ik weet het , het is egwoon k*t je wilt je geen zorgen maken, niet vergelijken maar toch doe je dat en wordt het vaak ook door anderen gedaan.quote:
Kun je er geen tijdelijke bloembak of aardappelopslag van maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Belana het volgende:
maar wat moet ik nou met de wieg? het is best een enorm ding en kan niet uit elkaar... verkopen of toch bewaren? ik weet het nog niet... we hebben gewoon niet zoveel ruimte in huis om al dat soort spul te kunnen bewaren ben ik bang...
Wow wat een binkiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef cattie het volgende:
Moonah gefeliciteerd!
Belana, ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het gaat ook zo snel he.
Snoopy, wat vervelend dat het niet helemaal oke was met Lis! Hopelijk stelt het ruisje niets voor en trekt de eczeem snel weg. Wat veel kindjes met eczeem trouwens.
Wij zijn ook net naar het cb geweest. Ive is nu 70 cm, hij groeit mooi conform de curve, en 8405 gram, qua gewicht gaat hij iets sneller dan de curve. Prima dus. De cb arts denkt niet dat een flesje kv helpt voor doorslapen, maar denkt dat het een probleem is in zijn slaapritme. De wijkverpleegkundige neemt volgende week contact op om te kijken wat we verder nog kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |