Nee, nee. Als iemand haar kent, dan jij wel:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Tipper Gore?
Yep, won als jongste actrice ooit een Oscar voor haar rol in Children of a lesser God. Zet zich sindsdien in voor de belangen van dove mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah die dove oscarwinnares. Marlee Matlin.
Yup, Stefkequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Stefke Mirakel?
Was Tatum O'Neal niet de jongste winnares?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef pyl het volgende:
Yep, won als jongste actrice ooit een Oscar voor haar rol in Children of a lesser God. Zet zich sindsdien in voor de belangen van dove mensen.
Marlee Matlin
Oei, ja, die was wel jonger. Maar kreeg zij hem dan misschien voor de beste vrouwelijke bijrol?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Tatum O'Neal niet de jongste winnares?
Klopt ja. Tatum voor beste vrouwelijk bijrol.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Oei, ja, die was wel jonger. Maar kreeg zij hem dan misschien voor de beste vrouwelijke bijrol?
Ik heb mijn info ook maar van het net geplukt ...Bij IMDB, dat wel.
Je volgt een cursus om nar te worden?quote:
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je volgt een cursus om nar te worden?
Ah zo. Nou typ ze dan maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef fotoloog het volgende:
Geen Carl,die hebben we vanmorgen nog gehad
Ah,een kenner !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:03 schreef pyl het volgende:
Da's een Leica.
Helaas niet, Foto. Ik ken dat merk - en de degelijkheid ervan - alleen van naam en faam, vooral dankzij W.F. Hermans. Tja, ieder zijn referentiekader, hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef fotoloog het volgende:
Ah,een kenner !
Op deze vraag weet ik derhalve het antwoord niet.quote:
En die werd geproduceerd door......
Meneer Leica?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ah,een kenner !
En die werd geproduceerd door......
Bijna,Ernst Leitzquote:
yep,nietmachine's enz..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die ook van de ordners enzo?
Opdat hij ons eeuwig zal beschermen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef pyl het volgende:
Een standbeeld voor Jozef van Copertino!
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Tokay het volgende:
Opdat hij ons eeuwig zal beschermen!![]()
Ik weet jouw meneer ook niet meteen te plaatsen, pyl.
Kan er een hintje vanaf?
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Een andere kantoorartikelenman?
Goed!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef Tokay het volgende:
Een dirigent dus?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef pyl het volgende:
Goed!!!
Eerst nog even die van pyl goed beantwoorden!quote:
quote:"Dat lijkt mij Arturo Toscanini."
Intrigerende suggestie. Zou 't heus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:15 schreef Smirnov het volgende:
acteur?
Jack Nicholson was niet half zo eng als zij in The Shining.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Gellius het volgende:
Nimmer irritanter dan in The Shining.
Hoewel dit ook wel een razernij-opwekkend kostuum is.
Wel als ze cool willen doen. Of als de zon schijnt, natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Neleos het volgende:
Darters hebben toch geen zonnebril op?
Dan ken ik hem niet.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef pyl het volgende:
Linda Blair?
Ik proef enige aarzeling, pyl?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef pyl het volgende:
Dat is ... eh ... correct. Ja.
Waarin las jij dat?quote:"De jonge Arturo Toscanini was net zelf bezig met het componeren van een opera toen hij de partituur van de ... in handen kreeg. Vervolgens vernietigde hij alles wat hij ooit op papier had gezet. 'Dit is de opera aller opera's, ik zal niets hebben bereikt als dit werk niet onder mijn handen nieuw leven wordt ingeblazen."
Las ik vanmiddag, toevallig. Vandaar.![]()
Nou nee hoor. Ik aarzelde niet. Meneer vond dat de cultuurgeschiedenis van de mensheid pas bij hem begon; hij was op het vlak van het toneel, de muziek, de literatuur, de filosofie groter dan alle voorgangers bij elkaar. Vond hij. Dus je vraag was in nogal voorzichtige bewoordingen gesteld - althans in zijn specifieke geval.quote:
In een reeks beschouwingen en essays over die meneer. Van de hand vanquote:Waarin las jij dat?
Natuurlijk niet; dat zou volslagen onzin zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Tokay het volgende:
Was die zelfingenomenheid terecht, vind jij?
Zeker. En de opera waarvan Toscanini in katzwijm viel was natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Dit is onze goeie ouwe Richard Wagner.
quote:Martin.
.
Ja, hallooooooo dart!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef dartfanaat het volgende:
Nou ja, kom ik even niet kijken........worden er darters geplaatst.
Heb ik weer.
En Tannhäuser is uitverkocht zie ik netquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. En de opera waarvan Toscanini in katzwijm viel was natuurlijkTristan und Isolde
.
[..]
![]()
Ja Abel Xavier.quote:
Ik was even in de veronderstelling dat we weer met een darter waren opgezadeld.quote:
Don't worry,die komt zo !quote:Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik was even in de veronderstelling dat we weer met een darter waren opgezadeld.![]()
Helemaal.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef tong80 het volgende:
Verloor ze in de eerste ronde van Sullivan ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef Neleos het volgende:
Erica Terpstra
Jacques Dutronc inderdaad, van Paris s'éveille.quote:
Ja, de vrouw naast wie Jacques Dutronc 's-ochtends om vijf uur in Parijs pleegt wakker te worden.quote:
Ze is goed bevallen, neem ik aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:14 schreef Z het volgende:daar heb ik een maand geleden nog een CD-tje van gekocht, voor mevrouw_Z.
Ik herkende haar pas bij het tweede plaatje.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Z het volgende:
Da's juis, die eerste mevrouw ook overigens.
Ik ken eigenlijk alleen Tapestry.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik herkende haar pas bij het tweede plaatje.
Ken je van haar The Living Room Tour-cd?
Grandioos! Ronnie Tober en Conny Vandenbos.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ronnie Tober met een roosje voor het roosje ?
Da's haar bekendste, denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Z het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Tapestry.
Beide, Tokay. Waarom geloof je me niet de eerste keer?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef Tokay het volgende:
(Oftewel: je zit er faliekant naast.)
Afijn: ga ik wat m'neer betreft geografisch in de goede richting, of beroepsmatig?
Allesbehalve.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Neleos het volgende:
Een Belg?
Wat is er dan zo intrigerend aan? Dat we meneer eigenlijk alleen kennen met zijn bril óp?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:37 schreef pyl het volgende:
Stuit ik me onderweg toch op een intrigerend plaatje:
[afbeelding]
Ehmmmmwoahja, dat ook ... maar toch vooral dat meneer in zijn jonge jaren, voor hij beroemd werd, verkleed als Italiaanse zanger (Caruso), door het land trok en al zingend op straat zijn brood bij elkaar verdiende. Honderd jaar later zou blijken hoe krachtig zijn vermomming was ....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is er dan zo intrigerend aan? Dat we meneer eigenlijk alleen kennen met zijn bril óp?
Misschien, maar die is het niet hoor.quote:
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:44 schreef Neleos het volgende:
Hij lijkt ook op Caruso.
Nee, zó mooi zong meneer niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mario Lanza?
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:21 schreef pyl het volgende:
Die krullebol is een snelle gemotoriseerde rakker, denk ik.
quote:Meer iets voor de Scrutinizer.
Laten we hopen dat hij het weet.quote:Ik noem ook een Sooty.
Qua hilariteit viel het wel mee. Ik heb slechts twee keer een telefoontje in een andere ruimte moeten plegen. Van één van de dames heb ik het wel nog flink te pakkenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef pyl het volgende:
Dan ben ik in de tussentijd wel benieuwd of er zich ten huize van Scrutinizer inderdaad hilarische 'Theater van de Lach'-taferelen hebben voorgedaan, zoals die zich na een veelbelovend weekend met veel overgebleven vrouwelijk schoon lieten voorspellen.
![]()
Mang?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef fotoloog het volgende:
Weltmeister im 250 und 350 kubieke zentimeter !
Wat een weergaloos moeilijk zinnetje, Scrut!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas heeft zij hele andere ideeën over wat voor relatie zij zoekt dan ik![]()
Geen van beide, Tokay. Maar mag ik je ter aanmoediging zeggen dat je met het tweede al aardig in de goede richting gaat?quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een weergaloos moeilijk zinnetje, Scrut!
Whehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef pyl het volgende:
Geen van beide, Tokay. Maar mag ik je ter aanmoediging zeggen dat je met het tweede al aardig in de goede richting gaat?
Het is ook altijd hetzelfde liedje, nietwaar?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
zij wil een relatie als in samenwonen en alles samen doen, dat past niet zo bij mij
Ja, zoiets met stropdassen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Z het volgende:
Consultancy bedoel je.
I agreequote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef pyl het volgende:
Maar ja, seks is ook een kwestie van organisatie, natuurlijk.
Die doen niet aan van die sullige strikjes inderdaad. Ik heb wel eens met McKinsey jongens (en meisjes) samengewerkt, maar die hadden nooit stroppen om.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ik reken het maar goed. Kwestie van een goedertieren karakter en zo. McKinsey is immers de naamgever van een beroemd organisatieadviesbureau. Kinsey daarentegen is de wereldvermaarde seksuoloog, die de seksuele revolutie van de jaren zestig in de hand zou hebben gewerkt. Maar ja, seks is ook een kwestie van organisatie, natuurlijk. Daar zal de vergissing van Tokay op zijn terug te voeren.
Alfred Kinsey
Jazeker!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker ook iets met bloemetjes, bijtjes en geen vlinderstrikjes?
Nee.quote:
En Kinsey, natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve Goedele en Dr. Ruth ken ik helegaar geen seksuologen
Die van de VPRO-radio, bedoel je? Nee, die ook niet.quote:
Tjonge tong, wat schrijf je toch slordig!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dan pas ik.Luisterde ik als puert naar naar op m'n transitor radiootje. onder mijn kussen.
Mona?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Tokay het volgende:
Nou ja, deze mevrouw wordt negen van de tien keer door 'de vrouwenbladen' geraadpleegd als deskundige wanneer het om seks en/of relaties gaat.
Nee Scrut, niet dát soort (roddel)blaadjes!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mona?
Is dit dan Mona?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Scrut. Helaas, helaas, kan ik geen beter plaatje van haar vinden.
Ow shit, dat dacht ik alquote:Op maandag 8 januari 2007 20:02 schreef pyl het volgende:
Dat is alvast goed gedacht, Tokay.
Alle leuke jongens willen vrijen
Maar 't stadhuis is er niet bij
Geen mooie trouwpartij
Geen bruidsboeket voor mij
Alle leuke jongens willen vrijen
Maar 't stadhuis is er niet bij
Wel vrijen, wel vrijen
Maar meer is er niet bij
De eerste op het lijstje
Die heette Jan de Wit
Dat was een heel leuk knaapje
Een jongetje met pit
Maar toen ik hem van trouwen sprak
Zei hij: "Maak me niet ziek"
Hij mompelde nog: "Sorry hoor"
En verdween toen in paniek
refrein
De tweede die 'k wou strikken
Was ene Wimpie Vos
Die had wel zin in zoenen
's Zondags middags in het bos
Maar toen ik over trouwen sprak
Vroeg hij: "Ben je niet goed?"
En rende toen in volle vaart
Z'n vrijheid tegemoet
refrein
Toen kwam een lange Karel
En daarna een dikke Piet
Toen eentje met een sikkie
Hoe die heette weet ik niet
En zo kan ik wel doorgaan
Maar 't verhaal is gauw verteld
Ze vonden me een leuke meid
Maar trouwen voor geen geld
refrein
Tuurlijk, Scrut! Dat spreekt vanzelf.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
het ligt iets anders, genuanceerder zou'k willen zeggen
Ik geloof je wel hoor, Scrut.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
En dat dan zeven keer achter elkaar! En raak!
Geen van beide, Tokay. Maar ter aanmoediging kan ik je verzekeren dat je errug warm bent. Ik zou bijna zeggen 'heet'.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:17 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, heette ze Connie, of Conny, pyl?
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef pyl het volgende:
Geen van beide, Tokay. Maar ter aanmoediging kan ik je verzekeren dat je errug warm bent. Ik zou bijna zeggen 'heet'.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
McConnie?
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Gonnie Baars?
Erg geloofwaardig, Scrutinizer!quote:
Je zit in de goede hoek, maar dit is een Schotse band.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ... stoer, stout, maar niet verkeerd: gokje op Grand Funk Railroad.
Nee joh. Deze band bestaat nog steeds en had één héule grote hit die ongetwijfeld hoog in de Top 2000 stond.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef pyl het volgende:
Is het toch Thin Lizzy?
I blame it on the lightingquote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ik meende links eventueel iets van de beroemde bassist / zanger die hier onlangs al eens voorbijkwam te herkennen.![]()
Yepquote:Nazareth dan?
Je zit in de goede hoek, maar dit is geen Schotse band.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Tokay het volgende:
Nou, dat zullen dan wel de olijkerds van Nazareth zijn.
Het was ook al te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef pyl het volgende:
Je zit in de goede hoek, maar dit is geen Schotse band.![]()
Nopequote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
John Goodman en zijn broers?
Ik zou haast zeggen; nog ergerquote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef pyl het volgende:
Het door de tand des tijds (en andere ongemakken) aangetaste residu van The Village People?
Neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Tokay het volgende:
Emerson, Lake & Palmer?
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Bertus Staigerpaip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |