Bij gaykings kon je ook 5 exemplaren van het spel GT Pro winnenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef mrdjey het volgende:
iemand hier eigenlijk 4x4 monster truck gekocht?
zag gister een review op gamekings en die waren er best positief over (maar dat moet ik volgens mij met een flinke korrel zout nemen aangezien het programma word gesponsord door ubisoft?)
reviews op internet zijn namelijk niet echt lovend.
ik zoek namelijk nog een leuke single player game.
Zag de review ook, maar had niet het gevoel dat ze er onverdeeld positief over waren. Denk ook niet dat je het moet kopen als je op zoek bent naar een leuke single player game. Volgens mij is 4x4 wel aardig in multiplayer, maar niet in single player. Misschien beter ff wachten op Excite Truck ?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:51 schreef mrdjey het volgende:
iemand hier eigenlijk 4x4 monster truck gekocht?
zag gister een review op gamekings en die waren er best positief over (maar dat moet ik volgens mij met een flinke korrel zout nemen aangezien het programma word gesponsord door ubisoft?)
reviews op internet zijn namelijk niet echt lovend.
ik zoek namelijk nog een leuke single player game.
Zag er zaterdag 1 bij de Dixons in Bussum liggen. Maar ik weet je definitie van omgeving Amsterdam niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Pronk het volgende:
Zaterdag heb ik een nieuwe tv gekocht en nu heb ik dus een component kabel nodig. Heeft iemand een idee in welke winkels ze mogelijk nog liggen in omgeving Amsterdam.
whehehe dat spel heb ik gespeeldquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij gaykings kon je ook 5 exemplaren van het spel GT Pro winnen
Daarom juist ! De enigen die GT kopen zijn mensen die nooit reviews lezen maar in de winkel hun keuze bepalen op basis van de box-art.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe inderdaad. Wat moet je in godsnaam met 5x hetzelfde spel die niemand wil kopen
Verteeeeelquote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehe dat spel heb ik gespeeld
echt verschrikkellijk
had t gewoon in de winkel gespeeld.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 12:13 schreef mrdjey het volgende:
hoop ook dat er snel een mariokart komt voor de wii.
Monster 4x4 lijkt me ook erg grappigquote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Mario Kart en Burnout zijn de enige reesspellen die mij boeien.
De gamekings waren idd verassend positief over de gamequote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Monster 4x4 lijkt me ook erg grappigvolgens mij heeft die game ook wel een hoog mariokart gehalte als ik de gamekings mag geloven.
En in de US spelen ze het al vrolijk. Net zoals Elebits, die wil ik hbben!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:29 schreef Nollem het volgende:
Alvast maar eens gaan verzinnen wat de volgende game wordt... iemand bekend wanneer Trauma Centre uitkomt ? Of nog beter, brain-games voor de Wii ?
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:20 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
@ mensen die voor de release zeiden dat reserveren niet nodig was.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.
Dan ben jij 'e'en van de enkele uitzonderingenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm de dag vóór launchdag, gewoon losse verkoop uit de e-Plaza. Pwned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |