1995 en eerderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er loopt nu een topic over hem:
hij bestaat !! De Nazi-Neger !
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er loopt nu een topic over hem:
hij bestaat !! De Nazi-Neger !
Die was redelijk bekend, dacht ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:02 schreef Ixnay het volgende:
SIEG.HEIL kon ook.
Had iemand uit mijn klas eens ontdekt.
Altijd humor in de duitse les als die vent langskwam,.. uit - memory - uit - memory - uit - memoryquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:02 schreef Ixnay het volgende:
SIEG.HEIL kon ook.
Had iemand uit mijn klas eens ontdekt.
Sinds wanneer kan een getal op een reken machine met een 0 beginnenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef rakotto het volgende:
505+505= 01 01 = Oi Oi
Dan moest je altijd een 0, dinges gebruikenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een getal op een reken machine met een 0 beginnen?
oja, 505 + 505 != 0101 maar 1010 sereius, ik heb het nagerekend, en het is echt zo!
Nee zo groot is het schermpje nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:55 schreef Crazykill het volgende:
[..]
HHAHHAHHHAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAHAH
Waarom nou uitgerekend rekenmachines!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Ridocar het volgende:
Beetje verzameling:
http://www.albion.edu/math/mbollman/Calculators.jpg (achter link ivm layoutverzieking)
O ja sorry. Je moest dan de rekenmachine ondersteboven houden.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een getal op een reken machine met een 0 beginnen?
oja, 505 + 505 != 0101 maar 1010 sereius, ik heb het nagerekend, en het is echt zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:42 schreef SuperRogier het volgende:
123*456*789+28830302=Die is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe doe je dat trema?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
* 316738 = BELGIË
He die hek ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
even ter illustratie:
[ afbeelding ]
holy shit zeg, dat is pas triest. je eigen berichten quoten en er dan om gaan lachen. triest mannetje ben jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
Die was bij ons verplicht, en je moest het niet wagen om met een andere de klas in te komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef rompompom het volgende:
DIt was de mijne:
[ afbeelding ]
Rekenmachines met maar 1 regel.. Deze had een mooie klep om 'm af te dekken; kon je heel goed met potlood spiekbrieven in maken.
.
Ik lees hier ook met verbazing dat men het over rekenmachines op de basisschool heeft. Gek hoor, dat de PABO studenten het zelf niet meer kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef -SL- het volgende:
Ik moest vroegâh alles uit het hoofdje doen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |