Dus volgens TIEN had het niets te maken met de blootfoto'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
Er is eindelijk duidelijkheid omtrent de weblogs van Nathanael en Brian. “Ik moet de berichten van Huub eraf halen van Microsoft”, zegt Nathanael. “Er waren klachten. Het kan van de achterban zijn, maar ook van mensen die er aanstoot aan nemen.” "Schrik je daar niet van dan?”, wil Bart weten. “Nee, ik zit meer in dilemma. Tot hoever moet ik gefilterd gaan schrijven”, antwoordt de 34-jarige. “Ik zit erop voor mezelf en niet om voor iemand anders te schrijven. Misschien zijn er mensen die denken dat ik het deed om te pesten, maar dat is niet de intentie geweest, het is meer de cult.” Nathanael gaat de teksten over Huub van zijn weblog halen, dit zou voldoende moeten zijn: “Ik zit zelfs te denken om een geste te doen en Huub een stukje te laten schrijven.”
tien.nl
Er zal wel wat miscommunicatie zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus volgens TIEN had het niets te maken met de blootfoto's
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Een site dichtgooien vanwege teksten (die niet eens zo grof waren) heb ik echt nog nooit gehoord. Maar dit is wel leuker
http://www.iusmentis.com/maatschappij/smaad/quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus volgens TIEN had het niets te maken met de blootfoto's
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Een site dichtgooien vanwege teksten (die niet eens zo grof waren) heb ik echt nog nooit gehoord.
Dan kan Bonnie st Claire wel iedere dag naar de rechter, want er worden dagelijks dingen gezegd/geschreven over haar drankgebruik. Dat duurt nu al vele jaren. En zo kan ik nog een flink aantal personen noemen die echt stelselmatig door de media worden afgemaakt. Ik heb altijd begrepen dat je rustig iemand een klootzak, een eikel, een drankorgel of wat dan ook mag vinden. Vrijheid van meningsuiting toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://www.iusmentis.com/maatschappij/smaad/
"Veel mensen denken dat zolang je maar geen leugens vertelt, je uitlatingen geen smaad kunnen zijn. Dat is onjuist. Een ware bewering ("Jansen is een dronkelap") kan ook smaad zijn. Het criterium is tenslotte of met de bewering Jansen's eer of goede naam wordt aangetast. En als niemand overlast heeft van Jansen's drankgebruik, wordt door die bewering zijn goede naam zeker aangetast."
Ademhalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Sylvia gedaan dat Natasia zo pissig is?
Spelletje pesten hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Sylvia gedaan dat Natasia zo pissig is?
Nee, dat is Natasiaquote:
Ja, wat ons betreft ja. Maar wat natasia betreft zou Sylvia niet moeten ademhalen denk ik. Die kan echt niets goed doen.quote:
Dat gaat niet zo lang meer durenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Darklight het volgende:
Oh, het gaat over een bed opmaken dat Natasia zo pissig is
Kan dat mens niet naar huis
Allemachtig. Ik hoop echt dat dat mens het huis uit gaat en dat dan de rest van de wereld ook niet achter haar rug om praat en haar recht in het gezicht zegt wat ze van haar denken. En dan hoop ik toch zo dat er een camera bij isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
16:04 - Natasia vs Sylvia
Natasia zit nog steeds in over het telefoongesprek met Wilgo van zonet en Sylvia moet het ontgelden. “Ik begin steeds meer een hekel aan je te krijgen!”, laat ze Sylvia weten. “Ik praat niet achter mensen hun rug om, ik zeg het je recht in je gezicht”, voegt ze daaraan toe. “Ik kan niet achter iemands rug om praten als ik diens bloed wel kan drinken en dat kan ik nu bij jou”, laat ze Sylvia nog maar eens weten. Deze laatste besluit heel wijs om zich afzijdig te houden. Natasia raast nog even door en alle Miljonairs om haar heen laten haar vrolijk haar gang gaan. Normaalste zaak van de wereld.
Ik hoop dat Sylvia een stemronde voor haar aanvraagtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Ik hoop echt dat dat mens het huis uit gaat en dat dan de rest van de wereld ook niet achter haar rug om praat en haar recht in het gezicht zegt wat ze van haar denken. En dan hoop ik toch zo dat er een camera bij is
OEHHH een blozende scanman, dat heb ik nog niet eerder gezien, maarre oke thx ik hoop dat het ooit nog duidelijk ga worden hoe je kan stemmen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vorige bericht van jou helemaal verkeerd heb begrepen. Maar laat verder maar.
De vorige keren moest je volgens mij smssen om een stem uit te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |