abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:37:18 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45174000
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dankje..
ik weet het , het is egwoon k*t je wilt je geen zorgen maken, niet vergelijken maar toch doe je dat en wordt het vaak ook door anderen gedaan.
je wilt gewoon zoo graag dat je mannetje goed eet goed groeit etc.. gewoon het allerbeste.
Meid dat krijgt die bij je echt heus waar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:19:44 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_45175081
ff wat gemist denk ik, is er iets mis met Ken dan PV?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:32:30 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45175408
Cattie, succes. En ik mengde de bv ok met de kv. Half/half ging bij Fleur goed. (inderdaad bv en kv gemengd met water)

PV, was Ken de afgelopen keer dan zo weinig gegroeid. Ik dacht dat hij wel lekker ging?

Maud maakt nieuwe geluidjes en strekt zich lekker uit. Leuk om te zien. Nieuwe ontwikkelingen. Oh en had ik het gemeld....ze lacht al gericht. Niet veel, maar toch.

Owlet wat fijn dat jouw CB zo goed aansluit bij jou. Lijkt me echt super. Ik heb gelukkig een hele fijne wijkvp.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:40:54 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45175609
Cattie, wie heeft het flesje gegeven? Jij of manlief?
Misschien helpt het (heb ik wel eens gehoord) als jij even weggaat en het door je man/vriend alleen laat doen. Ive kan nl. best aanvoelen dat jij er niet helemaal prettig bij voelt. Kun je niks aan doen.
Met Léon was het ook een drama dat afbouwen. Hij had gewoon heel veel moeite met de fles. Hebben hem zelfs op een gegeven moment in een houtgreep gehouden. Vreselijk onverantwoord, maar het werkte wel. Toen hij uiteindelijk in de gaten kreeg dat de fles de enige optie was en de borst niet meer, ging hij wel weer drinken. Maar we hebben heel wat strijd gehad toen. Ik kan je dus ook niet de juiste correcte oplossing aandragen. Sterkte dus maar!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:45:51 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_45175782
Mijn man heeft Ive de fles gegeven, ik was niet eens in dezelfde kamer (ik kan het namelijk niet over mijn hart verkrijgen om hem de fles te geven terwijl ik liever bv geef).
Ik kan me voorstellen dat je Cas Léon in de houdgreep hebt moeten houden! Niet leuk... Maar omdat bij Ive de fles niet nog de enige optie is, zullen wij dat maar niet proberen.

[ Bericht 4% gewijzigd door cattie op 09-01-2007 13:51:34 (verkeerde zoontje, oeps!) ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:48:32 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45175875
Het was bij Léon hoor.
Ik was toen nl. al zo goed als gestopt met de bv. Ineens had hij het leek wel door dat de bv afgelopen was en vertikte het plots om uit de fles te drinken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:52:27 #182
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176014
Vond je dat zelf niet heel moeilijk? Voelde je je niet schuldig? Ik voel me nu namelijk best schuldig dat we hem de fles willen geven...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:58:15 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176180
Ik ben bang, heel bang...
Ive heeft als sinds vrijdag niet meer gepoept, dus ik verwacht nu elk moment een poepbroek totaan zijn oren....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:58:19 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176181
Tuurlijk voelde ik me schuldig. Hoe dacht je dat ik me bijv. nu voel nu ik stop met de bv en * klabats * Cas heeft eczeem?
Maar ik probeer ook de rede te zien; Ik had alles gegeven, het was goed zo. En nu ook, het maakte niet uit wanneer ik zou stoppen die eczeem was er toch wel doorgekomen. Het houdt een keer op.
Dat geldt voor jou ook, je hebt gewoon een moment nodig dat jij zelf rust krijgt. En dan is 1 zo'n flesje toch niet erg? Je doet het hartstikke goed joh! Maar hou niet te krampachtig vast aan bep. beelden, durf ook iets, of beter nog iemand , los te laten.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:00:43 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176250
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat van dat eczeem hard aankwam... Maar daar kun jij ook niets aan doen.
Het loslaten is wel moeilijk ja. Het loslaten van Ive en van mijn ideaalbeeld dat Ive geen kv zou krijgen. Ik doe mijn best!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:04:19 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176365
En ik vind je wel stoer hoor dat je zo volhoudt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:58:09 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45177780
Ik ga hier even heel hard juichen! want IRL zou ik eea kunnen verpesten...

Thies is zonet voor het eerst (!!!) uit zichzelf overdag in slaap gevallen!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45178366
voor Thies!
maar hoe deed ie dat eerst dan
Eva
pi_45178530
Thies!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:27:40 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_45178747
woeiii Thies

Ik heb net voor Ezra zijn grotere bedje in elkaar gezet, het oude bedje van Eva en Iris want meneer werd nu echt te groot voor de wieg. ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, want ja die wieg... enzo nu gaan er nooit meer kindjes in slapen. toch een emotioneel moment, maf he.Ezra begon meteen te lachen in zijn nieuwe bedje, het spreekt hem wel aan blijkbaar
maar wat moet ik nou met de wieg? het is best een enorm ding en kan niet uit elkaar... verkopen of toch bewaren? ik weet het nog niet... we hebben gewoon niet zoveel ruimte in huis om al dat soort spul te kunnen bewaren ben ik bang...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 15:52:30 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45179580
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Belana het volgende:
maar wat moet ik nou met de wieg? het is best een enorm ding en kan niet uit elkaar... verkopen of toch bewaren? ik weet het nog niet... we hebben gewoon niet zoveel ruimte in huis om al dat soort spul te kunnen bewaren ben ik bang...
Kun je er geen tijdelijke bloembak of aardappelopslag van maken?
Mijn oma heeft de wieg waar mijn vader in lag altijd bewaard, op zolder.
M'n zus en ik hebben er nooit in gelegen, maar de dochters van mijn zus wel, en mijn dochter ook.
Als Lucie er binnenkort uitgegroeid is gaat 'ie weer terug naar m'n zus. Daar is weer een nieuw gebruikertje op komst
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_45180189
Wij zijn net terug van het CB. En niet helemaal goedgekeurd eigenlijk. De arts hoorde een ruisje in haar hartje. Waarschijnlijk niks ernstigs maar volgende week moet ik toch voor controle naar het ziekenhuis dus ik heb een brief meegekregen voor de kinderarts. En ze heeft idd eczeem, ook dat even voorleggen aan de kinderarts. Pffffff.

Verder zat er een dalend knikje in haar groei. Zowel in de lengte als in het gewicht en de hoofdomtrek. Maar dat komt door het ziekenhuisgedoe. Niks geks. En verder was hij heel tevreden over haar.
Ze is ook weer ingeënt en slaapt nu
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:17:45 #193
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45180456
Kendahl zijn groei is wat gestagneerd, zijn lijntje stijgt wel. Maar ik wil dat hij harder groeit.
Mja... komt wel weer zeggen ze.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:18:59 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_45180497
hartruisjes vinden ze tegenwoordig zo vaak bij Jake van mijn broer ook al. nou ja, hopenlijk niks ernstigs dan snoop.

PV, waarom dan?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:26:30 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_45180759
Moonah gefeliciteerd!

Belana, ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het gaat ook zo snel he.

Snoopy, wat vervelend dat het niet helemaal oke was met Lis! Hopelijk stelt het ruisje niets voor en trekt de eczeem snel weg. Wat veel kindjes met eczeem trouwens.

Wij zijn ook net naar het cb geweest. Ive is nu 70 cm, hij groeit mooi conform de curve, en 8405 gram, qua gewicht gaat hij iets sneller dan de curve. Prima dus. De cb arts denkt niet dat een flesje kv helpt voor doorslapen, maar denkt dat het een probleem is in zijn slaapritme. De wijkverpleegkundige neemt volgende week contact op om te kijken wat we verder nog kunnen doen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:33:26 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45181046
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef cattie het volgende:
Moonah gefeliciteerd!

Belana, ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het gaat ook zo snel he.

Snoopy, wat vervelend dat het niet helemaal oke was met Lis! Hopelijk stelt het ruisje niets voor en trekt de eczeem snel weg. Wat veel kindjes met eczeem trouwens.

Wij zijn ook net naar het cb geweest. Ive is nu 70 cm, hij groeit mooi conform de curve, en 8405 gram, qua gewicht gaat hij iets sneller dan de curve. Prima dus. De cb arts denkt niet dat een flesje kv helpt voor doorslapen, maar denkt dat het een probleem is in zijn slaapritme. De wijkverpleegkundige neemt volgende week contact op om te kijken wat we verder nog kunnen doen.
Wow wat een binkie heerlijk
hopenlijk kunnen jullie echt zeer snel, liever gisterne als vandaag een oplossing vinden voor ive, mara ook vooral voor jou je man en jullie als gezin
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:37:08 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_45181170
Dank je evenstar.
Het is trouwens niet zo dramatisch als het misschien lijkt hoor. Het is vervelend en af en toe zijn er dagen dat we gewoon allemaal stuitermoe zijn, maar het valt in het niet bij echte problemen zoals KMA, eczeem, hartruisjes enzo. Ive doet het verder geweldig, het is alleen even zoeken wat we kunnen doen om de nachten ook geweldig te maken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42:03 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45181394
kwalen zijn niet te vergelijken met elkaar, ook slapeloosheid door onbekende reden is een kwaal, wellicht niet van medische aard maar toch.
Het is gewoon allemaal rottig , ik neem mijn petje af voor ouders waarvan de kindjes slaap problemen hadden/hebben. wat dat betreft zijn we voor de rest met arwen daarin schandelijk verwend.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:01:44 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45182152
Moonah, wat lekker. Hopelijk heeft Thies het nu door hoe het moet.

Cattie, ik hoop dat de wijkvp jullie kan helpen.

Snoopy, hopelijk is het niets.

Ik heb bij Maud het vermoeden dat ze berg heeft. Alleen niet op d'r hoofd maar tussen d'r wenkbrouwen (en achter d'r oren). Het is in elk geval geen exceem. Volgende week CB dan maar even naar laten kijken. Achter d'r oren is het wel ruw. Kan ik daar evt.sudo op doen of is dat geen strak plan...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:32:49 #200
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45183166
Moonah, jippieeee!! Ik hoop (en denk ook wel) dat het nu makkelijker zal gaan vanaf nu. Dit moet je zelf alleen niet denken, want telkens als ik dat over Simon denk, blijft hij prompt huilen!

Snoopy, he nu al weer iets, je krijgt ook geen rust zo he! Balen. Maar het hoeft helemaal niets te zijn, hoop het voor jullie.

Chacama, berg kan idd ook in de wenkbrauwen, hier soms ook heel lichtjes. Sudo mag niet bij droge huid maar voor berg weet ik het niet, al zou ik zeggen van niet. Gewoon even vragen idd.

Cattie, fijn dat het CB meekijkt, wie weet kunnen zij van een andere invalshoek iets betekenen.

De wet van Fok: Simon brabbelt sinds gisteren meer en lacht soms hardop!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')