abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:38:33 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45183340
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Belana het volgende:

PV, waarom dan?
Waarschijnlijk door dat gemodder met de bv. Maar volgens de arts komt dit wel meer voor bij vroegelingen die bv krijgen. Volgende week naar het cb.
Kendahl maakt heel schattige geluidjes.....heel hoge piepjes met overslaande stem.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:33:21 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45187576
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef linda856763 het volgende:
voor Thies!
maar hoe deed ie dat eerst dan
Nou, wiegen, op/aan de borst, in de kinderwagen, auto, maar níet zelfstandig in bed/box liggend.
En wat grappig dat jullie ook zo blij doen!

PM, heerlijk he, dat geklets!
Thies houdt zijn hoofdje dan nog niet zelfstandig omhoog, neigt nog niet naar rollen, maar kletsen, schateren en kirren doet hij al een hele poos! Vooral 's ochtend als hij lekker uitgeslapen is. Hele verhalen met écht oogcontact. Soms wel een half uur aan een stuk! Dat vind ik echt de mooiste momenten van de dag met hem.... *smelt...

Lisje toch, da's niet zo mooi....
En Cattie, fijn dat de wvk met jullie gaat kijken naar het slapen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45187626
vergeet ik ook helemaal blij te doen over Thies
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 19:38:42 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45187819
Snoopy wat vervelend van dat hartruisje. Wat ik echt opzienbarend daaraan vind is dat kinderartsen het niet hebben ontdekt toen Lis in het ziekenhuis lag. Je mag toch denken dat ze goed genoeg onderzocht is daar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:47:17 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45188213
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef snoopy het volgende:
vergeet ik ook helemaal blij te doen over Thies

En idd, wat Lois zegt....
pi_45188581
Ja, daarom kan ik me niet zo goed voorstellen dat er iets mis zou kunnen zijn. Hij zei dat het niets ernstigs hoeft te zijn en dat het kan zijn dat hij het bloed hoort ruisen omdat de adertjes nog niet volgroeid zijn ofzoiets.

Nu weet ik dat dit heel vaak voor komt en niks hoeft te betekenen maar heel toevallig ben ik 2 weken na de geboorte samen met een vriendinnetje van zwangerschapsgym en haar dochtertje tegelijkertijd op controle geweest bij de kinderarts in het ziekenhuis.
Haar dochtertje had ineens ook een ruisje en bleek een ernstige hartafwijking te hebben. Ik ben bij haar gebleven tot haar vriend er was toen het meisje plots werd opgenomen op neonatologie. Ze is 's avonds nog in Leiden terechtgekomen en geopereerd omdat ze een longslagader blijkt te missen.
Al met al een heel verhaal en dat is met Lis niet aan de orde maar het zit zo heel stiekem dan toch weer ergens op een plekje in je achterhoofd
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:07 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45188737
Natuurlijk spookt dat door je hoofd, meisje! Heel begrijpelijk!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:02:03 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_45188925
pfff snoopy, van zulke dingen word je niet blij zeg
Ik bedoelde met mijn post vanmiddag dat het me opvalt hoe vaak ze het tegenwoordig over een ruisje hebben. laatst bij Menicole d'r Mika, vandaag hoorde ik mijn schoonzusje dus over Jake en nu Lis weer en ik heb nog meer gehoord. Ik vind dat zo vreemd, dat dat ineens zo vaak voorkomt.
heel kort door de bocht komt het bij mij bijna over alsof ze allemaal een extra cursus hartruisjes hebben gevolgd ofzo, maar er kan natuurlijk ook echt iets aan de hand zijn en het is goed dat er op gelet wordt hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_45189048
Een cursus hartruisjes
Het is dat er laatst dus echt iets aan de hand was met dat kindje, anders zou je het idd gaan denken.
pi_45189166
Ik schijn ook een hartruisje gehad te hebben, of nog Ik heb er in ieder geval geen last van. Ik hoop dat voor Lis hetzelfde geldt. Ik heb wel eens gelezen dat bij veel babietjes het hartklepje ook nog niet helemaal best sluit, net als het maagklepje. En dat veroorzaakt dan ruis (teruglekkend bloed)... Ik ben maar een leek, dus don't shoot me als ik onzin verkoop
Eva
pi_45189204
Ik schijn zelf ook een hartruisje gehad te hebben en dat was ook niet erg. Affijn, het komt vast wel goed allemaal
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:11:26 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_45189306
vast wel snoopy
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:40:56 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45190520
Tjonge, bah snoopy, ik heb je even gepm-ed. Wat linda zegt klopt zo ongeveer wel een beetje
Toen Lis in het ziekenhuis lag was ze toch zo vreselijk aan het hoesten, ik kan me wel voorstellen dat je dan zo'n ruisje niet hoort. Ga je naar het VU, snoopy?
Lekker douchen!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:14:18 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45191807
Belaan, wat ik nog dacht over die wieg, kun je die niet als de opslag voor alle andere baby-/kinderdingen die je wil bewaren gebruiken? In plaats van een (of twee of drie of.... ) doos (dozen) ofzo?
pi_45191993
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef sjak het volgende:
Tjonge, bah snoopy, ik heb je even gepm-ed. Wat linda zegt klopt zo ongeveer wel een beetje
Toen Lis in het ziekenhuis lag was ze toch zo vreselijk aan het hoesten, ik kan me wel voorstellen dat je dan zo'n ruisje niet hoort. Ga je naar het VU, snoopy?
Nee, naar het OLVG Sjak.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:29:55 #216
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45192515
Lekker dichtbij, snoopy en ook een van de beste ziekenhuizen van nederland!
Belana, hoezo gaat die wieg nooit meer gebruikt worden? Je maakt er gewoon een familiestuk van, kunnen je kleinkinderen erin
Lekker douchen!
pi_45192830
Nou ja, ik wilde de wieg waar ik in gelegen heb voor geen goud hebben hoor. Een (spuug) - lelijk ding!
Maar die van Belana is natuurlijk heel mooi
Eva
pi_45193353
Belana, kan je hem niet zo zagen dat hij goed op te slaan en weer makkelijk in elkaar te zetten is? Wie weet is een toekomstige schoondochter wel héél blij met de wieg waar haar in heeft gelegen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 06:52:05 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_45202205
wat lief dat jullie zo meedenken ff voor de duidelijkheid hier een foto (van mijn verbouwing gisteren) op de voorgrond de wieg dus. zoals jullie zien een prachtige wieg en moeilijk uit elkaar te halen in mijn ogen en best groot om te bewaren. Maar hij staat inmiddels op zolder hoor en voorlopig neem ik geen beslissingen

stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:09:03 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203100
Kendahl laat zich nogal horen de afgelopen dagen. Het begint met een paar schreeuwtjes met gilletjes eraan toegevoegd en na een poosje gaat hij huilen. En als je dan komt: glimlachen!!
pi_45203524
Baby's die niet zo snel groeien zijn ook leuk PV. Volgende maand gaat het vast weer beter het ging nu deze maand toch ook lastig met de bv. Als je hoge getallen gewend bent, zal het wel even schrikken zijn.

Wat goed van Thies. Echt fijn als dat kan.

Misschien dat die CB arts wel zo 'zoekt' naar een ruisje, dat hij het sneller hoort dan in het ziekenhuis. Wel schrikken, moet je weer terug.

Die wieg zit er uit als prima opslagplek. Door die vorm kun je er zo dozen eronder zetten. En zo'n bedbox (een platte) eronder. Of verbouwen en een aanrecht van maken. Op z'n kop als speelkasteel met de poten als torens, misschien kan m@x er iets van knutselen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:40:33 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203643
Ja!! Hij speelt op zijn buik. Tot nu toe kon hij op zijn buik alleen maar kijken, nu was hij aan het spelen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:43:39 #223
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45203697
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Die wieg zit er uit als prima opslagplek. Door die vorm kun je er zo dozen eronder zetten. En zo'n bedbox (een platte) eronder. Of verbouwen en een aanrecht van maken. Op z'n kop als speelkasteel met de poten als torens, misschien kan m@x er iets van knutselen.
Je zou de poten ervan af kunnen halen en hem dan gebruiken als speelgoedkist. Wat een prachtwieg trouwens.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:52:36 #224
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203887
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef m@x het volgende:

[..]

Je zou de poten ervan af kunnen halen en hem dan gebruiken als speelgoedkist. Wat een prachtwieg trouwens.
goed idee
pi_45203926
snoopy, ai wat vervelend, toch weer wat zorgen over lis. hopelijk valt 't mee met dat ruisje.

belana, hele mooie wieg inderdaad! hadden jullie die ook voor Liam? en dat mooie ledikantje van Liam, waar is dat gebleven?
pi_45203948
pv, logisch dat er na al dat gedoe met de borstvoeding een dipje in de lijn zit. maar nog steeds stijgend, da's eigenlijk hartstikke mooi.
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:57:09 #227
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45203993
Ik kijk wat verder dan mijn neus lang is en lees dat Lis een ruisje heeft. Snoop, het zal wel even schrikken zijn geweest maar hopelijk is het net als met de meeste ruisjes niks ernstigs.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:41:38 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45204892
Jeetje Lis, logisch dat je je zorgen maakt Snoopy. Ook door dat verhaal van dat andere babietje. Gewoon even niet verder kijken dan nu (klinkt makkelijk weet ik, maar denk stap voor stap). Het hóeft niks te betekenen, laat het onderzoek dat maar uitwijzen. Het is onmogelijk om niet te piekeren, maar denk echt stap voor stap. Laat je niet gek maken door andere verhalen. Behalve de positieve natuurlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:26:48 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45205944
O en Belana, je kende Lanette niet hè? Werkt hier dus heel goed tegen het eczeem. Is een vaseline creme, kun je volgens mij alleen bij de apotheek krijgen. Probeer het eens, mochten de cardiflor en bepanthen niet werken. (volgens mij ook goedkoper)
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:27:34 #230
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45207636
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:55 schreef bixister het volgende:
pv, logisch dat er na al dat gedoe met de borstvoeding een dipje in de lijn zit. maar nog steeds stijgend, da's eigenlijk hartstikke mooi.
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden.
Echt lachen met Kendahl. Geef ik hem een rammelaar aan. En dan niet aanpakken... kom ik aanlopen met een minirijstwafeltje, strekt hij zijn armpjes uit. 'Ja, die wil ik wel. Gimme gimme gimme!'
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:24:55 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45209513
Snoop, dat is gewoon helemaal niet fijn, zoiets weer nu. Ik hoop dat het niets is natuurlijk! Hou je taai en geef dat kleine Russische mooie popje van je maar veel kusjes.

Storm was gisteren ook op het cb. Kreeg zijn voorlopig laatste prikjes en was best een bikkel!
Hij weegt 7150 gram en is 64 cm lang. En hij is lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:27:17 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45209595
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:58 schreef Moonah het volgende:
Ik ga hier even heel hard juichen! want IRL zou ik eea kunnen verpesten...

Thies is zonet voor het eerst (!!!) uit zichzelf overdag in slaap gevallen!!!!!
And again!!!!!

PM, hoe wist jij dat?
pi_45209693
Wauw Storm! Ze zijn even oud maar Anna is twee kilo lichter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:35:11 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45209837
Go Thies!!!!

Ja, grappig is dat, he Yppy? Maria was ook een kilo lichter op die leeftijd. En Anna is zelfs een halve maand ouder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_45209936
Eigenlijk was Anna de 19e uitgerekend, wat dat betreft zijn ze echt even oud. Gek hoor. Zo'n verschil. Ik heb ook zo zitten denken toen Anna 3,5 maanden was. Even oud als haar nichtje toen Anna werd geboren en die was echt veeeel groter.
*OUD heilige*
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:42:51 #236
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45210097
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

And again!!!!!

PM, hoe wist jij dat?
Heerlijk gevoel hé? Dat hij toch een beetje onafhankelijk is/kan zijn.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:52:07 #237
108648 cattie
lieve moeder
pi_45218886
Ive heeft al sinds vrijdag geen poepluier meer gehad. Nu heeft hij er wel vaker 1 of 2 dagen tussen zitten, maar nu is het dus al bijna een week. Zou dat kunnen komen omdat hij nu bijvoeding krijgt? Is er iets aan te doen? Ik weet niet zeker of hij er last van heeft, hij laat wel winden (stinken! ) en is af en toe wat brommerig, maar dat kan ook door de tandjes komen.

edit: het is de wet van fok he. Heb ik het hier neegezet en dan gaat hij weer poepen!

[ Bericht 18% gewijzigd door cattie op 10-01-2007 19:07:09 ]
pi_45222016
Cattie dat klinkt opgelucht!
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:36:30 #239
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45222632
Haha, die Ive, die is echt gehoorzaam
Lekker douchen!
pi_45222884
Jeetje snoopy wat naar dat ze een ruisje gevonden hebben. Het zal vast niets zijn, maar ik kan me voorstellen dat het toch aan je knaagt.

Mooie wieg belana, maar wat je ermee zou kunnen doen

Haha cattie, zal je inderdaad altijd zien. Nouja fijn dat Ive weer een poepluier had.

* Tamea heeft even een vraagje:
Ik ga de bv verder afbouwen, maar nu weet ik even niet wat ik kwa voedingsschema moet.
Het is nu zo
7.00 bv
9.30 fruithap
11.00 fles 180cc 6 scheppen
(13.00 broodkorst/rijstwafel, niet elke dag)
15.00 fles 180 cc
18.00 groentehap (ongeveer anderhalf ons groente/aardappel/soms vlees)
19.00 bv

Nu wil ik die laatste voeding er dus uit gooien, maar ik neem aan dat Finn dan wel wat moet drinken. Alleen als ik in het CB foldertje kijk dan staat daar bij 7 maanden 4 voedingen en een fruithap. Dat zou dus betekenen geen fles/drinken meer na de groentehap, maar dan vind ik dat ie wel heel lang achter elkaar niets drinkt.
Hoe doen jullie dit?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:24:57 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_45224874
bedankt voor alle tips ik ga eens goed nadenken

Heb ezra vanavond weer een potje gegeven, want meneer dronk inmiddels 6/7 flessen per etmaal leeg, hij heeft gewoon zo'n behoefte aan vast voedsel. Zijn eczeem was heel erg minder, nu kijken wat er gebeurt.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:27:42 #242
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45225006
Volgens mij bedoelen ze met voedingen de melkvoedingen. Dus de groente en fruithappen zijn extra, dacht ik hoor. Mijn schema lijkt heel erg op dat van jou, maar om 18.00 uur geef ik haar een deel van de fles, dan een groentehapje (zoveel als ze zelf wil, niet heel veel meestal) en daarna de rest van de fles. En sinds kort geven we voordat wij gaan slapen nog een extra fles (180cc) met pap omdat ze anders de nacht bij lange na niet doorslaapt.
Lekker douchen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:49:11 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_45225950
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef bixister het volgende:
snoopy, ai wat vervelend, toch weer wat zorgen over lis. hopelijk valt 't mee met dat ruisje.

belana, hele mooie wieg inderdaad! hadden jullie die ook voor Liam? en dat mooie ledikantje van Liam, waar is dat gebleven?
We hebben deze gekocht voor Liam
en Liam ligt nog steeds in zijn ledikantje, dat is wat groter dan een standaard ledikant (want zelf gemaakt door mijn opa) en Liam is niet zo groot, dus die slaapt er voorlopig nog wel in
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:52:25 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_45226105
Hopelijk krijgt Ezra nu geen eczeem Belana! Misschien kun je even goed bijhouden wat hij krijgt, zodat je, als hij toch weer last krijgt, het schuldige product kunt aanwijzen?

Sjak, hoe gaat het met Jetske? Ik las laatst dat ze al lekker aan het eten is?

Ibe heeft vanavond moedermelkpap gekregen van een lepeltje. Dat ging er wel in!
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:53:46 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_45226155
Tamea, ik vind je schema er eigenlijk heel normaal uit zien. Liam heeft tot voor kort nog een fles gekregen voor ie ging slapen, dat was een knus naar bed gaan flesje. dus je zou het kunnen vervangen door een flesje opvolgmelk.

cattie, dat is idd wel het idee, dat ik er zo misschien achter kom. ik wilde eigenlijk langer afwachten, maar het arme kind had echt honger! Het ging achter elkaar naar binnen en als de hap niet snel genoeg kwam lag ie te schreeuwen met open mond!
Ik ben bang dat Ezra gewoon gevoelig is, hij had al vrij snel van die plekken. misschien gaat het ook wel gewoon weer over hoor.

fijn dat Ive gepoept heeft trouwens, is toch niet fijn he als het zo lang duurt!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:56:48 #246
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45226272
Kun je die pap niet in een flesje geven, cattie? Of wil je et graag met een lepel geven. Jetske vind dat ook helemaal geweldig, eten met een lepel, maar ook zelf happen van banaan, wortel en komkommer vindt ze leuk. Het gaat goed met 'r. Ze is enorm lief en grappig vind ik. Helaas gaan de nachten nog niet helemaal goed, vannacht heeft ze ook weer lopen nachtbraken, ik ben benieuwd wanneer het gaat stoppen
Lekker douchen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:01:06 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45226431
belana en ezra

Ive pap is toch ook lekker

sjak pap is beter om met lepel ook te geven ivm mond motoriek enne doe eens wat foto's van rapleyende jetske

Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:01:22 #248
108648 cattie
lieve moeder
pi_45226444
Tja, nachtbraken... Hopelijk krijgen Jetske en Ive snel een lekker slaappatroon! Wat fijn dat het goed gaat!

We wilden eens zien wat Ive van echt dikke pap vond. En eens kijken hoe hij er verder op reageert. Het was echt te dik om in een fles te doen en een fles vindt Ive niet zo leuk.

Belana, als Ezra zelf aangeeft dat hij er zo aan toe is snap ik dat je het alweer gaat proberen! En misschien lag het niet eens zozeer aan de voeding. Ik dacht op een gegeven moment dat Ive er niet tegen kon als ik koemelkproducten gebruikte, want toen ik daar mee stopte waren de krampen voorbij, maar toen ik het weer voorzichtig probeerde bleek hij nergens last van te hebben.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:06:28 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45226630
Dat wist ik niet evenstar! Maar wij geven hier de pap als slaapmiddel Vandaar dus in een flesje.
Tja, ik weet nu een beetje hoe je je voelt cattie Ik heb er wel vertrouwen in dat het aan het goedkomen is, Ze sliep gisteren weer eens door en vannacht was ze maar 1 keer wakker en ging na een uurtje kletsen weer slapen. Dat is al zeer veel vooruitgang. De afgelopen weken werd ze bijna elk uur wakker en ging pas slapen nadat ze een fles had gekregen. Ach, het hoort erbij. Het is alleen niet zo bevordelijk voor mijn werk.

Ik hoop binnenkort een filmpje van een rapleyende Jets te kunnen plaatsen, maar we missen nu een kabeltje begreep ik van mijn
Lekker douchen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:11:46 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_45226870
wat grappig sjak, Ezra is de afgelopen tijd dus ook aan het spoken geweest 's nachts idd zomaar een uur wakker en een lol hebben! en tja, hij ligt dus naast ons
Vanacht was ie ook weer wakker om 2 uur, maar gelukkig ging ie weer slapen met zijn speen en toen sliep ie tot 7 uur. het is een faaaaaaaase

cattie, wat jij zegt kan heel goed, want hij heeft toen ie veel kleiner was ook die plekker gehad en ineens waren ze weg en ook zomaar ineens kwamen ze weer. het hoeft idd niet aan de voeding te liggen, das het moeilijke. we zien wel ff, maar ik vond het iig echt sneu om hem zijn eten te ontzeggen terwijl hij er duidelijk zo'n behoefte aan heeft.
Ik was hier ook net begonnen met rapleyen, gign best grappig, heb er wel foto's van, ff zoeken.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')