vertel....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Nega het volgende:
reaktie op edit
die gozer heeft een zieke geest helaas...
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
@hallo_mensen; een modje heeft een tekst weggeedit van een user die een kutgrap maakte en Nega reageerde op die kutgrap..
Die jongen om wie dit topic gaat is nog niet terecht helaas.
ow sorry, ik begreep je post niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.
Maar helaas is dat niet zo
Dat hoop ik ook, in welke conditie hij ook verkeert, ik wil echt weten waar hij is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:hoorde het gister, het is een vriend van me nichtje
hopen dat ze hem snel vinden
ik hoop in ieder geval levend...vermissingen zijn per definitie kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, in welke conditie hij ook verkeert, ik wil echt weten waar hij is...
als het een vage kennis was, was dit topic er niet geweest denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Sensation89 het volgende:
Is het een goede vriend of meer een vage kennis ?
Nou ja alleen al als je hem kent zou je al een topic daarover kunnen openen denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
als het een vage kennis was, was dit topic er niet geweest denk ik
volgens mij houden telefoonbedrijven bij waar een telefoon geweest is. maar misschien is dat al gechecked door de politie. dan weet je in ieder geval waar de telefoon het laatst was voor ie uitging.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:59 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee Ron.
Hij was waarschijnlijk erg dronken, en is op de weg terug van het toilet er uit gezet.
Het is een echt feestbeest, dus als hij dronken is, doet hij vaak gekke dingen. Misschien is hij te water geraakt.
Circus Renz is op dit moment ook daar, en daar is hij misschien geweest, rond een uur of 5/6. Daar is het voor het laatst gesignaleerd.
Zijn telefoon staat trouwens uit, hij is niet te bereiken. Er is natuurlijk al vaak geprobeerd om te bellen.
Die foto is trouwens niet van de betreffende avond, maar van een avondje uit met mij en andere vrienden.
[..]
Dat doet iedereen ook al...
Ja ik ook, zo...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval levend...vermissingen zijn per definitie kut
Het is niet mijn beste vriend, maar met uitgaan bijvoorbeeld is hij er vaak bij, dus ik kan het wel een vriend noemen ja, en al was het een vage kennis, had ik alsnog dit topic geopend, omdat het een bekende van me zou zijn, en ik ook wil helpen hem te vinden, en je weet maar nooit misschien op dit forum iemand die hem heeft gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Sensation89 het volgende:
Is het een goede vriend of meer een vage kennis ?
Klopt, ik weet niet of dit al is gedaan, lijkt me trouwens wel... maar als hij al niet meer reageerde toen hij net uit de Lichtfabriek was gezet, zal daar het laatste signaal zijn geweest denk ik...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef GlimVlinder het volgende:
volgens mij houden telefoonbedrijven bij waar een telefoon geweest is. maar misschien is dat al gechecked door de politie. dan weet je in ieder geval waar de telefoon het laatst was voor ie uitging.
Het was maar een idee ook. Zal best al bekeken zijn.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
Het was maar een idee ook. Zal best al bekeken zijn.
Hopelijk komt er nog een goed eind aan de zoektocht. Veel sterkte in ieder geval;
Mja, normaal geef ik er weinig om als ik het op tv zie, maar als het jezelf overkomt, ga je er toch wel over nadenken hoe raar dat eigenlijk is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Inca het volgende:
Raar hoor als iemand zo maar verdwijnt best wel spooky
mail anders even fp@fok.nlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:55 schreef Nega het volgende:
Ik heb dit bericht ook in een nieuwssubmit gestuurd naar de FP, omdat ik dacht, daar wordt het vast wel goed gelezen. Het is alleen nog niet neergezet, kan iemand voor me regelen dat ze dat wel doen, of wie kan ik daarvoor bereiken?
Ik hoop dat je serieus bent..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef Staafje het volgende:
Ik heb 'm volgens mij gezien in het centrum van Stadskanaal, hij maakte een verwarde indruk en vroeg mensen om geld.
Kan ook een andere zwerver zijn geweest. Hij zag er uit alsof hij al 6 dagen niet was geschoren.. dus...quote:
Ja, en als we dan iedere user met zogenaamd grappig opmerkingen meteen preventief castereren gaan het helemaal de goede kant op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Roellio het volgende:
Iedereen die regelmatig van het pad afraakt zou zo'n kattenchip in z'n nek moeten laten implanteren!
reageer normaal en anders laat je het te reageren met die domme opmerkingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Roellio het volgende:
Iedereen die regelmatig van het pad afraakt zou zo'n kattenchip in z'n nek moeten laten implanteren!
Hij raakte nooit van het pad af Roellio, vanuit Hoofddorp wist hij ook altijd gewoon thuis te komen, en de weg weet hij ook altijd wel, ook al is hij aangeschoten/dronken..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef Roellio het volgende:
Er wordt alles aan gedaan om het onder de aandacht te brengen, dus ook dat is denk ik wel gedaan...quote:Inca - zaterdag 6 januari 2007 @ 21:54
Misschien is het wel een goed idee om alle stations af te gaan en centrums om daar flyers op te plakken
Is dat echt waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik weet uit (negatieve) ervaring dat de politie altijd kan achterhalen waar je telefoon is, ookal staat het ding UIT. Hij blijft uitzenden. Dat is allemaal al geprobeerd neem ik aan, maar goed, het was te proberen
Dat zal wel gebeurd zijn, eerlijk gezegd heb ik dat niet nagevraagd...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Bananenman het volgende:
Ja, je telefoon zendt alleen niet meer uit als je de accu eruit haalt. Als je hem alleen uitzet blijft ie gewoon uitzenden.
Ja het zou kunnen, ik weet het niet... ik ben er niet geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef moelan0e het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik een flyer gezien heb in een coffeeshop in Utrecht. Kan dat over dezelfde jongen gaan?
Werkelijk waar, ik vind dit eng. Hoe kan je iemand zomaar kwijt raken, als een bos sleutels? Zoiets zou me niet los laten als ik hem ook persoonlijk zou kennen. Ik zou willen zeggen dat ik je wanhoop begrijp maar waarschijnlijk is dat niet zo. Ik wil je veel sterkte toe wensen en kracht, verlies jezelf niet in deze situatie welk voor ons een ver van ons bed show is.
Als hij in de war is geweest, of wat dan ook, niemand weet wat er met hem aan de hand kan zijn geweest...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef Rosbief het volgende:
Wie waagt zich dan ook tot 5.00 's nachts op straat. Dan vraag je er toch er toch ook om!![]()
Dat is al gebeurd bij het PTT meertje bij het circus. En aangezien er een achterlijke grote hoeveelheid water is in de polder is het een grote klus...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vrees dat ze maar eens goed moeten gaan dreggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |