Ik weet niet waar is gezocht... maar volgens mij hebben ze het hele gebied uitgekamt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef Martijn85 het volgende:
De waarderpolder is wel een kutplek om iemand kwijt te raken, zeker met al dat water in de buurt en weinig verlichting
Sterkte
Trouwens al bij dat meertje achter waar circus Renz nu staat / KPN toren gezocht?
Waarom niet? Ik heb in mijn (verre) omgeving 2 vermissingen meegemaakt. Beiden keren kwamen ze na 2 maanden vanzelf weer terecht. Waar ze geweest waren? Even weg, voor zichzelf dingen op een rij gezet etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik weet niet waar is gezocht... maar volgens mij hebben ze het hele gebied uitgekamt.
En wat is dat voor domme reactie FritsBom.. op vakantie... tuurlijk niet.
en natuurlijk maakt dat jou de expert op dat gebiedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:20 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb in mijn (verre) omgeving 2 vermissingen meegemaakt. Beiden keren kwamen ze na 2 maanden vanzelf weer terecht. Waar ze geweest waren? Even weg, voor zichzelf dingen op een rij gezet etc.
Een van de twee had het al eerder gedaan. Van de tweede had niemand het verwacht.
Nee. Maar ik ken geen verhalen dat er mensen zijn geweest die ontvoerd/half-dood/levend zijn en die na een week of wat nog worden teruggevonden. Altijd dood of iemand laat uiteindelijk weer iets van zich horen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en natuurlijk maakt dat jou de expert op dat gebied
ik was niet van plan je serieus te nemen heurquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ken geen verhalen dat er mensen zijn geweest die ontvoerd/half-dood/levend zijn en die na een week of wat nog worden teruggevonden. Altijd dood of iemand laat uiteindelijk weer iets van zich horen.
Je moet me trouwens absoluut niet te serieus nemen, maar mijn ervaring is dat je iemand nooit levend vind.
hier...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar een motief of zo.
Bij die link wordt hij gezocht door "derden" en zijn familie dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef Nega het volgende:
btw: nieuwe site, ik zet gewoon alles erop wat eventueel kan helpen.
http://www.vermist.nl/?url=vrm_detail_page?id=14724
Moge hij kort levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Nega het volgende:
reaktie op edit
die gozer heeft een zieke geest helaas...
vertel....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Nega het volgende:
reaktie op edit
die gozer heeft een zieke geest helaas...
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
@hallo_mensen; een modje heeft een tekst weggeedit van een user die een kutgrap maakte en Nega reageerde op die kutgrap..
Die jongen om wie dit topic gaat is nog niet terecht helaas.
ow sorry, ik begreep je post niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.
Maar helaas is dat niet zo
Dat hoop ik ook, in welke conditie hij ook verkeert, ik wil echt weten waar hij is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:hoorde het gister, het is een vriend van me nichtje
hopen dat ze hem snel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |