Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?quote:
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?.
Alleen als mods mee SC'en mag het ! Snap dat dan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaal
da's ook niet goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef master_X het volgende:
mods vraagje>>> zou jullie dit topic even naar goed kunnen zetten naar dominiqeu.90
Topic is Steun hier Dominiqeu
Dankje wel
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer komt de nieuwe mod nouhouuuu
hoe komt ze dan aan men aderessquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.![]()
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.quote:
Dan zie ik der wel verschijnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.![]()

Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef welkominspace het volgende:
dames en heren bij voorbaat onzinertjes even een mededeling. waarom mijn TTT dicht?
Een TTT waard lijkt me dus....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTTquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Een TTT waard lijkt me dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |