uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef kyraaa het volgende:
hoop dattie met een paar uur wakker word met een gigantische kater...![]()
das positiever dan die andere doem verhalen...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zeker![]()
![]()
hoop zeg je danquote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
das positiever dan die andere doem verhalen...
toch nog ergens hoop misschien?
Kan ook uitgevallen zijn bij een eventuele worsteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar die trokken eerst zijn schoen uit want die was vies en de auto moest schoon blijven.
Inderdaad en ik denk dat het niet verstandig is om je als buitenstaander aan theorieen te wagen tenzij je er echt kijk op hebt. Er kunnen zoveel dingen gebeurt zijn, voor hetzelfde geldt was ie dronken, is ie zn schoen verloren, in slaap gevallen en zn geheugen kwijt. (even een raar voorbeeld)...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:26 schreef Nega het volgende:
Daarom Filay en Queen_Bee, genoeg theorieen.
hij werkt(e) in Hoofddorp bij de tnt postquote:Op maandag 8 januari 2007 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Komt me bekend voor, werkt(e) hij toevallig in Haarlem (Zijlstraat)?
Edit: spuit elf, in de rest van het topic komt ongeveer 30 keer het woord Haarlem voor.Maar ja, dan weet ik nog steeds niet of het hem is...
Hoe dan ook, triest verhaal. Met oud en nieuw nota bene.
Ik maakte geen theorien, dat was TS zelfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Inderdaad en ik denk dat het niet verstandig is om je als buitenstaander aan theorieen te wagen tenzij je er echt kijk op hebt. Er kunnen zoveel dingen gebeurt zijn, voor hetzelfde geldt was ie dronken, is ie zn schoen verloren, in slaap gevallen en zn geheugen kwijt. (even een raar voorbeeld)...
mag ik je naam weten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hij werkt(e) in Hoofddorp bij de tnt post
tenminste, toen ik er nog werkte, werkte hij er ook nog en ik ben nog niet heel lang weg (zo'n 3 maandjes).
weet verder niet of hij ook een andere baan had, heb hem verder nooit gesproken.
ik PM mijn naam welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:12 schreef Nega het volgende:
[..]
mag ik je naam weten?
En ik weet niet of Daen nog een baan buiten TNT had... dacht het niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Queen_Bee, je haalt je toch altijd theorieen in je hoofd, en hier staan er ook wel een paar inderdaad.
Ik zat daar ook op school, maar na het 1ste semester ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:16 schreef Ole het volgende:
Staat ook op de website van de school waar ik werk. 1e jaarsstudent hier.
quote:haarlem -
De sportschoen die zondagmiddag is gevonden in de Haarlemse industriehaven - nabij evenementenhal De Lichtfabriek - is hoogstwaarschijnlijk van Daen Hopman.
Hoewel het forensisch onderzoek nog niet is afgerond, gaat de politie Kennemerland er volgens woordvoerder Jaap Hage van uit dat het schoeisel is gedragen door de 19-jarige Bennebroeker die sinds de jaarwisseling wordt vermist. Daen Hopman is voor het laatst gezien in de omgeving van De Lichtfabriek, waar hij een nieuwjaarsfeest bezocht.
Betrokkenen die behoefte hebben aan emotionele ondersteuning, kunnen sinds dinsdag terecht op een speciaal telefoonnummer van de gemeente Bennebroek: (023-)5126030.
Weet ik wel Queen_Bee'tje het was ook niet aan jou gericht maar gewoon in t algemeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maakte geen theorien, dat was TS zelf![]()
Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef Filay het volgende:
[..]
Weet ik wel Queen_Bee'tje het was ook niet aan jou gericht maar gewoon in t algemeen
Volgens het Haarlems Dagblad juist wel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef whizzer2250 het volgende:
Volgens mij is ondertussen bekend dat het niet zijn schoen is? Trouwens... Polisie kwam ook bij ons bedrijf het pand doorzoeken ... Ze zijn bijna alle bedrijven afgegaan.
Welk bedrijf werk jij dan in de Polder? Want bij ons is nog niemand langs geweest. Ik werk bij Reklam Speciaaldrukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef whizzer2250 het volgende:
hmm ok, vandaag wat anders gehoord van polisie... maar maakt niet uit. Hoop dat ze hem vinden (hoe dan ook)!
Nijverheidsweg (Hoek Oudeweg)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef whizzer2250 het volgende:
Hmm, wij zitten op de wateringweg. Daar kwamen 2 bussies een controle doen. Waar zit Reklam?
terug vind postquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef Maaark het volgende:
tvp
Hebben ze geprobeerd, zonder succes... het is geen CSI Haarlem hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef StefanFM het volgende:
Het leeft echt ontzettend hier in Haarlem, iedereen heeft het er over en ik vind het ook echt verschrikkelijk. Ken de jongen persoonlijk niet maar ken wel genoeg mensen die hem kennen en hoor er genoeg over... Hoop dat het nog goed komt maar ik zie het somber in. Wat ik me vandaag trouwens af vroeg of de politie niet via GSM signalen zijn laatste postitie kan terugvinden?!?!
hm sorry, niet eens bij nagedachtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef StefanFM het volgende:
[..]
terug vind postlaten we het hopen...
Vind ik een goed recht.. Ik haat spam, maar dit is zinvol.. Kom maar door. Ik blijf het door pompenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:08 schreef Nega het volgende:
Daar wordt ook alles aan gedaan draaijer
Ik ken die polder niet, maar dat van die stroming klinkt wel aannemelijk. Ik hoop dat 'ie gauw wordt gevonden. Als hij is verdronken is dat natuurlijk heel erg, maar je bent wel gelijk van die slopende onzekerheid af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef whizzer2250 het volgende:
misschien niet het leukste om te horen, maar als Daen toch in het water is beland en dus ook verdronken is dan snap ik niet dat ze nnog bij de waarderpolder zoeken. De stroming is zo hard de afgelopen dagen door de wind dat zo iets verschrikkelijk afdrijft.
Maar ja, we hopen het beste!
Het water in de Waarderpolder, en zeker dat bij de Lichtfabriek, staat in directe verbinding met het Spaarne. En het Spaarne is een rivier, die stroomt dus. Een lichaam zou inderdaad best een heel eind verderop kunnen opduiken. Er is daar ook behoorlijk wat scheepvaartverkeer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ken die polder niet, maar dat van die stroming klinkt wel aannemelijk. Ik hoop dat 'ie gauw wordt gevonden. Als hij is verdronken is dat natuurlijk heel erg, maar je bent wel gelijk van die slopende onzekerheid af.
Beter teveel dan niet... in zo een zaak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Anders krijg je daarover ff teveel berichten bij het toch al sneuee hyves...!!!
Ik hoop het beste voor jequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef Nega het volgende:
[..]
Beter teveel dan niet... in zo een zaak.
En van de stroming...kun je best gelijk in hebben.. Als ze hem maar vinden. Dood of levend, hoe kut het ook klinkt.
Het gaat er om dat hij gevonden wordt, dat is prioriteit nummer 1.
Nou ik begrijp wat je bedoelt en hoop het beste....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef Nega het volgende:
[..]
Beter teveel dan niet... in zo een zaak.
En van de stroming...kun je best gelijk in hebben.. Als ze hem maar vinden. Dood of levend, hoe kut het ook klinkt.
Het gaat er om dat hij gevonden wordt, dat is prioriteit nummer 1.
Oke, ik heb niet gekeken waar je vandaag kwam. Maar inderdaad, dit bericht kan zich wel tot NH beperken idd... is het oosten zal gij niet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nou ik begrijp wat je bedoelt en hoop het beste....
Maar als iemand uit het oosten des lands al 24 berichten krijgt... Hoeveel moet iemand er uit het westen niet hebben...
Anyway, hopen dat het alsnog goedkomt!
Oke, ik heb niet gekeken waar je vandaag kwam. Maar inderdaad, dit bericht kan zich wel tot NH beperken idd... is het oosten zal hij niet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nou ik begrijp wat je bedoelt en hoop het beste....
Maar als iemand uit het oosten des lands al 24 berichten krijgt... Hoeveel moet iemand er uit het westen niet hebben...
Anyway, hopen dat het alsnog goedkomt!
quote:http://daeni.hyves.nl/fotos/36988052/0/tjVQ/#
Kijk even naar dit profiel ,Deze jongen word vermist vanaf 1 januari ....Mischien dat we kunnen helpen door het door dit naar zoveel mogenlijk mensen te sturen
http://daeni.hyves.nl/#
DUS STUUR HET DOOR!!!
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef Jesse- het volgende:
het is zeker te laat om nog te zeiken over een taalfout in de op? :p
Ja hier ook, ook hele tijd helikopter boven kantoor, werk ook in de waarderpolder, wist niet dat jij daar ook werkte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Ligt een hoop water in de waarderpolder..
Ik vroeg mij gisteren al af wat die Helikopter steeds boven mn hoofd deed inderdaad.. mijn collega vertelde het vanmorgen, hij was ook op dat feest geweest.
Vreemd perspectief zo, als je gewend bent om het vanaf de grond te zien. Moest echt erg nadenken hoe die foto nou genomen is. Op de een of andere manier werkt die bocht in de Oudeweg zeer verwarrendquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:13 schreef whizzer2250 het volgende:
[afbeelding]
Waarbij:
1: Lichtfabriek
2: Brug richting Centraal station
3: (de stippen) Het Spaarne
4: Het KPN meertje, recreatie plas
5: The sligro die ondersteboven is gehaald (groothandel voor horeca)
6: Haarlemmerweg richting A'dam.
er wordt natuurlijk ook gedregd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreemd perspectief zo, als je gewend bent om het vanaf de grond te zien. Moest echt erg nadenken hoe die foto nou genomen is. Op de een of andere manier werkt die bocht in de Oudeweg zeer verwarrend
Je kunt zo overigens wel goed zien hoeveel water er eigenlijk ligt in de Waarderpolder. Een hele klus voor die duikers als ze dat allemaal na moeten zoeken.
Student vermist sinds jaarwisselingquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef Gelderland het volgende:
btw. waarom is de sligro ondersteboven gehaald
Moet makkelijker zijn, de vaargeulen en randen zijn de afgelopen 2 maanden al helemaal leeg getrokken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er wordt natuurlijk ook gedregd.
maar idd hopen datie snel gevonden wordt .... duidelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef Dennis121 het volgende:
Familie/vrienden/kennissen: Sterkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |