Die zijn duur, en die batterijen had ik gratis.....als student neig ik toch naar het gratis gedeeltequote:Op maandag 8 januari 2007 01:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Koop dan ook kwaliteits oplaadbare batterijen.
zat ik ook aan te denken. net zoals horloges. die wiimote/nunchuck wordt toch maximaal bewogen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef __Saviour__ het volgende:
of kinetische energie! damn, goede ideeën zijn dat zeg. ik ga nintendo ff mailen.
Geen idee hoeveel het inbouwen kost in de wii mote kost. Maar dat ga je zelfs niet terug verdienen met 5 jaar jaar lang 24/7 gamen. Stroom kost niks.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat zou ook best meevallen. Bovendien zou het onregelmatig aanvullen van het accu i.e. onregelmatig en willekeurig opladen de levensduur negatief beïnvloeden.
Component kabel, zou het daar mee te maken hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke kabel gebruik je?
Draai je de Wii op 50 of 60hz?
Is je tv 50 of 100hz?
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wiiquote:Op maandag 8 januari 2007 07:20 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
@ mensen die voor de release zeiden dat reserveren niet nodig was.
Dat ik wel gereserveerd had, en ik hem niet op launchdag had.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wii. Dus wat is je probleem
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launchquote:Op maandag 8 januari 2007 08:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wii. Dus wat is je probleem
Daar doen ze nogal lang over. Ik wacht ook nog steeds op Gears of War.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:47 schreef Herr.Flick het volgende:
@Notorios Roy:
De muts is nog steeds niet aangekomen, duurt de "verwerking" zo lang, of zit dat eigenlijk
en dan gefilmd worden door die MM losers zeker, dan wacht ik liever een paar weken voordat ik een console oppik.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launch
Maar je hebt helemaal gelijk. Gewoon vroeg voor de MM staan was al genoeg.
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launch
Maar je hebt helemaal gelijk. Gewoon vroeg voor de MM staan was al genoeg.
Uitzondering op de regel hequote:Op maandag 8 januari 2007 08:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toegevoegd!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:20 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
Mijn wii-code is: 3742 6885 0436 8686
naam: Engin
![]()
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 09:29 schreef Nollem het volgende:
Zo weer een weekend voorbij, en een game voorbij... Heb nu ook Zelda uitgespeeld, geweldig spel zeg. Nu maar eens Rayman uitspelen.... Wat ik wel weer jammer vond is dat toen er "THE END" stond bij Zelda, er gelijk ook helemaal niets meer mogelijk was. Alleen door de home-knop te gebruiken was het mogelijk om terug te keren naar het titelscherm of het Wii-menu, beetje jammer.
Alvast maar eens gaan verzinnen wat de volgende game wordt... iemand bekend wanneer Trauma Centre uitkomt ? Of nog beter, brain-games voor de Wii ?
Bij gaykings kon je ook 5 exemplaren van het spel GT Pro winnenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef mrdjey het volgende:
iemand hier eigenlijk 4x4 monster truck gekocht?
zag gister een review op gamekings en die waren er best positief over (maar dat moet ik volgens mij met een flinke korrel zout nemen aangezien het programma word gesponsord door ubisoft?)
reviews op internet zijn namelijk niet echt lovend.
ik zoek namelijk nog een leuke single player game.
Zag de review ook, maar had niet het gevoel dat ze er onverdeeld positief over waren. Denk ook niet dat je het moet kopen als je op zoek bent naar een leuke single player game. Volgens mij is 4x4 wel aardig in multiplayer, maar niet in single player. Misschien beter ff wachten op Excite Truck ?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef mrdjey het volgende:
iemand hier eigenlijk 4x4 monster truck gekocht?
zag gister een review op gamekings en die waren er best positief over (maar dat moet ik volgens mij met een flinke korrel zout nemen aangezien het programma word gesponsord door ubisoft?)
reviews op internet zijn namelijk niet echt lovend.
ik zoek namelijk nog een leuke single player game.
Zag er zaterdag 1 bij de Dixons in Bussum liggen. Maar ik weet je definitie van omgeving Amsterdam niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Pronk het volgende:
Zaterdag heb ik een nieuwe tv gekocht en nu heb ik dus een component kabel nodig. Heeft iemand een idee in welke winkels ze mogelijk nog liggen in omgeving Amsterdam.
whehehe dat spel heb ik gespeeldquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij gaykings kon je ook 5 exemplaren van het spel GT Pro winnen
Daarom juist ! De enigen die GT kopen zijn mensen die nooit reviews lezen maar in de winkel hun keuze bepalen op basis van de box-art.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe inderdaad. Wat moet je in godsnaam met 5x hetzelfde spel die niemand wil kopen
Verteeeeelquote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehe dat spel heb ik gespeeld
echt verschrikkellijk
had t gewoon in de winkel gespeeld.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 12:13 schreef mrdjey het volgende:
hoop ook dat er snel een mariokart komt voor de wii.
Monster 4x4 lijkt me ook erg grappigquote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Mario Kart en Burnout zijn de enige reesspellen die mij boeien.
De gamekings waren idd verassend positief over de gamequote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Monster 4x4 lijkt me ook erg grappigvolgens mij heeft die game ook wel een hoog mariokart gehalte als ik de gamekings mag geloven.
En in de US spelen ze het al vrolijk. Net zoals Elebits, die wil ik hbben!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:29 schreef Nollem het volgende:
Alvast maar eens gaan verzinnen wat de volgende game wordt... iemand bekend wanneer Trauma Centre uitkomt ? Of nog beter, brain-games voor de Wii ?
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:20 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.
Dan ben jij 'e'en van de enkele uitzonderingenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |