Waarschijnlijk door dat gemodder met de bv. Maar volgens de arts komt dit wel meer voor bij vroegelingen die bv krijgen. Volgende week naar het cb.quote:
Nou, wiegen, op/aan de borst, in de kinderwagen, auto, maar níet zelfstandig in bed/box liggend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef linda856763 het volgende:voor Thies!
maar hoe deed ie dat eerst dan![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef snoopy het volgende:vergeet ik ook helemaal blij te doen over Thies
![]()
Nee, naar het OLVG Sjak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef sjak het volgende:
Tjonge, bah snoopy, ik heb je even gepm-ed. Wat linda zegt klopt zo ongeveer wel een beetje
Toen Lis in het ziekenhuis lag was ze toch zo vreselijk aan het hoesten, ik kan me wel voorstellen dat je dan zo'n ruisje niet hoort. Ga je naar het VU, snoopy?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Die wieg zit er uit als prima opslagplek. Door die vorm kun je er zo dozen eronder zetten. En zo'n bedbox (een platte) eronder. Of verbouwen en een aanrecht van maken. Op z'n kop als speelkasteel met de poten als torens, misschien kan m@x er iets van knutselen.
goed ideequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Je zou de poten ervan af kunnen halen en hem dan gebruiken als speelgoedkist. Wat een prachtwieg trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |