Nee, nee. Als iemand haar kent, dan jij wel:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Tipper Gore?
Yep, won als jongste actrice ooit een Oscar voor haar rol in Children of a lesser God. Zet zich sindsdien in voor de belangen van dove mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah die dove oscarwinnares. Marlee Matlin.
Yup, Stefkequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Stefke Mirakel?
Was Tatum O'Neal niet de jongste winnares?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef pyl het volgende:
Yep, won als jongste actrice ooit een Oscar voor haar rol in Children of a lesser God. Zet zich sindsdien in voor de belangen van dove mensen.
Marlee Matlin
Oei, ja, die was wel jonger. Maar kreeg zij hem dan misschien voor de beste vrouwelijke bijrol?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Tatum O'Neal niet de jongste winnares?
Klopt ja. Tatum voor beste vrouwelijk bijrol.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Oei, ja, die was wel jonger. Maar kreeg zij hem dan misschien voor de beste vrouwelijke bijrol?
Ik heb mijn info ook maar van het net geplukt ...Bij IMDB, dat wel.
Je volgt een cursus om nar te worden?quote:
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je volgt een cursus om nar te worden?
Ah zo. Nou typ ze dan maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef fotoloog het volgende:
Geen Carl,die hebben we vanmorgen nog gehad
Ah,een kenner !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:03 schreef pyl het volgende:
Da's een Leica.
Helaas niet, Foto. Ik ken dat merk - en de degelijkheid ervan - alleen van naam en faam, vooral dankzij W.F. Hermans. Tja, ieder zijn referentiekader, hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef fotoloog het volgende:
Ah,een kenner !
Op deze vraag weet ik derhalve het antwoord niet.quote:
En die werd geproduceerd door......
Meneer Leica?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ah,een kenner !
En die werd geproduceerd door......
Bijna,Ernst Leitzquote:
yep,nietmachine's enz..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die ook van de ordners enzo?
Opdat hij ons eeuwig zal beschermen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef pyl het volgende:
Een standbeeld voor Jozef van Copertino!
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Tokay het volgende:
Opdat hij ons eeuwig zal beschermen!![]()
Ik weet jouw meneer ook niet meteen te plaatsen, pyl.
Kan er een hintje vanaf?
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Een andere kantoorartikelenman?
Goed!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef Tokay het volgende:
Een dirigent dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |