Ah ja. Als je zelf bepaalt wat de extremen zijn is jouw mening altijd het midden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat moet je dus breder trekken. A is voor de doodstraf B is voor geen straf. De waarheid een gevangenisstraf.
Zit wat inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ah ja. Als je zelf bepaalt wat de extremen zijn is jouw mening altijd het midden natuurlijk.
De veroordeelden doen toch vaak hun best om doodstraf om te laten zetten tot levenslang dus zij die dichter bij het vuur zitten hebben daar een andere mening over...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Levenslang is zwaarder dan de doodstraf. Als ultieme straf heeft de doodstraf dus geen enkel zin wmb.
Zij die dichter bij het vuur zitten denken daar vaak anders overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
De veroordeelden doen toch vaak hun best om doodstraf om te laten zetten tot levenslang dus zij die dichter bij het vuur zitten hebben daar een andere mening over...
Verder slaapt het slachtoffer toch een stuk beter als je weet dat de dader 5 voet onder de grond ligt
Daarom. Gewoonlijk zijn de slachtoffers al dood hoor, die worden geen spat levender door de dood van de moordenaar, of dooier door het op vrije voeten zijn ervan.quote:ipv in een halfopen inrichting waar iedereen zomaar uit kan ontstappen (zelf Dutroux ontsnapte!). Van de dood ontsnapte er slechts Eén..
De prut komt door de ontkersteningquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Het heeft ons gebracht waar we nu zijn. Inclusief alles wat je daaraan mogelijk minder aanstaat. Je kan niet de krenten uit de pap vissen, die op je eigen bordje nemen, wijzen naar de overgebleven prut en zeggen dat dat er niet bij hoorde.
Gefixt lijkt me?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef sigme het volgende:
En bedankt. Krijg dat maar weer eens uit mijn hoofd
.
quote:
Nee, heb je een ander liedje in mijn hoofd gestopt dan?quote:[..]
Gefixt lijkt me?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:22 schreef sigme het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoe je ontkerstening geen gevolg wil laten zijn van kerstening.
Ik dacht één plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Maar goed; ik hoorde zojuist nog Wham!..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:22 schreef sigme het volgende:
Nee, heb je een ander liedje in mijn hoofd gestopt dan?
Bron? Verder had ik het over de veroordeelden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
Zij die dichter bij het vuur zitten denken daar vaak anders over.
Gister nog in de krant: een staat in de VS die doodstraf wil afschaffen, commissie die dat bepleit heeft (oa) (familie van) slachtoffers in de geledingen.
An en Eefje dood?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
Daarom. Gewoonlijk zijn de slachtoffers al dood hoor, die worden geen spat levender door de dood van de moordenaar, of dooier door het op vrije voeten zijn ervan.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie zegt dat Kerstening per definitie gevolgd zal worden door ontkerstening?
Ik ben niet zo visueel, ik heb geeneens een Whamplaatje gezien, en ik zie het ook nu niet. Maar nu heb ik Wham in mijn hoofd. De combinatie met kerstenig doet 't 'm.quote:[..]
Ik dacht één plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Maar goed; ik hoorde zojuist nog Wham!..
Ik zou het artikel moeten opzoeken, maar ik meen dat zelfs het volk (Volkquote:![]()
[..]
Bron? Verder had ik het over de veroordeelden.
En commissie; die zijn vaak voor de hardst schreeuwende links draaiende politiek correcten. Dat zegt neits over de mening van het Volk.
Wee'k niet, ik hou de details van dat soort dingen nooit bij. Ik zei gewoonlijk dood.quote:[..]
An en Eefje dood?
Nou, dat lijkt me een bizar uitgangspunt. Filosofisch gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef problematiQue het volgende:
Nou, om daar dus even zo vroeg op de ochtend (gniffel) op in te gaan, het lijkt mij dat er wel een absolute waarheid is op elk vlak, maar dat wij vaak niet (misschien wel nooit) in staat zijn die te bepalen. Deels omdat het vaak pas achteraf te bepalen was (bij bijvoorbeeld beleid bepalen), deels omdat het gewoon niet te bepalen is (neem die varkenssoep kwestie, je kunt nooit weten of er wel of niet opzet in het spel was). Is dat bevredigend, EchtGaaf?
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef problematiQue het volgende:
Nou, om daar dus even zo vroeg op de ochtend (gniffel) op in te gaan, het lijkt mij dat er wel een absolute waarheid is op elk vlak, maar dat wij vaak niet (misschien wel nooit) in staat zijn die te bepalen. Deels omdat het vaak pas achteraf te bepalen was (bij bijvoorbeeld beleid bepalen), deels omdat het gewoon niet te bepalen is (neem die varkenssoep kwestie, je kunt nooit weten of er wel of niet opzet in het spel was). Is dat bevredigend, EchtGaaf?
hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een bizar uitgangspunt. Filosofisch gezien.
Wat is er mis aan een bizar uitgangpunt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een bizar uitgangspunt. Filosofisch gezien.
Ja maar dat is in Vermont dat is veel te liberalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Zij die dichter bij het vuur zitten denken daar vaak anders over.
Gister nog in de krant: een staat in de VS die doodstraf wil afschaffen, commissie die dat bepleit heeft (oa) (familie van) slachtoffers in de geledingen.
[..]
Dat was niet in Vermont maar in New Jerseyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar dat is in Vermont dat is veel te liberal.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was niet in Vermont maar in New Jersey
Ik weet niet zeker of ik precies door heb wat jouw kritiek op mij nu echt is, maar enfin:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoor ik daar Mutant? want stel je voor, je zou toch maar eens een religie bekritiseren, religie staat immers boven alle kritiek. Helemaal als die religie islam heet.
Laat je niet meeslepen door dergelijke fratsen. Natuurlijk is in dit geval de islam de beslissende faktor, of meer in het algemeen de "monotheistische traditie". En vervolgens ontspoort ook de politiek, geen wonder als mensen zich dergelijke religieuze wanen eigen maken. Laat staan de wereld onderverdelen in gelovigen en ongelovigen, en voor de ongelovigen een apartheidstelsel in petto hebben, en sowieso niet van plan zijn om op voet van gelijkwaardigheid te leven met "ongelovigen". Wat er onherroepelijk toe leidt dat ook democratie geen kans maakt in een dergelijke cultuur. In Irak zouden shiiten en sunnieten op voet van gelijkheid moeten samenleven. Volstrekt ondenkbaar. Je hoeft alleen hier op fok! maar op te letten hoe sunnieten over shiiten denken, of andere niet-sunnitische islamitische stromingen. Maar dat zijn religies, en dan schiet de politiek correcte kerk onmiddellijk in de kramp, zoekt een uitvlucht, en fiept vervolgens op onbenullige ergernisjes als bv een varkenssoepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |