je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^quote:
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Toulinash het volgende:
[..]
je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^
doe dat ff in het V&A topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enz?
Nee man, opknappen is vetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
bedenk me net dat ik misschien toch beter een nieuwe gitaar kan kopen dan een bagger strat opknappen![]()
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, opknappen is vet![]()
Doe hem mij anders kado, over een half jaar![]()
Kan je zelf evt wel doen. Zelf ook al paar keer gedaan. Niet je van het, maar kleur is kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waard
Sunn by Fender, ooit van gehoord? een goedkope squier is volgens mij nog 10 keer beter, hoewel ik daar nooit op heb gespeelden ik kan voor het geld wss wel genoeg andere dingen bedenken
. tenminste, wat kost het om dat ding opnieuw te verfen?
Die grg170?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
En die Ibanez is erg fijn! Zeker voor dat geld![]()
Lage actie, snelle hals, vette scheur, heerlijk!
zwart, nee bewaar em (ga em in laten lijsten als me 1e gitaar) later als ik oud ben enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Deansensitized het volgende:
Wil je hem kwijt?? Ook een blauwe?
hmf wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer. Nek ruilen? Merk je toch niet als je dronken bent![]()
ge-wel-digquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=snTpjKi-quA
Dat er een hoop herrie uit komtquote:Op zondag 7 januari 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
hebbe![]()
[..]
wat houdt dat in ?
Die reacties ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
quote:Dimebag was the soul of the metal scene. Pantera was very good at the time and still good now. I personally think both Loomis and Nevermore blah blah blah
quote:Why the hell is he playin a 7 sting guitar gay boy
quote:Cooley is probaly not better than him, he can play faster? sure. But Jeff is just so much more talented.
quote:Nathen312 your the fuckin faggot..bitch. jeff loomis is my hero.
100 Watt output die je kan switchen in 16, 8, or 4 ohms. Er zit dus achterop een uitgang die direkt naar je speaker gaat via een jack kabeltje. Als je die kabel er uit trekt kun je er dus ook een andere speaker aansluiten en die gebruiken.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
hebbe![]()
[..]
wat houdt dat in ?
JA, dat is inderdaad een heel mooi nummer. Hij laat hier alleen zien hoe je een paar stukken moet spelen, allicht dat het dan minder klinkt dan wanneer er een hele band meespeelt.quote:
Tittyfuck m'n sweeps kunnen wel wat netter ja nu ik het zo ziequote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Dus? Openschroeven en fiksenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft zijn vox ac50 top uit 1967 (ofzoiets) opgeblazen
Hoe doe je dat dan? Is het vaak een kwestie van buizen vervangen? Of van die weerstanden en die soort "batterijen" op pootjes?quote:
Die zijn geweldig, zelfs veel gebruikt als bas versterkerquote:Op zondag 7 januari 2007 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft zijn vox ac50 top uit 1967 (ofzoiets) opgeblazen
SPAMM!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, zelfs veel gebruikt als bas versterker![]()
Even naar de gitaarboer brengen(als je een boer zoekt met een goede service moet je naar Meppel komen)
Ik. mail me.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft er GP tabs van Machine Head?? Liefst "Violate", maar alles is welkom
Ibanezquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef DuranK het volgende:
Hallo gitaarmensjesAl een tijd niet meer in dit topic geweest dus ik dacht, ik kom weer es ff(en omdat Brian het min of meer vroeg
).
Binnekort ga ik een nieuwe gitaar kopen. 80% zeker dat het deze wordt.
De sas32fm tl van Ibanez
[afbeelding]
Ik zocht een gitaar waar ik echt lekker mee kan rocken en hij klinkt echt heerlijkIk vind hem er ook vet uitzien, als je goed kijkt zie je een rand. Die rand is echt prachtig
Maar ik twijfel nog, er kwam nog een epiphone les paul binnen die ik nog wel wil zien, maar warschijnlijk wordt het toch de ibanez.
Verder ga ik dit jaar proberen eindelijk es een band te beginnen. Heb al verschillende pogingen gedaan maar het blijft lastig he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |