omdat ik toen nog dacht dat ze de persoon er niet bij op wouden hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom niet flitsen? werkte bij mijn foto prima!
Hier heb ik de timer op tien seconden gezet. Daarna ging de flitser. Na het flitsen ben ik gaan schrijven. Zo "bevries" jezelf en vangt hij daarna wel het schrijflicht op!
[afbeelding]
Goed had wat blauwen pleken, omadt ik op de tiletpot zat, maar goed![]()
*Mompelt iets over klokken en klepels*quote:Op maandag 8 januari 2007 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omdat ik toen nog dacht dat ze de persoon er niet bij op wouden hebben
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omdat ik toen nog dacht dat ze de persoon er niet bij op wouden hebben
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Nou ja.....schrijven...
CC
Ik heb boven mijn bureau led-verlichting, daarop scherpgesteld en flink met de camera schudden en zoomenquote:
haha die 1e is wel humor, die kat bleef wel rustig zitten zo te zienquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef .Muis het volgende:
Deze had ik al eens eerder gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merry Christmas!
het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...quote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef Werewolf het volgende:
Weer een probeerseltje....
[afbeelding]
Ik weet het niet hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:04 schreef PankPinther het volgende:
[..]
het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...![]()
sluiter tijd van 30 seconde... en mijn broer het lichtje laten hanteren... als je goed kijkt zie je nog een schim van hem achter mij..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef tonja het volgende:
Echt gaaf gedaan! Hoe krijg je dat licht zo om je heen? Lampje overpakken?
Knap!quote:
Wauw, deze vind ik erg mooiquote:Op zondag 7 januari 2007 19:50 schreef DigiStorm het volgende:
Mijn achtergrond is niet donker genoeg, daarom heb ik maar gewoon de flitser achterwege gelaten en is dit er uit gekomen:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef sassa het volgende:
Leuk foto's zitten er tussen! Zelf net ook even wat geprobeerd met gewoon een simpele digicam en het licht uit
[ afbeelding ]
Hartjesvorm gedaan omdat dat gewoon makkelijk isSchrijven lukt nog niet echt
Leuk bedacht!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef .Muis het volgende:
Deze had ik al eens eerder gemaakt:
[ afbeelding ]
Knap gedaan, alleen vind ik het geen licht meer lijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef NoXxa het volgende:
Heb sinds vorige week m'n nieuwe camera. Vanacht even aan het experimenteren geweest met sluiteretijden en lichtjes. Dit is het resultaat.
kleine crosspost
1. Tim
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:04 schreef PankPinther het volgende:
[..]
het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...![]()
Goed kickje!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:51 schreef Loco het volgende:
Subtiel Kickje..
[ afbeelding ]
Flick
[ afbeelding ]
Flckr
Tof gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 01:51 schreef Loco het volgende:
Subtiel Kickje..
[ afbeelding ]
Flick
[ afbeelding ]
Flckr
Die fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:01 schreef ..zapper het volgende:
---- edit
Het resultaat:
28mm F/8 ISO800 10 seconden met flits op tweede gordijn synchronisatie en de flits had ik 2 stappen onderbelicht:
[knip]
Moet deze ook niet even weggeknipt worden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |