Ik bedoel het niet negatief koekje van mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie toch, beetje respect voor onze nieuw mod he?
Anders kick ban van PaRoDiUzZquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef mordradead het volgende:
Dit is een kwaliteits topic waarin kwaliteitsposts verplicht zijn.
ik moet mij bijna 9 jaar jonger voordoen dan dat ik ben?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, wij gaan ons nu gedragen als normale 18 jarige jongens. Want dat moet bij de BQVVMKOF !!
Wij van de BQVVMKOFers! Vergeven alles! Mits er met kwaliteit word gepost!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net gebaggerd, vergeef het mijik wist niet wat ik deed.
Bij deze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij van de BQVVMKOFers! Vergeven alles! Mits er met kwaliteit word gepost!
18, dat is zo 1997quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, wij gaan ons nu gedragen als normale 18 jarige jongens. Want dat moet bij de BQVVMKOF !!
Het maakt niet uit, ik bagger dikwels ook wel. Maar nu hier bij het BQVVMKOF, hoeft dat niet meer. Hier voel ik me thuis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net gebaggerd, vergeef het mijik wist niet wat ik deed.
quote:# De Pong award
voor de user die het meest nostalgisch is
BMH, PaRoDiUzZ (7), Khadgar (6), DinoPK, Notorious_Roy (2), Retuobak, Thomper, Ruzbeh, Patvs, Hooghoudt
Aangezien ik me weer normaal ga gedragen ben ik het hier wel mee eens.quote:
Samenvatting:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n fucking lange OP ga ik echt niet lezen.![]()
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Samenvatting:
1) Oude slowchat draagt geen Bernie-quality, deze wel.
2) Wij BQVVMKOFers willen de Miel Monteur pentalogie in de FOK!games database.
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar staat BQVVMKOF voor? En er moet gewoon een [GAM]-database komen inclusief A.I.
Ho stop. Wij willen kwalitatief ouwehoeren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reet
Kan die arme jongen dan niet gewoon zijn eigen fantopic krijgen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!
Huppakee!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Bernie-Quality-Vereniging voor meer kwaliteit op FOK!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:29 schreef Roi het volgende:
ik ga ff m'n broek vol schijten
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij GAM SC willen gewoon een topic waar we kunnen ouwehoeren en of het nu wel of niet de Bernie seal of quality heeft boeit ons geen reet
logsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Tain het volgende:
Ohja leesvoer in sig
Ik ben nog niet eens 18 whahahaha, lollie!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
Gelukkig doen GAM'ers niet aan bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef Tain het volgende:
http://www.nu.nl/news/935(...)week_dronken%27.html
Mijnes wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn uitstapje naar Zwolle ging niet door btw
Mooi kan ie tenminste geen posts meer edittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn peristiliewilius op zwart ziet er raar uit.
Ik heb wel notesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Of notes aanmaken. Niet dat ik die heb ofzo.
Tsjek hier je notes #1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ipho het volgende:
Ik wil ook notes. Waar kun je ze zien?
Kut grap thomper.quote:
Lekkah puhquote:
zitten wel kut notes tussen trouwensquote:
Zullen we ruilen? Van wie heb jij notes?quote:
detulp<insertgetal>, fliepke en vast nog wel een paarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Van wie heb jij notes?
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen in de SC?
Ik weet ook waarom ik ben gekomen. Door de topictitel: [GAM SC] Zonder Berniequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
w00t!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn peristiliewilius op zwart ziet er raar uit.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef Shigeru het volgende:
Bijna Egamer. Blijf het proberen though!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |