Er hebben gasten op de NSB knop gedrukt van die site. Ik heb die foto's er ook op staan en is nog gewoon in de lucht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Maarre Huub weet dus kennelijk niet dat die spaces al uit de lucht zijn??
En dan hoogst waarschiijnlijk wegens inappropriate content..... de foto's van Huub.
even op de c drukkenquote:
Het zou ook wel slim van Huub zijn als hij de log nog even checkt, voordat hij de brief daadwerkelijk aan NL overhandigt (áls hij dat al van plan is, ze schrijven wel vaker brieven waar vervolgens niets mee gedaan wordt).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nee denk het niet.
Word tijd dat de redactie hem effe inlicht.
want zo kunnen ze hem weer belachelijk maken.
Je hebt bij spaces natuurlijk altijd kans dat er een of andere christelijke Amerikaanse huisvrouw toevallig langs jouw space komt en gegarandeerd op de NSB knop drukt als ze zulke foto's ziet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Er hebben gasten op de NSB knop gedrukt van die site. Ik heb die foto's er ook op staan en is nog gewoon in de lucht.
Dat schreef ik gisteren ook al, maar niemand geloofde me.......op de DGK forum werd opgeroepen ( + link) om dit massaal te doen en NL gaf aan dat hij die dag al 7000 hits had.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er hebben gasten op de NSB knop gedrukt van die site. Ik heb die foto's er ook op staan en is nog gewoon in de lucht.
Dat zal Nathanael dan bij de interne statistieken gezien hebben, en die tellen echt iedere klik op een space als een hit..... ook je eigen bezoekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat schreef ik gisteren ook al, maar niemand geloofde me.......op de DGK forum werd opgeroepen om dit massaal te doen en NL gaf aan dat hij die dag al 7000 hits had.
Al drukt maar 10%
Het zijn idd hits en geen bezoekers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Nathanael dan bij de interne statistieken gezien hebben, en die tellen echt iedere klik op een space als een hit..... ook je eigen bezoek![]()
Ik weet niet waar die regel vandaan komt, maar was getekend zie ik vaak genoeg in lelijke formele brieven. In dit geval staat het er prima, heel veel beter dan hoogachtend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je hoogstens als je een brief van iemand voorleest, maar je zet het niet zo neer.
Komt op mij een beetje over als "ik ga het tegen mijn moeder zeggen hoor"...."ik doe het, ik ga het echt doen " ....."als je nu echt niet stopt, ga ik het doen"......"echt hoor, ik doe het"......"Geloof me maar ik doe het"......"ik heb je al 15 kanzen gegeven, ik geef je er nog 1, want ik doe het hoor, ik doe het echt"............quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
Juust prima dat Huub evengoed z'n punt maakt
Het komt verder voor in actes en dergelijke, ik snap best dat Huub voor die ondertekening gekozen heeft omdat de alternatieven "Met vriendelijke groet" en "Hoogachtend" hem in dit geval echt niet aanstonden, maar onder een brief hoort toch echt een van die 2 te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die regel vandaan komt, maar was getekend zie ik vaak genoeg in lelijke formele brieven. In dit geval staat het er prima, heel veel beter dan hoogachtend.
Ik kan het niet meer met je oneens zijn. Hij als zowel Nathanael als bart compleet de baas. Waarom? Omdat hij zich nergens iets van aantrekt en B en N wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Miraaa het volgende:
Ondanks dat ik huub best een leuke knul vind, kan je er gewoon niet omheen dat het een lulletje van de klas is.![]()
Ik denk dat Nena het advies krijgt zich te oriënteren op de jonge, vrijgezelle voetballers markt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Nu is Nena aan de beurt bij de loopbaan advieseur.
Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |