Ik bedoel het niet negatief koekje van mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie toch, beetje respect voor onze nieuw mod he?
Anders kick ban van PaRoDiUzZquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef mordradead het volgende:
Dit is een kwaliteits topic waarin kwaliteitsposts verplicht zijn.
ik moet mij bijna 9 jaar jonger voordoen dan dat ik ben?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, wij gaan ons nu gedragen als normale 18 jarige jongens. Want dat moet bij de BQVVMKOF !!
Wij van de BQVVMKOFers! Vergeven alles! Mits er met kwaliteit word gepost!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net gebaggerd, vergeef het mijik wist niet wat ik deed.
Bij deze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij van de BQVVMKOFers! Vergeven alles! Mits er met kwaliteit word gepost!
18, dat is zo 1997quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, wij gaan ons nu gedragen als normale 18 jarige jongens. Want dat moet bij de BQVVMKOF !!
Het maakt niet uit, ik bagger dikwels ook wel. Maar nu hier bij het BQVVMKOF, hoeft dat niet meer. Hier voel ik me thuis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net gebaggerd, vergeef het mijik wist niet wat ik deed.
quote:# De Pong award
voor de user die het meest nostalgisch is
BMH, PaRoDiUzZ (7), Khadgar (6), DinoPK, Notorious_Roy (2), Retuobak, Thomper, Ruzbeh, Patvs, Hooghoudt
Aangezien ik me weer normaal ga gedragen ben ik het hier wel mee eens.quote:
Samenvatting:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n fucking lange OP ga ik echt niet lezen.![]()
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Samenvatting:
1) Oude slowchat draagt geen Bernie-quality, deze wel.
2) Wij BQVVMKOFers willen de Miel Monteur pentalogie in de FOK!games database.
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar staat BQVVMKOF voor? En er moet gewoon een [GAM]-database komen inclusief A.I.
Ho stop. Wij willen kwalitatief ouwehoeren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reet
Kan die arme jongen dan niet gewoon zijn eigen fantopic krijgen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!
Huppakee!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:29 schreef Roi het volgende:
ik ga ff m'n broek vol schijten
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reet
logsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Tain het volgende:
Ohja leesvoer in sig
Ik ben nog niet eens 18 whahahaha, lollie!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Gelukkig doen GAM'ers niet aan bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef Tain het volgende:
http://www.nu.nl/news/935(...)week_dronken%27.html
Mijnes wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn uitstapje naar Zwolle ging niet door btw
Mooi kan ie tenminste geen posts meer edittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn peristiliewilius op zwart ziet er raar uit.
Ik heb wel notesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Of notes aanmaken. Niet dat ik die heb ofzo.
Tsjek hier je notes #1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ipho het volgende:
Ik wil ook notes. Waar kun je ze zien?
Kut grap thomper.quote:
Lekkah puhquote:
zitten wel kut notes tussen trouwensquote:
Zullen we ruilen? Van wie heb jij notes?quote:
detulp<insertgetal>, fliepke en vast nog wel een paarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Van wie heb jij notes?
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen in de SC?
Ik weet ook waarom ik ben gekomen. Door de topictitel: [GAM SC] Zonder Berniequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
w00t!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn peristiliewilius op zwart ziet er raar uit.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef Shigeru het volgende:
Bijna Egamer. Blijf het proberen though!
Mja maarja sommige mensen zien er zo uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Morthill het volgende:
Verdorie, vandaag op een nuts gebeten en sindsdien stevig last van een tand. Opgezwollen tandvlees of zoHet is iig pijnlijk en irritant >_< Typisch zeg, bij de tandarts is alles altijd perfect, maar toch doet mijn gebit moeilijk, terwijl mensen die heel wat meer suiker en ongezonde dingen over hun tanden flikkeren soms nergens last van hebben >_<
Hoiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes.
die met die log?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat heb je met je leuke signature gedaan?
log staat er nog, maar even link weggehaaldquote:
Geen zin in een poosje van FOK! weg zijn dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
log staat er nog, maar even link weggehaald
Fok junkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
log staat er nog, maar even link weggehaald
W00t dan heb ik toch een aantal dagen geleefd in 2006quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een dag niet op Fok! is een dag geleefd.
Dan was december een leefmaand voor mij. Minst op FOK! geweest in heel 2006quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een dag niet op Fok! is een dag geleefd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen zin in een poosje van FOK! weg zijn dus?
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
W00t dan heb ik toch een aantal dagen geleefd in 2006O*O*O*O*O*
Hou je fetish voor jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
op je pas gewassen jas poepende meeuwen
Mooi onderwerp.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bier!
Er één regel in GAM. BIER!!! Zij die deze gewoonte, levensweg, veroordelen horen zijn GAM SC onwaardig.quote:
8 euro wodka voor de wijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dat voor kut wodka. Haal dan
[afbeelding]
Das echte shit
Pisbierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zin in vanavond.
Altobier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
PisbierHertog Jan, da's pas kwaliteitsbier.
![]()
quote:
okquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er één regel in GAM. BIER!!! Zij die deze gewoonte, levensweg, veroordelen horen zijn GAM SC onwaardig.
Klopt, optiefen met die rommel.quote:
Pils is sowieso 90% water met zo'n kleine smaakvariatie dat het me aan mijn reet zal roesten of ik nu Amstel of Hertog Jan ga zuipen, pils is toch nergens anders goed voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, optiefen met die rommel.
Amstel ftw
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pils is sowieso 90% water met zo'n kleine smaakvariatie dat het me aan mijn reet zal roesten of ik nu Amstel of Hertog Jan ga zuipen, pils is toch nergens anders goed voor.
Na goed, Oranje Boom of zulke rotzooi drink je gewoon niet. Maar voor de rest, als je eenmaal gaat drinken merk je al snel niet meer welk merk pils je drinkt. Zet voor de grap Amstel, Heineken, Grolsch, Dommelsch en Hertog Jan naast elkaar en ga blind proeven. Wedden dat je totaal niet kunt zeggen wat wat is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zit bier bij die ik toch voorbij laat gaan.
Dit vraagt om een GAM-bier-experimenteer-meeting.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Na goed, Oranje Boom of zulke rotzooi drink je gewoon niet. Maar voor de rest, als je eenmaal gaat drinken merk je al snel niet meer welk merk pils je drinkt. Zet voor de grap Amstel, Heineken, Grolsch, Dommelsch en Hertog Jan naast elkaar en ga blind proeven. Wedden dat je totaal niet kunt zeggen wat wat is.
iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelfs Bernie drinkt bier!
En wie ben jijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:22 schreef no1uknow het volgende:
Ipho wat doe je hier, landverrader.
Hoe was het in zwollequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
RaymanNL pwnt iedereen, dus ik denk dat je je vergist.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
RaymanNL pwnt iedereen, dus ik denk dat je je vergist.
Met je 5 jaar oude avatarquote:
het is lachen bernie, lach me niet uit is het....quote:
http://i12.tinypic.com/4fv319u.pngquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met je 5 jaar oude avatar
[..]
het is lachen bernie, lach me niet uit is het....
Kan niet wachten tot die op de 360 is.quote:
ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot die op de 360 is.
ik kan ook best wachten, ga de game wel kopen, maar wachten is het probleem nietquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kan ook best wachten, ga de game wel kopen, maar wachten is het probleem niet
quote:
wtfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met je 5 jaar oude avatar
[..]
het is lachen bernie, lach me niet uit is het....
Je was gewoon tegelijkertijd aan het gamen en je had last van lag.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wtfDat weet ik dus ook wel
Ik was denk ik niet zo helder gisteren
![]()
melkquote:Op zondag 7 januari 2007 12:09 schreef mordradead het volgende:
bier
AH biologischquote:Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef mordradead het volgende:
halfvol
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef Roi het volgende:
wat ben ik toch geniaal
Een nieuwe ling douwequote:
Ik ben stoerquote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef Shigeru het volgende:
Wtf? Ik ben Quint en ik ben heel liev.
Ipho
Stekte voor de nabestaanden.quote:
Stop nou gewoon die grap zo kom je nooit tussen de groep.quote:
Wil ik dat dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Stop nou gewoon die grap zo kom je nooit tussen de groep.![]()
Wat word er gegeten?quote:
Ik fake het tochquote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef Poit het volgende:
Jezus, je lijkt wel een wijf, vreten als je eenzaam bent.. Echte mannen zijn nooit eenzaam, die hebben hun ego als eeuwig kamaraad!
Gelukkig ben ik geen wijf danquote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef Poit het volgende:
Jezus, je lijkt wel een wijf, vreten als je eenzaam bent.. Echte mannen zijn nooit eenzaam, die hebben hun ego als eeuwig kamaraad!
Van binnen?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef Roi het volgende:
Ik ben ook eigenlijk een vrouw.
Ook een beetje van buiten.quote:
Maar niet beneden? Alleen boven?quote:
Een beetje zoals Bernie zeg maar.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar niet beneden? Alleen boven?
Hahahaquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Gamedemon het volgende:
Ik mag jullie allemaal niet, echt niet
Trek het je niet aan, het zijn nog kotersquote:
idd respect GDquote:Op maandag 8 januari 2007 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
Juist, respect krijg je niet, respect verdien je
Doe me die box man.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
Juist, respect krijg je niet, respect verdien je
quote:De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel . Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
--------------------------------------------------------------------------------
Omschakeling van huidige codering naar opgegeven codering wordt niet ondersteund. Fout bij het verwerken van bron http://ta...
<?xml version="1.0" encoding="UTF-16LE"?>
we zullen je missenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Tain het volgende:
ik ben gebanned
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
IE en FF doet ie het perfect bij mijquote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef mordradead het volgende:
Wat een zeikerds
overigens doet die link het niet eens:
[..]
IK HEB JE GEMIST HET LEEK WEL EEN EEUWIGHEID~!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef Tain het volgende:
48 uur voorbij, dank je Yvonne
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IK HEB JE GEMIST HET LEEK WEL EEN EEUWIGHEID~!!!
Ik weet nog wel een sig voor jequote:Op maandag 8 januari 2007 13:08 schreef peristilius het volgende:
Oeh, ik wil ook een keer gebanned worden, nu ik zwart ben kan ik de vervelende usert gaan uithangen.
Alleen ben ik eigenlijk niet vervelend.
quote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef Chanty87 het volgende:
Nou kom op jongens, nog ff doorposten en dan is dit baggertopic uit m'n MyAT verdwenen![]()
Ze hebben dus sinds enige tijd geleden de geldigheidsduur van beltegoed (abbonnementenquote:
Vodafonequote:Op maandag 8 januari 2007 13:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze hebben dus sinds enige tijd geleden de geldigheidsduur van beltegoed (abbonnementen![]()
) verkort naar 6 maanden, en het lijkt me erg sterk dat ik begin juli voor het laatst heb opgewaardeerd. Blijkt nu dat mijn beltegoed weg is zonder ik daar vantevoren over geïnformeerd werd
Die spam-smsjes met "KIES NU VOOR ÉÉN VAN ONZE ABBONNEMENTPAKKETTEN" kosten blijkbaar minder moeite om te versturen. Desalniettemin blijkt mijn beltegoed "bevroren" en moet ik binnen 2 maanden opwaarderen anders ben ik m'n nummer kwijt. Daar ben ik dus al klant voor 2+ jaar, zonder enige problemen, krijg je dit gezeik ineens.
Die kutabbo's worden gewoon door je strot geduwd![]()
True that. Maar "Monday thru Friday"?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Poit het volgende:
Cliff Richard.. Livin' Doll met the Young Ones.. That one is 4evah!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |