je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^quote:
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Toulinash het volgende:
[..]
je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^
doe dat ff in het V&A topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enz?
Nee man, opknappen is vetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
bedenk me net dat ik misschien toch beter een nieuwe gitaar kan kopen dan een bagger strat opknappen![]()
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, opknappen is vet![]()
Doe hem mij anders kado, over een half jaar![]()
Kan je zelf evt wel doen. Zelf ook al paar keer gedaan. Niet je van het, maar kleur is kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waard
Sunn by Fender, ooit van gehoord? een goedkope squier is volgens mij nog 10 keer beter, hoewel ik daar nooit op heb gespeelden ik kan voor het geld wss wel genoeg andere dingen bedenken
. tenminste, wat kost het om dat ding opnieuw te verfen?
Die grg170?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
En die Ibanez is erg fijn! Zeker voor dat geld![]()
Lage actie, snelle hals, vette scheur, heerlijk!
zwart, nee bewaar em (ga em in laten lijsten als me 1e gitaar) later als ik oud ben enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Deansensitized het volgende:
Wil je hem kwijt?? Ook een blauwe?
hmf wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer. Nek ruilen? Merk je toch niet als je dronken bent![]()
ge-wel-digquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=snTpjKi-quA
Dat er een hoop herrie uit komtquote:Op zondag 7 januari 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
hebbe![]()
[..]
wat houdt dat in ?
Die reacties ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
quote:Dimebag was the soul of the metal scene. Pantera was very good at the time and still good now. I personally think both Loomis and Nevermore blah blah blah
quote:Why the hell is he playin a 7 sting guitar gay boy
quote:Cooley is probaly not better than him, he can play faster? sure. But Jeff is just so much more talented.
quote:Nathen312 your the fuckin faggot..bitch. jeff loomis is my hero.
100 Watt output die je kan switchen in 16, 8, or 4 ohms. Er zit dus achterop een uitgang die direkt naar je speaker gaat via een jack kabeltje. Als je die kabel er uit trekt kun je er dus ook een andere speaker aansluiten en die gebruiken.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
hebbe![]()
[..]
wat houdt dat in ?
JA, dat is inderdaad een heel mooi nummer. Hij laat hier alleen zien hoe je een paar stukken moet spelen, allicht dat het dan minder klinkt dan wanneer er een hele band meespeelt.quote:
Tittyfuck m'n sweeps kunnen wel wat netter ja nu ik het zo ziequote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Dus? Openschroeven en fiksenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft zijn vox ac50 top uit 1967 (ofzoiets) opgeblazen
Hoe doe je dat dan? Is het vaak een kwestie van buizen vervangen? Of van die weerstanden en die soort "batterijen" op pootjes?quote:
Die zijn geweldig, zelfs veel gebruikt als bas versterkerquote:Op zondag 7 januari 2007 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft zijn vox ac50 top uit 1967 (ofzoiets) opgeblazen
SPAMM!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, zelfs veel gebruikt als bas versterker![]()
Even naar de gitaarboer brengen(als je een boer zoekt met een goede service moet je naar Meppel komen)
Ik. mail me.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft er GP tabs van Machine Head?? Liefst "Violate", maar alles is welkom
Ibanezquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef DuranK het volgende:
Hallo gitaarmensjesAl een tijd niet meer in dit topic geweest dus ik dacht, ik kom weer es ff(en omdat Brian het min of meer vroeg
).
Binnekort ga ik een nieuwe gitaar kopen. 80% zeker dat het deze wordt.
De sas32fm tl van Ibanez
[afbeelding]
Ik zocht een gitaar waar ik echt lekker mee kan rocken en hij klinkt echt heerlijkIk vind hem er ook vet uitzien, als je goed kijkt zie je een rand. Die rand is echt prachtig
Maar ik twijfel nog, er kwam nog een epiphone les paul binnen die ik nog wel wil zien, maar warschijnlijk wordt het toch de ibanez.
Verder ga ik dit jaar proberen eindelijk es een band te beginnen. Heb al verschillende pogingen gedaan maar het blijft lastig he![]()
Ik gebruik de tremolo bijna nooit (vooral niet omdat ik nu bas speel) maar de brug is verder gewoon goed, staat goed afgestelt en hij ontstemt niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Cynic het volgende:
hoe is de tremolo op dat soort gitaren eigenlijk? Vind het inderdaad schitterende dingen maar ik wordt altijd een beetje wantrouwig als ik zo'n brug zie. Waarschijnlijk volkomen onterecht, maar ik heb er gewoon geen ervaring mee.
Die is vetquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef DuranK het volgende:
Hallo gitaarmensjesAl een tijd niet meer in dit topic geweest dus ik dacht, ik kom weer es ff(en omdat Brian het min of meer vroeg
).
De sas32fm tl van Ibanez
[afbeelding]
Ik zocht een gitaar waar ik echt lekker mee kan rocken en hij klinkt echt heerlijkIk vind hem er ook vet uitzien, als je goed kijkt zie je een rand. Die rand is echt prachtig
Maar ik twijfel nog, er kwam nog een epiphone les paul binnen die ik nog wel wil zien, maar warschijnlijk wordt het toch de ibanez.
Verder ga ik dit jaar proberen eindelijk es een band te beginnen. Heb al verschillende pogingen gedaan maar het blijft lastig he![]()
Leuke gitaren welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef DuranK het volgende:
).
De sas32fm tl van Ibanez
[afbeelding]
Niet dat ik de tremolo gebruik, maar het is niet zo dat je 1 keer aan dat ding zwiept en je hele gitaar ontstemt is. Blijft gewoon zuiver.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Cynic het volgende:
hoe is de tremolo op dat soort gitaren eigenlijk? Vind het inderdaad schitterende dingen maar ik wordt altijd een beetje wantrouwig als ik zo'n brug zie. Waarschijnlijk volkomen onterecht, maar ik heb er gewoon geen ervaring mee.
Helaas heeft smaak een prijsquote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Leuke gitaren wel
Ik heb zelf een Ibanez met een vaste brug gehad en was daar wel over te spreken. Ook een S serie
Maarja, nu heb ik wel iets meer smaak gekregen![]()
Mja, dat wil ik welquote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef Cynic het volgende:
tja, als je graag voor een merknaam wil betalen...
Tjah, dat is het meeste wel he? Ik kan een vriend van mij ook niet wijsmaken dat je bij de bekende merken zoals Fender en Gibson veelal voor de naam betaald. Het kon absoluut niet dat een ondermerk beter was dan het officiële merk. Nou weet ik toevallig dat de Gibson les Paul studio echt niet beter is dan de Epiphone Elitequote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef Cynic het volgende:
tja, als je graag voor een merknaam wil betalen...
Aan de andere kant kunnen de meeste mensen natuurlijk maar één gitaar tegelijk spelenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef nipeng het volgende:
Dat zijn verschillen... voor 2500 euro kan je een hoop andere leuke spullen kopen lijkt mij.
Maar dat kan je dan wel afwisselen met 5000 verschillende plectrumsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen de meeste mensen natuurlijk maar één gitaar tegelijk spelen.
Dat is dus de truuk van Yngwie Malmsteen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dat kan je dan wel afwisselen met 5000 verschillende plectrums![]()
maar ook niet tegelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dat kan je dan wel afwisselen met 5000 verschillende plectrums![]()
Gratis plectrumsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is dus de truuk van Yngwie Malmsteen.
Als publiek wordt je bedolven onder een regen van plectrums.
Mwah. Na zijn debuut heeft hij vrij weinig zinnigs meer gedaan wat mij betreft, alhoewel Alcatrazz verlaten wel een aardig opstapje voor Steve Vai heeft opgeleverd natuurlijk. Als Alcatrazz nou ook nog songwriters en een zanger had gehad...quote:
En wat is het nut dan ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat het tijd is voor een nieuwe!
Niets, dat is het juistquote:
frezenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe maak je ruimte in een strat voor humbuckers? ik snap dat er een stuk hout weg moet, maar waarmee doe je dat?
Figuurzaagquote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe maak je ruimte in een strat voor humbuckers? ik snap dat er een stuk hout weg moet, maar waarmee doe je dat?
mja, dat dacht ik al.. maar hoe de fuck werkt dat?quote:
ja fuck met een freesmachine natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 23:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mja, dat dacht ik al.. maar hoe de fuck werkt dat?
een boorzaag-houtweghaler!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja fuck met een freesmachine natuurlijk![]()
zeg maar bijvoorbeel een boor
je boort er eerst 5 cm diep in
en dan kan je horizontaal bewegen
enz o kan je er een vierkantje uithalen of iets
meh, zou kunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef DuranK het volgende:
Het is maar een idee, maar je kunt ook naar iemand toegaan die er WEL verstand van heeft, zoals een gitaar bouwer![]()
Heb je al onder de slagplaat gekeken? Soms is er bij een strat al plek voor een humbucker.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Nog meer spelen, je eeltlaag word vanzelf dikkerquote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef C2C het volgende:
zo, ik vond drummen saai worden en begon mezelf gitaar aan te leren, toen na 2 maand op een oud afgeragde kut gitaar gespeeld te hebben maar is les genomen, nu 3 maand les en in m'n verjaardag dit schatje gekregen:
[afbeelding]
(alleen dan rechtshandig)
wat ik speel:
classiekers (nothing else matters, stairway to heaven enzo natuurlijk)
jazz (aanrader, super leuk om te doen)
en wat rock en pop
k dacht ik kom ook eens kijken
trouwens, omdat ik erg veel gitaar speel speel ik vaak m'n vingers stuk en met plectrum kan je niet lekker tokkelen natuurlijk, weten jullie een oplossing? k ben al bezig een beetje nagel te kweken maar das niet echt voor mij weggelegt
ja, maar telkens speel ik ze kapot en moet ik weer ff met plectrum spelen anders begint het nog net niet te bloedenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog meer spelen, je eeltlaag word vanzelf dikker
Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:37 schreef C2C het volgende:
[..]
ja, maar telkens speel ik ze kapot en moet ik weer ff met plectrum spelen anders begint het nog net niet te bloeden
* I_PANDA_I Meldt zich hier ongeveer met dezelfde reden.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef C2C het volgende:
zo, ik vond drummen saai worden en begon mezelf gitaar aan te leren, toen na 2 maand op een oud afgeragde kut gitaar gespeeld te hebben maar is les genomen, nu 3 maand les en in m'n verjaardag dit schatje gekregen:
[afbeelding]
(alleen dan rechtshandig)
wat ik speel:
classiekers (nothing else matters, stairway to heaven enzo natuurlijk)
jazz (aanrader, super leuk om te doen)
en wat rock en pop
k dacht ik kom ook eens kijken
trouwens, omdat ik erg veel gitaar speel speel ik vaak m'n vingers stuk en met plectrum kan je niet lekker tokkelen natuurlijk, weten jullie een oplossing? k ben al bezig een beetje nagel te kweken maar das niet echt voor mij weggelegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat op de berhinger V-tone set gekocht bij feedback voor ¤95.
Ik weet het, er wordt veel gespeculeerd over dit soort setje.
Maar na lang zoeken en lezen bleek dit naar mijn mening toch de beste,leukste oplossing.
,.. nog 7 daagjes wachten
BOE!
En gelukkig is dat ook de tijd waarop Behringer breekt, dus je bent ook gemotiveerd om wat anders te halenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, leuk voor het eerste half jaar, maar daarna wil je toch wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |