abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45159607
Hallo iedereen!! Ik kom steeds meer topics tegen waarin ik ook wel wil reageren!! Mag onze dochter ook in de OP?

25 december 2006: Dewi, dochter van Webcrowler

En dan heb ik meteen een vraagje! Dewi huilt vandaag al de hele dag. Ze heeft vrij weinig geslapen. Net bij het verschonen van haar luier (poep zat tot op haar rug, poepen kan ze als de beste) waren haar billetjes vrij rood. Heb er dus maar sudocreme (of hoe je het ook schrijft) op gedaan.

Is het verstandig als ik morgen aardappelzetmeel koop en dat er een beetje opstrooi? Of is het morgen alweer over? Want vanmorgen had ze nog niets..
pi_45160276
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Tamea het volgende:
Dat schema gebruik ik ook Icicle, erg handig, en er staan veel meer dingen in dan op het foldertje van het CB hier.
Inderdaad Dat foldertje (blauw met gekleurde bolletjes?) is uit het jaar kruik volgens mij, er staat nog nét broccolie op

Webcrowler, het kan best zijn dat het morgen weer over is. Misschien zat de ontlasting nét iets te lang tegen d'r billetjes en is het alleen wat geïrriteerd. Dan helpt sudocreme heel goed. Maar maizena ofzo is niet schadelijk, dus baat het niet dan schaadt het niet

Vergeet ik het bijna..
Kendahl al een half jaar! woeiiii het gaat snelllll
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 8 januari 2007 @ 22:02:22 #153
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45160312
Webcrowler, ik heb nog nooit aardappelzetmeel of zoiets gebruikt, het gaat eigenlijk vrijwel altijd over met sudocrem bij mijn meiden (ook als ze zo klein zijn). Hou het gewoon in de gaten en verschoon haar direct na een poepluier (voor zover dat gaat natuurlijk).
Ook een tip: was haar billetjes na een poepluier even met wat water (washandje) na de billendoekjes, daar wordt het een stuk schoner van en irriteert het minder. Die doekjes kunnen soms ook irritatie veroorzaken.

Oh trouwens... je schrijft dat Dewi 'de hele dag' al huilt... is het echt aan één stuk door?? want dan zou ik wel aan de bel gaan trekken, dat lijkt me niet normaal. Of huilt ze een tijdje achter elkaar en is dan weer stil? Huilt ze erg hard, of piept ze meer? Er zitten zóveel verschillen in... en soms is het heel makkelijk op te lossen.
Geeft je vrouw borstvoeding of flesvoeding? Lijkt het erop dat Dewi misschien krampjes heeft? (hard huilen, beentjes trappelen, eventueel veel windjes laten, opluchting na een poepluier, etc.)
Dan kan het helpen om haar met haar hoofdje in je elleboogholte, op haar buikje, beentjes en armpjes aan weerszijden over je arm hangend, te wiegen terwijl je over haar buikje / rugje wrijft. Dat hielp bij onze meiden bijna altijd wel (na een tijdje, wel even volhouden). Als je denkt dat er windjes dwarszitten kun je haar 'dubbelvouwen'...eigenlijk een beetje laten zitten op je schoot waarbij ze voorover op haar voetjes 'hangt' eigenlijk. Dat kan ervoor zorgen dat de windjes vrijkomen.

Ook kan het zijn dat het onrust geeft als je veel met de kleine rondloopt o.i.d., hier gaf het soms gewoon rust om ze op vaste tijden in bed te leggen. Dus: drinken, een tijdje knuffelen en op schoot (boertjes laten hoort daar ook bij) en dan binnen een uur (als de voeding niet te lang duurt natuurlijk) vanaf het wakkerworden weer in bed leggen. Dus: slapen - wakkerworden - verschonen + drinken - knuffelen / even wakker - weer in bed. Dat werkt vaak het beste bij die kleintjes (de zogenaamde rust en regelmaat).

Misschien beetje bemoeimodus maar ik weet hoe je met zo'n kleintje kunt tobben en hoe je als je dingen leest soms ineens iets kan hebben van 'HEE DAT IS HET!' en dat kan zo'n hoop schelen. Vraag het maar gerust dus ...

[ Bericht 68% gewijzigd door Suzanna op 08-01-2007 22:10:44 ]
pi_45160531
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef Suzanna het volgende:
Webcrowler, ik heb nog nooit aardappelzetmeel of zoiets gebruikt, het gaat eigenlijk vrijwel altijd over met sudocrem bij mijn meiden (ook als ze zo klein zijn). Hou het gewoon in de gaten en verschoon haar direct na een poepluier (voor zover dat gaat natuurlijk).
Ook een tip: was haar billetjes na een poepluier even met wat water (washandje) na de billendoekjes, daar wordt het een stuk schoner van en irriteert het minder. Die doekjes kunnen soms ook irritatie veroorzaken.
Ok, wij kijken het nog ffies aan met de sudecreme en we gaan ook dat washandje gebruiken! Klinkt ook wel logisch aan de ene kant!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:52:37 #155
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45169094
Wat fijn dat het goed is gegaan Linda. Geeft jou ook weer wat meer rust.

Webcrowler welkom en succes. Het begin is altijd even wennen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:30:03 #156
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45170131
Kusje voor alle nieuwe beebjes hier en voor de halfjarigen.

Linda, fijndat Eva het zo naar haar zin had gisteren! Kwart voor acht is op zich niet zo'n vreemde tijd, er zijn kdv's die pas om acht uur open gaan, bij mijn oude werkgever(catalpa) gingen we officieel om acht uur open, op aanvraag konden kinderen eerder komen, er waren toch al leidsters aanwezig vanaf half acht. Het kdv van Emma gaat om half acht open. Ik vind het altijd moeilijke materie hoor die openingstijden, het is op zich fijn als je je kind vroeg kunt brengen zodat je op tijd op je werk kunt zijn maar de leidsters moeten dan dus ook heel vroeg beginnen. Vaak is het niet goed in te plannen om van heel vroeg tot heel laat open te zijn omdat je als leidster niet langer dan anderhalf uur alleen mag staan,
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:44:41 #157
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45170354
Ons kdv is open van 7.00 tot 18.00 uur. Ze beginnen en eindigen in twee ipv drie groepen, waardoor er minder leidsters nodig zijn (er zijn dan ook minder kinderen). De schema's die ze daar hebben zijn behoorlijk ingewikkeld, ik heb het een keertje na zitten rekenen. Er is wel altijd minimaal 1 van de 2 vaste leidsters van Anna aanwezig. Dat vind ik wel belangrijk. Wat dat betreft zijn haar dagen ook wel gunstig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:13:47 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45170826
Fijn Linda, dat dat goed gegaan is!
Ik heb Simon gisteren voor het eerst bij opa gelaten voor langere tijd, ging erg goed (alleen heeft opa niets kunnen doen, is zelfs toen Simon in de box lag naast hem blijven zitten )

Sterkte met alle eczeem die ik hier voorbij zie komen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:20:34 #159
108648 cattie
lieve moeder
pi_45170930
Fijn Linda dat het goed ging met Eva op het kdv!
Wat een schattige opa heeft Simon.

Gisteravond wilden we Ive zijn eerste flesje kv geven. Alles was voorbereid, maar we hadden met 1 ding geen rekening gehouden. Ive weigert! Hij wil gewoon niet! Op een flesje bv is hij al niet zo dol, maar dat gaat er wel in, maar dit wilde hij echt niet, hij ging helemaal over de rooie. We gaan het vanavond denk ik weer proberen, hopen dat het dan wel lukt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:26:54 #160
94046 PM-girl
pi_45171038
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:20 schreef cattie het volgende:
Fijn Linda dat het goed ging met Eva op het kdv!
Wat een schattige opa heeft Simon.

Gisteravond wilden we Ive zijn eerste flesje kv geven. Alles was voorbereid, maar we hadden met 1 ding geen rekening gehouden. Ive weigert! Hij wil gewoon niet! Op een flesje bv is hij al niet zo dol, maar dat gaat er wel in, maar dit wilde hij echt niet, hij ging helemaal over de rooie. We gaan het vanavond denk ik weer proberen, hopen dat het dan wel lukt.
O Cattie, dat had je inderdaad niet verwacht! (hij staat aan mama's kant misschien ). Maar wel lastig, misschien inderdaad vaker proberen. Hoe heeft hij het vannacht gedaan?
*
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:43:38 #161
108648 cattie
lieve moeder
pi_45171322
Vannacht was (na een wat lastig begin) gwoon zoals de gemiddelde nacht, om de 3 uur. Dat is wel redelijk oke. Vandaag moeten we naar het cb, ik zal eens vragen of ze daar misschien nog tips hebben.
pi_45172291
Nou, ik hoor van veel collega's dat 'hun' kdv veel eerder open is.. Dus daarom verbaasde 7.45 mij wel wat. Maar het is maar één dagje, daar plannen we wel omheen. Webcrowler, hopelijk heeft Dewi het al weer meer naar haar zin! En wat Suzanna zegt, toen we rust en regelmaat gingen doen, ging het ook een stuk beter/makkelijker met Eva.
Cattie, ik weet niet zo goed of ik nu 'balen' of 'joepie' moet zeggen.... Het is erg dubbel toch, dat je met een beetje kv wilt beginnen.
Eva
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:38:18 #163
108648 cattie
lieve moeder
pi_45172520
Voor die ene kv 's avonds maakt het mij weinig uit, maar voor de toekomst zou het nog wel eens vervelend kunnen zijn als Ive niet bijdraait. Ik heb binnenkort bijvoorbeeld een paar meerdaagse cursussen en ik ging er van uit dat als het mij niet lukt om dan genoeg bv in de vriezer te hebben, de rest maar met kv aangevuld zou moeten worden, een soort vangnet idee dus. Als dit zo doorgaat, is dat vangnet er niet en dat kan best lastig worden.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:39:42 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45172559
cattie, kun je niet ive een flesje geven van een mengelse van bv en kv? ik weeet niet ofdat dat mag, maar wellicht zo beetje dan proberen eerst bijv 1/5 kv rest bv en zo steeds de hoeveel heid kv vergroten en bv verkleinen in dat flesje?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:40:24 #165
108648 cattie
lieve moeder
pi_45172586
Ik weet ook niet of dat kan. Ik zal het straks bij het cb eens vragen.
pi_45172648
Dat mag hoor, BV en KV mengen en zo de hoeveelheid KV ophogen per keer. Het is alleen veelal zonde van BV (demoeite van het kolven) omdat het niet altijd leeggaat. Maar als je dat niet erg vind, gewoon doen als je over wil stappen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:45:15 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45172697
nou de gekolvde melk kan ze dan toch ook voor het vangnet gebruiken
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:46:20 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_45172726
Tja, het is niet zozeer dat ik over wil stappen, het is alleen voor het geval er te weinig in de vriezer is. Dan doe ik idd liever de gekolfde melk in de vriezer. Maar ik zal het onthouden! Eerst vanavond maar weer eens kv proberen, misschien was het eenmalig.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
pi_45173106
Over mengen: nogmaals voor de zekerheid zet ik het maar weer neer: Je mag geen schepjes kv bij de mm doen. Je mag wél de kv klaarmaken zoals het hoort met water en dan mengen met mm. Nog liever geef je gewoon 2 aparte flesjes.
Variety is the spice of life
pi_45173121
Merlijn kreeg altijd eers de BV en dan de KV i n een apart flesje. Dat was in de eerste maand omdat Merlijn, de borst nog niet kende en het niet goed deed, toen luste hij de KV nog wel.
pi_45173131
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:01 schreef nebelung het volgende:
Over mengen: nogmaals voor de zekerheid zet ik het maar weer neer: Je mag geen schepjes kv bij de mm doen. Je mag wél de kv klaarmaken zoals het hoort met water en dan mengen met mm. Nog liever geef je gewoon 2 aparte flesjes.
pi_45173256
Pfoe, ik loop hier best achter geloof ik!
dan maar voor alle kleine babietjes en hun moeders
Ik ben toch zó blij met mijn CB Het hoofdmotto daar is "kijk naar het individuele kind" en dat doen ze dan ook keurig. Ik kwam gister echt helemaal blij daar vandaan toen er alleen maar enthousiast werd gedaan over rapley naast langdurig BV
Mevroi is ook weer goed gegroeid, 7900 gram bij 67 centimeter, keurig op haar eigen lijn iets boven het gemiddelde.
Ook een receptje voor Chamomilla Comp. zetpillen mee gekregen. Beetje vergelijkbaar met chamodent maar dan wat sterker en sneller werkend en te gebruiken in alle gevallen waar je paracetamol zou gebruiken. Want de eerste tand staat op doorkomen en daar heeft ze af en toe toch wel last van.

Ik zal toch eens mijn best doen om wat meer bij te lezen hier, want dan kan ik tenminste een beetje gericht antwoorden inplaats van alleen maar even mijn eigen verhaaltje spuien.

[ Bericht 7% gewijzigd door owlet op 09-01-2007 12:13:42 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:24:48 #173
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45173659
*pruil* ik wil dat Ken ook weer keihard gaat groeien...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:25:36 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45173682
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*pruil* ik wil dat Ken ook weer keihard gaat groeien...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:30:04 #175
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45173799
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Dankje..
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:37:18 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45174000
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dankje..
ik weet het , het is egwoon k*t je wilt je geen zorgen maken, niet vergelijken maar toch doe je dat en wordt het vaak ook door anderen gedaan.
je wilt gewoon zoo graag dat je mannetje goed eet goed groeit etc.. gewoon het allerbeste.
Meid dat krijgt die bij je echt heus waar
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:19:44 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_45175081
ff wat gemist denk ik, is er iets mis met Ken dan PV?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:32:30 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45175408
Cattie, succes. En ik mengde de bv ok met de kv. Half/half ging bij Fleur goed. (inderdaad bv en kv gemengd met water)

PV, was Ken de afgelopen keer dan zo weinig gegroeid. Ik dacht dat hij wel lekker ging?

Maud maakt nieuwe geluidjes en strekt zich lekker uit. Leuk om te zien. Nieuwe ontwikkelingen. Oh en had ik het gemeld....ze lacht al gericht. Niet veel, maar toch.

Owlet wat fijn dat jouw CB zo goed aansluit bij jou. Lijkt me echt super. Ik heb gelukkig een hele fijne wijkvp.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:40:54 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45175609
Cattie, wie heeft het flesje gegeven? Jij of manlief?
Misschien helpt het (heb ik wel eens gehoord) als jij even weggaat en het door je man/vriend alleen laat doen. Ive kan nl. best aanvoelen dat jij er niet helemaal prettig bij voelt. Kun je niks aan doen.
Met Léon was het ook een drama dat afbouwen. Hij had gewoon heel veel moeite met de fles. Hebben hem zelfs op een gegeven moment in een houtgreep gehouden. Vreselijk onverantwoord, maar het werkte wel. Toen hij uiteindelijk in de gaten kreeg dat de fles de enige optie was en de borst niet meer, ging hij wel weer drinken. Maar we hebben heel wat strijd gehad toen. Ik kan je dus ook niet de juiste correcte oplossing aandragen. Sterkte dus maar!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:45:51 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_45175782
Mijn man heeft Ive de fles gegeven, ik was niet eens in dezelfde kamer (ik kan het namelijk niet over mijn hart verkrijgen om hem de fles te geven terwijl ik liever bv geef).
Ik kan me voorstellen dat je Cas Léon in de houdgreep hebt moeten houden! Niet leuk... Maar omdat bij Ive de fles niet nog de enige optie is, zullen wij dat maar niet proberen.

[ Bericht 4% gewijzigd door cattie op 09-01-2007 13:51:34 (verkeerde zoontje, oeps!) ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:48:32 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45175875
Het was bij Léon hoor.
Ik was toen nl. al zo goed als gestopt met de bv. Ineens had hij het leek wel door dat de bv afgelopen was en vertikte het plots om uit de fles te drinken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:52:27 #182
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176014
Vond je dat zelf niet heel moeilijk? Voelde je je niet schuldig? Ik voel me nu namelijk best schuldig dat we hem de fles willen geven...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:58:15 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176180
Ik ben bang, heel bang...
Ive heeft als sinds vrijdag niet meer gepoept, dus ik verwacht nu elk moment een poepbroek totaan zijn oren....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:58:19 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176181
Tuurlijk voelde ik me schuldig. Hoe dacht je dat ik me bijv. nu voel nu ik stop met de bv en * klabats * Cas heeft eczeem?
Maar ik probeer ook de rede te zien; Ik had alles gegeven, het was goed zo. En nu ook, het maakte niet uit wanneer ik zou stoppen die eczeem was er toch wel doorgekomen. Het houdt een keer op.
Dat geldt voor jou ook, je hebt gewoon een moment nodig dat jij zelf rust krijgt. En dan is 1 zo'n flesje toch niet erg? Je doet het hartstikke goed joh! Maar hou niet te krampachtig vast aan bep. beelden, durf ook iets, of beter nog iemand , los te laten.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:00:43 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_45176250
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat van dat eczeem hard aankwam... Maar daar kun jij ook niets aan doen.
Het loslaten is wel moeilijk ja. Het loslaten van Ive en van mijn ideaalbeeld dat Ive geen kv zou krijgen. Ik doe mijn best!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:04:19 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176365
En ik vind je wel stoer hoor dat je zo volhoudt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:58:09 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45177780
Ik ga hier even heel hard juichen! want IRL zou ik eea kunnen verpesten...

Thies is zonet voor het eerst (!!!) uit zichzelf overdag in slaap gevallen!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45178366
voor Thies!
maar hoe deed ie dat eerst dan
Eva
pi_45178530
Thies!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:27:40 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_45178747
woeiii Thies

Ik heb net voor Ezra zijn grotere bedje in elkaar gezet, het oude bedje van Eva en Iris want meneer werd nu echt te groot voor de wieg. ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, want ja die wieg... enzo nu gaan er nooit meer kindjes in slapen. toch een emotioneel moment, maf he.Ezra begon meteen te lachen in zijn nieuwe bedje, het spreekt hem wel aan blijkbaar
maar wat moet ik nou met de wieg? het is best een enorm ding en kan niet uit elkaar... verkopen of toch bewaren? ik weet het nog niet... we hebben gewoon niet zoveel ruimte in huis om al dat soort spul te kunnen bewaren ben ik bang...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 15:52:30 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45179580
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Belana het volgende:
maar wat moet ik nou met de wieg? het is best een enorm ding en kan niet uit elkaar... verkopen of toch bewaren? ik weet het nog niet... we hebben gewoon niet zoveel ruimte in huis om al dat soort spul te kunnen bewaren ben ik bang...
Kun je er geen tijdelijke bloembak of aardappelopslag van maken?
Mijn oma heeft de wieg waar mijn vader in lag altijd bewaard, op zolder.
M'n zus en ik hebben er nooit in gelegen, maar de dochters van mijn zus wel, en mijn dochter ook.
Als Lucie er binnenkort uitgegroeid is gaat 'ie weer terug naar m'n zus. Daar is weer een nieuw gebruikertje op komst
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_45180189
Wij zijn net terug van het CB. En niet helemaal goedgekeurd eigenlijk. De arts hoorde een ruisje in haar hartje. Waarschijnlijk niks ernstigs maar volgende week moet ik toch voor controle naar het ziekenhuis dus ik heb een brief meegekregen voor de kinderarts. En ze heeft idd eczeem, ook dat even voorleggen aan de kinderarts. Pffffff.

Verder zat er een dalend knikje in haar groei. Zowel in de lengte als in het gewicht en de hoofdomtrek. Maar dat komt door het ziekenhuisgedoe. Niks geks. En verder was hij heel tevreden over haar.
Ze is ook weer ingeënt en slaapt nu
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:17:45 #193
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45180456
Kendahl zijn groei is wat gestagneerd, zijn lijntje stijgt wel. Maar ik wil dat hij harder groeit.
Mja... komt wel weer zeggen ze.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:18:59 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_45180497
hartruisjes vinden ze tegenwoordig zo vaak bij Jake van mijn broer ook al. nou ja, hopenlijk niks ernstigs dan snoop.

PV, waarom dan?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:26:30 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_45180759
Moonah gefeliciteerd!

Belana, ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het gaat ook zo snel he.

Snoopy, wat vervelend dat het niet helemaal oke was met Lis! Hopelijk stelt het ruisje niets voor en trekt de eczeem snel weg. Wat veel kindjes met eczeem trouwens.

Wij zijn ook net naar het cb geweest. Ive is nu 70 cm, hij groeit mooi conform de curve, en 8405 gram, qua gewicht gaat hij iets sneller dan de curve. Prima dus. De cb arts denkt niet dat een flesje kv helpt voor doorslapen, maar denkt dat het een probleem is in zijn slaapritme. De wijkverpleegkundige neemt volgende week contact op om te kijken wat we verder nog kunnen doen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:33:26 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45181046
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef cattie het volgende:
Moonah gefeliciteerd!

Belana, ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het gaat ook zo snel he.

Snoopy, wat vervelend dat het niet helemaal oke was met Lis! Hopelijk stelt het ruisje niets voor en trekt de eczeem snel weg. Wat veel kindjes met eczeem trouwens.

Wij zijn ook net naar het cb geweest. Ive is nu 70 cm, hij groeit mooi conform de curve, en 8405 gram, qua gewicht gaat hij iets sneller dan de curve. Prima dus. De cb arts denkt niet dat een flesje kv helpt voor doorslapen, maar denkt dat het een probleem is in zijn slaapritme. De wijkverpleegkundige neemt volgende week contact op om te kijken wat we verder nog kunnen doen.
Wow wat een binkie heerlijk
hopenlijk kunnen jullie echt zeer snel, liever gisterne als vandaag een oplossing vinden voor ive, mara ook vooral voor jou je man en jullie als gezin
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:37:08 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_45181170
Dank je evenstar.
Het is trouwens niet zo dramatisch als het misschien lijkt hoor. Het is vervelend en af en toe zijn er dagen dat we gewoon allemaal stuitermoe zijn, maar het valt in het niet bij echte problemen zoals KMA, eczeem, hartruisjes enzo. Ive doet het verder geweldig, het is alleen even zoeken wat we kunnen doen om de nachten ook geweldig te maken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42:03 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45181394
kwalen zijn niet te vergelijken met elkaar, ook slapeloosheid door onbekende reden is een kwaal, wellicht niet van medische aard maar toch.
Het is gewoon allemaal rottig , ik neem mijn petje af voor ouders waarvan de kindjes slaap problemen hadden/hebben. wat dat betreft zijn we voor de rest met arwen daarin schandelijk verwend.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:01:44 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45182152
Moonah, wat lekker. Hopelijk heeft Thies het nu door hoe het moet.

Cattie, ik hoop dat de wijkvp jullie kan helpen.

Snoopy, hopelijk is het niets.

Ik heb bij Maud het vermoeden dat ze berg heeft. Alleen niet op d'r hoofd maar tussen d'r wenkbrouwen (en achter d'r oren). Het is in elk geval geen exceem. Volgende week CB dan maar even naar laten kijken. Achter d'r oren is het wel ruw. Kan ik daar evt.sudo op doen of is dat geen strak plan...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:32:49 #200
94046 PM-girl
pi_45183166
Moonah, jippieeee!! Ik hoop (en denk ook wel) dat het nu makkelijker zal gaan vanaf nu. Dit moet je zelf alleen niet denken, want telkens als ik dat over Simon denk, blijft hij prompt huilen!

Snoopy, he nu al weer iets, je krijgt ook geen rust zo he! Balen. Maar het hoeft helemaal niets te zijn, hoop het voor jullie.

Chacama, berg kan idd ook in de wenkbrauwen, hier soms ook heel lichtjes. Sudo mag niet bij droge huid maar voor berg weet ik het niet, al zou ik zeggen van niet. Gewoon even vragen idd.

Cattie, fijn dat het CB meekijkt, wie weet kunnen zij van een andere invalshoek iets betekenen.

De wet van Fok: Simon brabbelt sinds gisteren meer en lacht soms hardop!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')