Het begint zo langzamerhand echt enorm storend te worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Kinga het volgende:
Nena gooit de 'weet ik veels' en 'ofzos' weer door de kamer.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Kinga het volgende:
Nena gooit de 'weet ik veels' en 'ofzos' weer door de kamer.
Het kan haar allemaal niets schelen. Pappie en mammie hebben alles altijd voor haar geregeld en geldzorgen heeft ze ook nooit gehad. Pappie kocht het wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
Heeft zij werkelijk totaal geen mening?
Wat erg dit. Ze heeft iig genoeg hersencellen om te bedenken dat ze IETS moet gaan doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan haar allemaal niets schelen. Pappie en mammie hebben alles altijd voor haar geregeld en geldzorgen heeft ze ook nooit gehad. Pappie kocht het wel.
Nena overtreft Paris Hilton... echt waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat erg dit. Ze heeft iig genoeg hersencellen om te bedenken dat ze IETS moet gaan doen.
dat is puur de buitenkant.. je hebt zelf toch wel gezien hoe het echt is op de streams?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena overtreft Paris Hilton... echt waar
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena overtreft Paris Hilton... echt waar
Ik bedoel de binnenkant. Paris Hilton is ook zo verwend als de neten.... en reken erop dat Paris ook niet dom is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is puur de buitenkant.. je hebt zelf toch wel gezien hoe het echt is op de streams?
Ja uhhh, dat weet ik echt nietquote:
Naaa, je hebt het dan echt niet gevolgd. Huub heeft niet meerdere keren gedreigd, hij heeft vooral aangekondigd en hij bewandelt nu ook nog gewoon z'n ingeslagen pad. Hij maakt af waar hij aan begonnen is. Zijn smaad-klacht tegen Nathanael is middels deze brief nog iets sterker - Dat staat nu dus naast de portretrecht-rommel. Voorkomt dat lulletjes zoals Nathanael (en velen hier!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Komt op mij een beetje over als "ik ga het tegen mijn moeder zeggen hoor"...."ik doe het, ik ga het echt doen " ....."als je nu echt niet stopt, ga ik het doen"......"echt hoor, ik doe het"......"Geloof me maar ik doe het"......"ik heb je al 15 kanzen gegeven, ik geef je er nog 1, want ik doe het hoor, ik doe het echt"............
Wat is er nou leuker voor een pestkop als de gepeste niets doet. ( hij heeft toch al twee ultimatums laten gaan, waarbij hij niets deed ) Nu bied hij weer een mogelijkheid.
Ondanks dat ik huub best een leuke knul vind, kan je er gewoon niet omheen dat het een lulletje van de klas is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |