Welkomquote:
Deze pijp heb ik nog nooit in mijn mond gehad Tongquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef tong80 het volgende:
Weet jij het antwoord Bluezz ?
Slikken pijpers als ie nog in de mond is ?
Stinkt het dan al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef Eilanden het volgende:
Nog voor de luch houdt Tong zich al met pijpers bezig
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme, de collega die vorige week last van haar kaak kreeg, de week ervoor nog gewoon werkte is nu net opgenomen en aan de morfine gelegd. Het wachten is gewoon op de dood eigenlijk, ze is 42.
Sjeesus, iedereen zit hier helemaal verslagen te zijn.
Ik kan hier slecht tegen
![]()
![]()
Sterkte Bleuzzquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme, de collega die vorige week last van haar kaak kreeg, de week ervoor nog gewoon werkte is nu net opgenomen en aan de morfine gelegd. Het wachten is gewoon op de dood eigenlijk, ze is 42.
Ik kan hier slecht tegen
![]()
![]()
Auw!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme.............
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan hier slecht tegen
![]()
![]()
Tjezus Blueezie....sterkte weiffiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Kanker.
alles, echt alles zit vol.
In 2/3 weken tijd
Ze was wel wat moe de laatste tijd, dat wel
Hoe kan dit he, ik snap er geen fuck van, zo snel.
denk dat hier de vrijdag-middag-kroketten alweer bijna de pan in kunnen !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja nou ja, nu maar weer verder tosti's bakken lieverds
Eigenlijk niet. de FA waren je al voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:
zo heb mn boterham op, kan meteen aan de gang zie ik
nee dat is al voor je gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:
zo heb mn boterham op, kan meteen aan de gang zie ik
kwam net na het begin binnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
viel een beetje tegen, hij is der nu pas
en ze vinden het niet zo leukquote:
en van mosselveld dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we inmiddels wel klaar zijn
Nouwe, we waren pas net bezig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we inmiddels wel klaar zijn
heeft een slotjequote:
al 25 minutenquote:
die is meteen ook ontgroentquote:
ja, hij heeft een ander kleurtjequote:
over een open-dicht-open-dicht topic gesprokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef tong80 het volgende:
Maar je bent het wel met me eens Rubbereend ?
Stomme FA's.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef tong80 het volgende:
Maar je bent het wel met me eens Rubbereend ?
Stomme FA's.
Heheh ziet er mooi uit. Word je ontgroeing toch mooi door iemand anders overgenomen. Bijna hetzelfde als dat je buurman die halve fles whiskey voor jou wegadt.quote:
Coolquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb achter de schermen al gezegd dat ik het inmiddels zelf af kan hier!
Dan zou ik hem slaan!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh ziet er mooi uit. Word je ontgroeing toch mooi door iemand anders overgenomen. Bijna hetzelfde als dat je buurman die halve fles whiskey voor jou wegadt.
Wist je wel dat we al waren begonnen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef appelsientje het volgende:
Sorry Rubber dat ik door ginghad niet door dat we waren gestopt
leukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Om na de trieste berichten uit Bluezz d'r omgeving maar even wat leuk nieuws te brengen, mijn nichtje is vanmorgen bevallen van een zoon, Sander. Ze was pas de 29e uitgerekend, maar moeder en zoon maken het prima.
Is goed jongenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, en voor FA's de eventuele bende weer moeten opruimen, ik ben er even vandoor!
schande ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Prutsmod, je bent veel te weinig online...
....quote:
zie TTquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
....
Ik lees ff terug ja.
feli....en heeft hij ook een naam ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Om na de trieste berichten uit Bluezz d'r omgeving maar even wat leuk nieuws te brengen, mijn nichtje is vanmorgen bevallen van een zoon, Sander. Ze was pas de 29e uitgerekend, maar moeder en zoon maken het prima.
HanS Anders maar eens een bezoekje brengenquote:
Heee das mooi werkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, op die toer.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HanS Anders maar eens een bezoekje brengen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nobody?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Heeft hier iemand een passw. voor de online telegraaf?
Telegraaf is toch gewoon te lezen?quote:
je bankrekening waarschijnlijk ook danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef pascalheister het volgende:
thuis
weekend![]()
de postbode had het weer druk
wat viel er vandaag door de brievenbus?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef pascalheister het volgende:
thuis
weekend![]()
de postbode had het weer druk
The Da Vinci DVDquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
[..]
wat viel er vandaag door de brievenbus?![]()
mijn voorspelling is dat PH dit jaar de 750 haalt qua dvd's![]()
Rubbereend ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Heel de ontgroening gemist.
Iets zegt me dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
je bankrekening waarschijnlijk ook dan
nee nog nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
je bankrekening waarschijnlijk ook dan
he he ....... de kerst-quizzers zitten met smart op je te wachtenquote:
Dat snap ik, nu vriendinlief weer weg is heb ik alle tijd weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
he he ....... de kerst-quizzers zitten met smart op je te wachten![]()
weg in de zin van (even) weg of in de zin van ex ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
Dat snap ik, nu vriendinlief weer weg is heb ik alle tijd weer
hetzelfde uiteraardquote:Allemaal nog een fijn nieuwjaar trouwens,hoewel het een beetje laat is!
Even weg, ze was hier van zondag tot vanmiddag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weg in de zin van (even) weg of in de zin van ex ?
[..]
hetzelfde uiteraard![]()
De FAQ moet nog even aangepast worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat snap ik, nu vriendinlief weer weg is heb ik alle tijd weer
Allemaal nog een fijn nieuwjaar trouwens,hoewel het een beetje laat is!
Of een overromantische latrelatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weg in de zin van (even) weg of in de zin van ex ?
Even zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
De FAQ moet nog even aangepast worden.
bos moet nog vervangen worden door een eend van rubber!
een zogenaamde niet naast de deurrelatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even weg, ze was hier van zondag tot vanmiddag.
20 km is best te doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een zogenaamde niet naast de deurrelatie?
zijn een hoop mensen die het hardlopend niet halenquote:
popo is een hoer ole ole !quote:
Uurtje fietsen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn een hoop mensen die het hardlopend niet halen
Je draagt 'm vast oprecht.quote:
Gevallen met de fiets. Geen idee hoe, maar 1 van de wielen blokkeerde en ik kwam vol op het gezicht terecht.quote:
Auw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Gevallen met de fiets. Geen idee hoe, maar 1 van de wielen blokkeerde en ik kwam vol op het gezicht terecht.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gevallen met de fiets. Geen idee hoe, maar 1 van de wielen blokkeerde en ik kwam vol op het gezicht terecht.
Alleen een bloedneus een en dikke lip. Ook last van een dijbeen. Zal misschien morgen een flinke blauwe plek zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:42 schreef pascalheister het volgende:
dat is pijnlijk, schaafwonden of meer?
kusje... overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auw!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik drukte niet de remmen in. Er lagen wel wat takken op de grond, dus wie weet is er 1 tussen de spaken gekomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Auw!
Geen idee hoe? Ben je er zeker van dat je niet toevallig je handrem indrukte?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef rubbereend het volgende:
auw Bos. Biertje als pijnverzachter dan maar?
had ik net een leuk topic ben je er nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Zo erg is het ook weer niet. VOel er al niks meer van. Zag er alleen wat enger uit door al dat bloed in het begin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Waarom krijg ik nu visioenen van over de grindtegels schurende tanden.
Sterkte boske.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan kom je zeker wel naar het Gelredome![]()
Dan is iedereen uit Nijmegen weer vergeten waarvoor ze anders niet in het stadion komen , jij bent dus niet de enigequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]net als bij de vorige edities van TIC en bij het concert van Coldplay
Check jouw PM Sientje!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef appelsientje het volgende:
Auw... pijnlijk Bos... succes en neem een asprine.. werkt altijd
Eiland.. check je PM
ik kom dan ook niet uit Nijmegenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan is iedereen uit Nijmegen weer vergeten waarvoor ze anders niet in het stadion komen , jij bent dus niet de enige![]()
Maar dit keer zou het gaan om 30 mei, vrijdag 1 juni en zaterdag 2 juni afhankelijk van de kaartverkoop![]()
Volgend seizoen danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kom dan ook niet uit Nijmegen
maar ik ben nog steeds van een wedstrijd te komen bezoeken; wel vanuit het uitvak dan
PSV ben ik fan van en NEC draag ik een warm hart toe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan![]()
Maar ik dacht dat je ook voor nec was( daar doelde ik dan ook op
)
Ach ja iedereen kan fouten makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV ben ik fan van en NEC draag ik een warm hart toe.
mond- en klauwzeerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker JM ... nu heb je met jouw spuug zijn wond nog geinfecteerd ook![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ach ja iedereen kan fouten maken![]()
Hier nog een topic voor je
Een raadseltje...
![]()
wat voor functie doe je dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon weet eindelijk waar IS&D voor staat
Werk er maar pas 3 weken, is wel wennen zeg bij de bank (niet de, maar wel die van de fietser) werken ipv in een fabriek
Gewoon stage, waar het erg druk was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
Wa haje gedaan dan?
je linker of rechter?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef RayMania het volgende:
Goedeavond.
Ik ben echt gesloopt. Alles dit me pijn, zelfs m'n kleine teen.
Vakantie, ook lekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon stage, waar het erg druk was.
Blij dat ik weekend heb.
Mayonaise met sambal en dan goed roeren =quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef VoreG het volgende:
Net boodschappen gedaan, alles ging goed. Geen lekke band, het was even droog, geen voorbijscheurende auto's, het was rustig, de frituur was in de aanbieding.
Kom ik thuis, ben ik de curry vergeten! Nu kan ik m'n nieuwe tosti-ijzer niet uitproberen, mwah kan wel -en dat ga ik ook doen- maar zonder curry!.
Ik heb geen sambalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mayonaise met sambal en dan goed roeren =
Stomme vraag. De middelstequote:
Heje ze gekoch in het winkelcentrum naost die kaosboer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz had lekkere turkse pizzaos vaaan kanaolenailant meegenomu
Support analyst voor een applicatie die ik van scratch moet leren, dus ook de financieele kennis erbij enzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor functie doe je dan?
Je gaat darten en gelijk doet alles je weer zeer, zelfs je kleine teen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
Sjonge, gister weer eens sinds lange tijd een pijltje gegooid.
Gelijk 'pijn' in m'n rechterarm.
De 1e 140er van het jaar viel al, *pats*.
Hij liet een dartpijltje op zijn teen vallen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat darten en gelijk doet alles je weer zeer, zelfs je kleine teen.
Topsporter
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen sambal
Ik heb chickentonight Hawai
Neeheeee, dat komt door de drukke dag @ stagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat darten en gelijk doet alles je weer zeer, zelfs je kleine teen.
Topsporter
Ik geloof je ook welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Neeheeee, dat komt door de drukke dag @ stage.
van VOF de Kunst?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
Ik kan nergens het nummer "Suzanne" vinden
Help iemand?
M'n Limewire start net op....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
Ik kan nergens het nummer "Suzanne" vinden
Help iemand?
En dan heeft hij hem helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Die jongen weet niet wat hem overkomt
iPodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:41 schreef VoreG het volgende:
Godver er is iets misgegaan met het leeghalen van m'n iPod. Zo'n 100 nummers zijn tussen de 0kb en 100kb groot.
Ik moet weer naar Hellevoet, m'n muziek wat doe je.
iPodquote:
iPod is idd erg cewlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
iPod
Alleen je kan niks van je iPod afhalen als je op een andere PC zit.. Dus daarvoor heb je weer programma's nodig, heb ik weer een te oude versie gebruikt..
Maar weer eens verder met de zee veroveren. Sid Meiers Pirates!
Laatst deed 1 uitgang het niet meer, dus aan de linkerkant hoorde ik niets meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iPod is idd erg cewl
Jammer dat die van mij kapot is![]()
Sientjequote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje
Heb je nu al kaartjes voor PSV-Arsenal ?
Dat vraag je ook 3 keer per dag hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje
Heb je nu al kaartjes voor PSV-Arsenal ?
Ja, maar als ik er geen antwoord op krijg/lees. Moet je het wel vaker vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat vraag je ook 3 keer per dag he![]()
Ai, da's balen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mijn clubcard is nog niet eens binnen
kijk dat is het echte levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Een goedenavond!
Jan Smit op de TV, mijn zoon in de wipstoel ervoor en ik met een biertje achter de PC. Leuk hè, vrijdagavond!
genoteerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
dr is weer poker vanavond op eurosport om 11 uur
die van Herman van Veen is trouwens veel mooier....en heel anders overigens !quote:
En de mooiste is het origineel van Leonard Cohen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:25 schreef Bjoro het volgende:
die van Herman van Veen is trouwens veel mooier....en heel anders overigens !
ken ik niet !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En de mooiste is het origineel van Leonard Cohen.
Fifaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Zo. Weer vier wedstrijden met Fifa gewonnen. De laatste twee in de 90'.
Ga weg met je verkapte-ik-prefereer-PES-postquote:
FMquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga weg met je verkapte-ik-prefereer-PES-post.
Fifa.
Ja, FM is ook een geweldig spelquote:
2007 heb ik nog niet echt tijd voor gehad, en dat heb ik tot juli nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had toch moeten weten dat ik dat spel speel als je naar mijn ondertitel kijkt
Thanks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
dr is weer poker vanavond op eurosport om 11 uur
Nu de patches zogoed als bugfree is vind ik FM2007 zoveel leuker dan 06!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
2007 heb ik nog niet echt tijd voor gehad, en dat heb ik tot juli nog steeds niet.
2006 wel grijs gespeeld.
doet u mij maar 3FMquote:
helemaal waardeloos dus, commerciële rotzooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
iPod
Alleen je kan niks van je iPod afhalen als je op een andere PC zit.. Dus daarvoor heb je weer programma's nodig, heb ik weer een te oude versie gebruikt..
Maar weer eens verder met de zee veroveren. Sid Meiers Pirates!
het moet maar hequote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helemaal waardeloos dus, commerciële rotzooi
Dat voor dit grote wonder der nederlandsch voetbalsupporters geen uitzondering wordt gemaakt, begrijp ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef golfer het volgende:
Ik wil 21-1 a.s. naar Ajax-Utrecht samen met Bluezz. Kan je per CC maar 1 kaartje kopen.
ik zag dat Gerard nu ook geregistreerd isquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag dat Gerard nu ook geregistreerd is
wordt er ook 1tje wakker na 5 jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef golfer het volgende:
Ik wil 21-1 a.s. naar Ajax-Utrecht samen met Bluezz. Kan je per CC maar 1 kaartje kopen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mijn clubcard is nog niet eens binnen
Holland.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Klein Nederlandmet Juliette van Ardenne
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag dat Gerard nu ook geregistreerd is
ach dat bedoel ik.quote:
EHO SI ed curuss libndtpyne ggaena?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben weer thuis.
Iemand net het ijspolletje gezien ?
Vlonges een Egnels ozdreoenk...quote:
Lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vlonges een Egnels ozdreoenk...
GIng Goadsquote:
alleen de eerste en de laatste letter tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vlonges een Egnels ozdreoenk...
Ik noem hem altijd gewoon piemel.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben weer thuis.
Iemand net het ijspolletje gezien ?
Niet alleen mist ie hem maar de tegenstander scoort ook nog 2 seconden voor tijdquote:
Deed me denken aan een wedstrijd van PSV.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen mist ie hem maar de tegenstander scoort ook nog 2 seconden voor tijdDat verzin je niet.
Spot on.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
alleen de eerste en de laatste letter toch
maar uiteindelijk winnen ze tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen mist ie hem maar de tegenstander scoort ook nog 2 seconden voor tijdDat verzin je niet.
prachtig....voor open doel 6-4 missen en dat het dan toch nog 5-5 wordtquote:
staat-ie eiegnlijk al op youtube ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar uiteindelijk winnen ze toch
dan lig ik in bed hoop ikquote:
Ik kan voor Bloesie wel een kaartje voor het uitvak zorgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat voor dit grote wonder der nederlandsch voetbalsupporters geen uitzondering wordt gemaakt, begrijp ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |