Dan kan je nog tijd wachten anders huur je hem gewoon tis een leuk spel een must buy als je aan de controls gewend bent.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Jesse- het volgende:
red steel wil ik eigenlijk ook wel, maar ik zit stiekem te wachten tot de wii gekraakt is
Geen probs hier ermee! werkt perfect!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
Dat stommme winkel kanaal werkt hier ook bijna nooitKrijg heel vaak errors
![]()
Toegevoegdquote:Op zondag 7 januari 2007 19:20 schreef SureZal het volgende:
Ik moet ook maar eens wat lui toevoegen (ben er alleen veeeel te lui voor)
daarom heb ik ook geen ideal gekozen maar acceptgiro dan weet ik ten minste dat ik de game eerst binnen hebquote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo goedkoop en zo'n lelijke website vertrouw ik niet.
Daarnaast koop ik zulke dingen liever gewoon in de winkel... geen zin om te wachten op het verzenden enzo.
vooruitbetaling en ik neem aan dat je nog verzondkosten erbij telt dus dan zit je op zelfde.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef _petjan het volgende:
Die website is wel erg lelijk ja. Ik haal hem wel in de winkel, en als ik hem goedkoop wil ga ik wel naar www.gcshop.nl . Daar is het nog goedkoper ook. 41 euro.
41,50 + 2 = 43,50quote:Op zondag 7 januari 2007 19:50 schreef depax het volgende:
[..]
vooruitbetaling en ik neem aan dat je nog verzondkosten erbij telt dus dan zit je op zelfde.
wel vooruit betalen ik betaal liever naderhand via acceptgiro weet ik ten minste dat ik de game echt heb.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Pronk het volgende:
Ik heb Rayman Raving Rabbits op de Wii.
Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld maar zit met een (groot) probleem. Ik kan 1 minigame niet uitspelen en het lijkt wel of dat komt doordat er een fout in het spel zit.
Het gaat om de minigame "konijntjes hebben van nature ritme gevoel", tijdens "dag 8". Het is in de minigame de bedoeling dat je een bepaalde kleur radio's 'slaat' en daarna de 3 konijntjes met de bijbehorende kleur 'wegslaat'. Er zijn in totaal dus 4 radio's en 12 konijntjes. Rayman slaat als je een slaande beweging met de WiiMote maakt.
Als ik deze game speel, wil Rayman na een tijdje niet meer slaan.Het maakt dan niet meer uit wat ik doe, ik kan gaan staan dansen met de WiiMote in mijn hand maar Rayman slaat voor een periode van 5 tot 20 seconden niet meer, waardoor ik dus altijd tijd te kort kom om deze minigame uit te spelen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben tijdens het spelen van deze minigame? Zie ik soms iets over het hoofd? Heeft iemand een oplossing?
Is een bekende bug, anderen hebben het ook. Ik niet trouwens, mijn advies, gewoon nog een keer proberen en hopen dat dat ding nu niet uitvalt.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het onderstaande bericht ook in het 'Rayman 4' topic gepost maar quote het hier even omdat in dit topic ook veel bezitters van dit spel posten. Misschien heeft iemand een idee hoe dit komt?
[..]
da's wel slordig dan.quote:s een bekende bug, anderen hebben het ook. Ik niet trouwens, mijn advies, gewoon nog een keer proberen en hopen dat dat ding nu niet uitva
gcshop is een betrouwbare site, je kunt er dus wel vanuit gaan dat je de game daadwerkelijk krijgtquote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef depax het volgende:
[..]
wel vooruit betalen ik betaal liever naderhand via acceptgiro weet ik ten minste dat ik de game echt heb.
PSP stond haar eerste jaar ook voor op de DS. Er kan dus nog van alles gebeuren.quote:
Duidelijk niet van nexenwars.quote:
Ja, heb er ook al een paar keer succesvol besteld.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:19 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
gcshop is een betrouwbare site, je kunt er dus wel vanuit gaan dat je de game daadwerkelijk krijgt
Het is heel verschillend, de ene keer gaat het laden heel langzaam, ongeveer bij het stuk waar je het Wii logo ziet, de andere keer duurt het lang bij het verbinden met de server. En soms werkt alles gewoon snelquote:
Nou, das niet zo mooi, ik heb namelijk na ongeveer 425 keer proberen echt geen zin meer in dat spelletje. Ik zal dit spel dan waarschijnlijk nooit 100% uitspelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Is een bekende bug, anderen hebben het ook. Ik niet trouwens, mijn advies, gewoon nog een keer proberen en hopen dat dat ding nu niet uitvalt.![]()
Bij mij precies hetzelfde probleem, tegen het einde kom je hem nog een keer tegen en dan weer precies het zelfde verhaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef Pronk het volgende:
[..]
Nou, das niet zo mooi, ik heb namelijk na ongeveer 425 keer proberen echt geen zin meer in dat spelletje. Ik zal dit spel dan waarschijnlijk nooit 100% uitspelen.
WAT is er mis met Raymanquote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef tonks het volgende:
Is er iemand hier die zelda voor de wii wilt ruilen voor Raving Rabbids?
RAYMAN zuigt klaar punt nix aan te doen. Terwijl me eerste game voor de GBA Rayman was...die was best geinig opzich.quote:
Hier de oplossing voor het probleem, gepost door RaymanNL in het Rayman topic!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde probleem, tegen het einde kom je hem nog een keer tegen en dan weer precies het zelfde verhaal.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JepBekende bug
Op te lossen door je wii op 60 HZ te zetten
Het is gewoon een fout in het spel, wat je alleen hebt als je wii op 50HZ staat
![]()
oooooooohwww, ik las het verkeerdquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik wil rayman en ik wil mijn zelda weg
Das natuurlijk met alle productieproblemen van de PS/3, en de voorsprong van de X360 een onzinnige kut-meting. Verder zijn alle prijsverschillen hier niet in meegenomen, dus eigenlijk slaat dit gewoon nergens op. Je kunt dit soort uitspraken pas aan hun waarde hechten als alles fatsoenlijk loopt, dus over een paar jaar, dan kun je meten wie er 'aan het winnen' is, en zelfs dan heb je soms nog een gekke eindsprint zoals de PS/2 nog maakte met de slimline versie bijvoorbeeld.quote:
Dit is een geen kut meting dit is de waarheid komt van vgcharts en die zijn accuraat. Gaat er gewoon om dat er meer dan 4 mil verkocht zijn en de ps3 1/3 ervan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:25 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Das natuurlijk met alle productieproblemen van de PS/3, en de voorsprong van de X360 een onzinnige kut-meting. Verder zijn alle prijsverschillen hier niet in meegenomen, dus eigenlijk slaat dit gewoon nergens op. Je kunt dit soort uitspraken pas aan hun waarde hechten als alles fatsoenlijk loopt, dus over een paar jaar, dan kun je meten wie er 'aan het winnen' is, en zelfs dan heb je soms nog een gekke eindsprint zoals de PS/2 nog maakte met de slimline versie bijvoorbeeld.
tis wel een kromme meting aangezien je het volgende vergelijkt:quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef depax het volgende:
[..]
Dit is een geen kut meting dit is de waarheid komt van vgcharts en die zijn accuraat. Gaat er gewoon om dat er meer dan 4 mil verkocht zijn en de ps3 1/3 ervan.
Deal with it.
Welke kabel gebruik je?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik heb net Super Mario Bros gekocht, maar het lijkt niet te werkenscherm blijft zwart na opstarten van de channel. Pas als ik op het home menu kom, zie ik op de achtergrond iets stil staan wat op het spel lijkt.
Herkent iemand deze problemen?
Ik las daar ergens anders iets over. heb je een Sharp Aquos televisie? Daar zouden wat problemen mee zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik heb net Super Mario Bros gekocht, maar het lijkt niet te werkenscherm blijft zwart na opstarten van de channel. Pas als ik op het home menu kom, zie ik op de achtergrond iets stil staan wat op het spel lijkt.
Herkent iemand deze problemen?
alle vc games draaien toch gewoon op 50hz dach ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke kabel gebruik je?
Draai je de Wii op 50 of 60hz?
Is je tv 50 of 100hz?
Tja, meer batterijen heb je dan nodig. Dit is de reden waarom ik liever een standaard Gamecube controller heb i.p.v. een Wavebird.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef mschol het volgende:
[Gerucht] Nintendo bezig met draadloze nunchuk?zou et.. ?? (ik hoef em niet maar toch grappig)
Over wavebirds gesproken.. weet iemand nog een Dixons in zuid-west Brabant of nabij Nijmegen waar ze dat ding wél op voorraad hebben (voor 20 euro)?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, meer batterijen heb je dan nodig. Dit is de reden waarom ik liever een standaard Gamecube controller heb i.p.v. een Wavebird.
Batterijen zijn irritant.quote:
Nintendo kennende bedenken ze daar wel wat mooi's opquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Batterijen zijn irritant.
Bovendien slecht voor het milieu.
Milieuquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Batterijen zijn irritant.
Bovendien slecht voor het milieu.
Dat zou cool zijn maar zoiets moeten ze maar laten voor Wii2. Staan we dan met z'n alle met een draad nunchuck.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
het zou met magnetische inductie kunnen. dan wordt de benodigde energie draadloos verstuurd.
Gozer je gaat toch geen 70 batterijen kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef gamefreek het volgende:
Ben zo slim geweest om batterijen aan de kerstman te vragen....heb er nu 70 klaar liggen
Oplaadbare batterijen zijn kut, in het begin gaat het nog wel maar op 1 of andere manier verliezen ze bij mij supersnel hun krachtquote:Op maandag 8 januari 2007 01:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer je gaat toch geen 70 batterijen kopen.Koop dan gewoon een oplader en oplaadbare batterijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |