Oke, ik heb niet gekeken waar je vandaag kwam. Maar inderdaad, dit bericht kan zich wel tot NH beperken idd... is het oosten zal gij niet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nou ik begrijp wat je bedoelt en hoop het beste....
Maar als iemand uit het oosten des lands al 24 berichten krijgt... Hoeveel moet iemand er uit het westen niet hebben...
Anyway, hopen dat het alsnog goedkomt!
Oke, ik heb niet gekeken waar je vandaag kwam. Maar inderdaad, dit bericht kan zich wel tot NH beperken idd... is het oosten zal hij niet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nou ik begrijp wat je bedoelt en hoop het beste....
Maar als iemand uit het oosten des lands al 24 berichten krijgt... Hoeveel moet iemand er uit het westen niet hebben...
Anyway, hopen dat het alsnog goedkomt!
quote:http://daeni.hyves.nl/fotos/36988052/0/tjVQ/#
Kijk even naar dit profiel ,Deze jongen word vermist vanaf 1 januari ....Mischien dat we kunnen helpen door het door dit naar zoveel mogenlijk mensen te sturen
http://daeni.hyves.nl/#
DUS STUUR HET DOOR!!!
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef Jesse- het volgende:
het is zeker te laat om nog te zeiken over een taalfout in de op? :p
Ja hier ook, ook hele tijd helikopter boven kantoor, werk ook in de waarderpolder, wist niet dat jij daar ook werkte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Ligt een hoop water in de waarderpolder..
Ik vroeg mij gisteren al af wat die Helikopter steeds boven mn hoofd deed inderdaad.. mijn collega vertelde het vanmorgen, hij was ook op dat feest geweest.
Vreemd perspectief zo, als je gewend bent om het vanaf de grond te zien. Moest echt erg nadenken hoe die foto nou genomen is. Op de een of andere manier werkt die bocht in de Oudeweg zeer verwarrendquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:13 schreef whizzer2250 het volgende:
[afbeelding]
Waarbij:
1: Lichtfabriek
2: Brug richting Centraal station
3: (de stippen) Het Spaarne
4: Het KPN meertje, recreatie plas
5: The sligro die ondersteboven is gehaald (groothandel voor horeca)
6: Haarlemmerweg richting A'dam.
er wordt natuurlijk ook gedregd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreemd perspectief zo, als je gewend bent om het vanaf de grond te zien. Moest echt erg nadenken hoe die foto nou genomen is. Op de een of andere manier werkt die bocht in de Oudeweg zeer verwarrend
Je kunt zo overigens wel goed zien hoeveel water er eigenlijk ligt in de Waarderpolder. Een hele klus voor die duikers als ze dat allemaal na moeten zoeken.
Student vermist sinds jaarwisselingquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef Gelderland het volgende:
btw. waarom is de sligro ondersteboven gehaald
Moet makkelijker zijn, de vaargeulen en randen zijn de afgelopen 2 maanden al helemaal leeg getrokken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er wordt natuurlijk ook gedregd.
maar idd hopen datie snel gevonden wordt .... duidelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef Dennis121 het volgende:
Familie/vrienden/kennissen: Sterkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |