaar te zetten is? Wie weet is een toekomstige schoondochter wel héél blij met de wieg waar haar in heeft gelegen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 06:52:05 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_45202205
wat lief dat jullie zo meedenken ff voor de duidelijkheid hier een foto (van mijn verbouwing gisteren) op de voorgrond de wieg dus. zoals jullie zien een prachtige wieg en moeilijk uit elkaar te halen in mijn ogen en best groot om te bewaren. Maar hij staat inmiddels op zolder hoor en voorlopig neem ik geen beslissingen

stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:09:03 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203100
Kendahl laat zich nogal horen de afgelopen dagen. Het begint met een paar schreeuwtjes met gilletjes eraan toegevoegd en na een poosje gaat hij huilen. En als je dan komt: glimlachen!!
pi_45203524
Baby's die niet zo snel groeien zijn ook leuk PV. Volgende maand gaat het vast weer beter het ging nu deze maand toch ook lastig met de bv. Als je hoge getallen gewend bent, zal het wel even schrikken zijn.

Wat goed van Thies. Echt fijn als dat kan.

Misschien dat die CB arts wel zo 'zoekt' naar een ruisje, dat hij het sneller hoort dan in het ziekenhuis. Wel schrikken, moet je weer terug.

Die wieg zit er uit als prima opslagplek. Door die vorm kun je er zo dozen eronder zetten. En zo'n bedbox (een platte) eronder. Of verbouwen en een aanrecht van maken. Op z'n kop als speelkasteel met de poten als torens, misschien kan m@x er iets van knutselen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:40:33 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203643
Ja!! Hij speelt op zijn buik. Tot nu toe kon hij op zijn buik alleen maar kijken, nu was hij aan het spelen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:43:39 #223
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45203697
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Die wieg zit er uit als prima opslagplek. Door die vorm kun je er zo dozen eronder zetten. En zo'n bedbox (een platte) eronder. Of verbouwen en een aanrecht van maken. Op z'n kop als speelkasteel met de poten als torens, misschien kan m@x er iets van knutselen.
Je zou de poten ervan af kunnen halen en hem dan gebruiken als speelgoedkist. Wat een prachtwieg trouwens.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:52:36 #224
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203887
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef m@x het volgende:

[..]

Je zou de poten ervan af kunnen halen en hem dan gebruiken als speelgoedkist. Wat een prachtwieg trouwens.
goed idee
pi_45203926
snoopy, ai wat vervelend, toch weer wat zorgen over lis. hopelijk valt 't mee met dat ruisje.

belana, hele mooie wieg inderdaad! hadden jullie die ook voor Liam? en dat mooie ledikantje van Liam, waar is dat gebleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')