het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...quote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef Werewolf het volgende:
Weer een probeerseltje....
[afbeelding]
Ik weet het niet hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:04 schreef PankPinther het volgende:
[..]
het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...![]()
sluiter tijd van 30 seconde... en mijn broer het lichtje laten hanteren... als je goed kijkt zie je nog een schim van hem achter mij..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef tonja het volgende:
Echt gaaf gedaan! Hoe krijg je dat licht zo om je heen? Lampje overpakken?
Knap!quote:
Wauw, deze vind ik erg mooiquote:Op zondag 7 januari 2007 19:50 schreef DigiStorm het volgende:
Mijn achtergrond is niet donker genoeg, daarom heb ik maar gewoon de flitser achterwege gelaten en is dit er uit gekomen:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef sassa het volgende:
Leuk foto's zitten er tussen! Zelf net ook even wat geprobeerd met gewoon een simpele digicam en het licht uit
[ afbeelding ]
Hartjesvorm gedaan omdat dat gewoon makkelijk isSchrijven lukt nog niet echt
Leuk bedacht!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef .Muis het volgende:
Deze had ik al eens eerder gemaakt:
[ afbeelding ]
Knap gedaan, alleen vind ik het geen licht meer lijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef NoXxa het volgende:
Heb sinds vorige week m'n nieuwe camera. Vanacht even aan het experimenteren geweest met sluiteretijden en lichtjes. Dit is het resultaat.
kleine crosspost
1. Tim
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:04 schreef PankPinther het volgende:
[..]
het is net of je zat te rukken met een lampje in je hand...![]()
Goed kickje!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:51 schreef Loco het volgende:
Subtiel Kickje..
[ afbeelding ]
Flick
[ afbeelding ]
Flckr
Tof gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 01:51 schreef Loco het volgende:
Subtiel Kickje..
[ afbeelding ]
Flick
[ afbeelding ]
Flckr
Die fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:01 schreef ..zapper het volgende:
---- edit
Het resultaat:
28mm F/8 ISO800 10 seconden met flits op tweede gordijn synchronisatie en de flits had ik 2 stappen onderbelicht:
[knip]
Moet deze ook niet even weggeknipt worden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |