SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:42 schreef SuperRogier het volgende:
123*456*789+28830302=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kende ik niet!
123*456*789+28830302=oldskoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook meteen de eerste waar ik aan dachtA "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
123*456*789+28830302=Wel respect voor de persoon die dat uitvond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoelang zou hij of zij geprobeerd hebben voordat hij of zij wist dat het 28830302 was hč?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:49 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wel respect voor de persoon die dat uitvond.
Ik ben al jaren van de middelbare school af! In mijn tijd was een rekenmachine met zonnecellen hét apparaat!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef immortalsean het volgende:
"TYFT OP MET JE KANKERKACHEL GRAFTOPIC"
leve de grafische rekenmachine met het merendeel van de alfanumerieke tekens![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:51 schreef Erwtensoep het volgende:
LUL maar dan moest je iets extra's indrukken.
even ter illustratie:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef immortalsean het volgende:
"TYFT OP MET JE KANKERKACHEL GRAFTOPIC"
leve de grafische rekenmachine met het merendeel van de alfanumerieke tekens![]()
Die ken ik welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik had deze: http://www.datamath.org/Sci/Modern/TI-30X_Solar.htm
je pwnt me vet, want je kan 6 sommen tegelijk intikken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik had er zo één..
[afbeelding]
Hartstikke zwaar, zo in je rugtas.
check de regel ervoor gast, een 'K' op het eind enzo ... 't is geen word hoor dat die woorden automatisch naar de volgende regel schuift!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar kan ik zo'n ankerkachel kopen?
m'n ouders zijn bezig met het bestellen van een houtkachel voor in de woonkamer, eergister was er zo'n offertemaker-gastje hier in huisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer. Ik heb een nieuwe kachel nodig (en dat is niet eens een grap)
dan hoeven we eindelijk niet meer met jas aan te slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
m'n ouders zijn bezig met het bestellen van een houtkachel voor in de woonkamer, eergister was er zo'n offertemaker-gastje hier in huis
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dan hoeven we eindelijk niet meer met jas aan te slapen![]()
Wat zei je tegen dat offertemaker-gastje?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
m'n ouders zijn bezig met het bestellen van een houtkachel voor in de woonkamer, eergister was er zo'n offertemaker-gastje hier in huis
"kan er ook kanker in?" want dan is het dus een kankerkachel!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat zei je tegen dat offertemaker-gastje?
"Verdomme gore kankerkachel!!" ?
Hippie!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik had deze: http://www.datamath.org/Sci/Modern/TI-30X_Solar.htm
Bij mij moest je dan 707 typen.. en als je de laatste 7 intoetste.. die toets vasthouden.. dan ook nog op een andere drukken.. Dan ging t onderste streepje van de 0 weg.. en dan heb je LULquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:51 schreef Erwtensoep het volgende:
LUL maar dan moest je iets extra's indrukken.
Ja, maar dan kan je ook JIJBENTZOEENDOMMEUSERROFLCOPTERWTFOMGBBQ makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Mtijn het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER (maar dan wel op de grafische he)
Die kan nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef El_Rolando het volgende:
Basisschool-humor.
HHWHHAHHHAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAHAHquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar kan ik zo'n ankerkachel kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |