Dat zegt meer over jouquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet einz!
Dave.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
hier nog 1
http://www.youtube.com/watch?v=ozROJov9uxY
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is een complot.
[afbeelding]
kmag die niet zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
hier nog 1
jammer hij is erg leukquote:
deze danquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jammer hij is erg leuk
ik zal een szoeken naar het filmpje maar dan met een andere rating
Je meent hetquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Frederiqueske het volgende:
omg die foto is al zoooo ouden in azie kan je gewoon zulke shirtjes kopen want het teken heeft daar een totaal andere betekenis
ik heb ook zo'n soort shirt whehehe
maar dan in het legergroen whehe
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-pEph0CuEHAquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze dan
http://www.youtube.com/watch?v=I30U6D0t5UU
die had dorstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef Piovan het volgende:
http://www.chapelhill.indymedia.org/uploads/massacre_018.jpg
Dat bedoelde ik dus (zie reactie boven jou)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef obs het volgende:
De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het meest heilige symbool uit het hindoeïsme en Jaïnisme en wordt tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika
Mja... die stond er nog niet toen ik op reply druktequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus (zie reactie boven jou)![]()
Ken beuren...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:45 schreef obs het volgende:
[..]
Mja... die stond er nog niet toen ik op reply drukte![]()
moet je 18 voor zijn, dus helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is het te veel moeite om even een account aan te maken en op "confirm" te klikken ??!!!.
Open een topic op de klaagbaak, poppendoppie van mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef slindenau het volgende:
Wiki-losers, het is hier ONZ heur...geen plek om serieus te doen.
Ga ergens anders interessant doen met je hindoe tekens
Wel principieel lachen om matig geïnformeerde humor?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef slindenau het volgende:
Klaagbank, daar kom ik uit principe niet.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De swastika's in vertrouwde omgeving.
[afbeelding]
Jep, dat ben ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wel principieel lachen om matig geïnformeerde humor?
Sneue rakker toch...
moet je ff op vakantie gaan naar indonesiequote:
Een soort van wat ze met de joden deden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef horned_reaper het volgende:
nazi's zijn dikke kuthoeren die uitgemoord zouden moeten worden (het liefst met een zo pijnlijk mogelijke afslachting)![]()
Nazi's zijn eerder broodmagere kale gastjes met kistjes volgens mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef horned_reaper het volgende:
nazi's zijn dikke kuthoeren die uitgemoord zouden moeten worden (het liefst met een zo pijnlijk mogelijke afslachting)![]()
nee dat zijn de neo-nazi's weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nazi's zijn eerder broodmagere kale gastjes met kistjes volgens mij
Dan kan je net zo goed hier kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:19 schreef slindenau het volgende:
Waarom zelf daar naar toe gaan? Gewoon op een willekeurige tshirt site je hakenkruisje uploaden, en dan heb je zoeen mooi shirtje zo thuis!
Jij zit er diep in?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed hier kopendan hoef je niks up te loaden whehe
Shirtjes
![]()
ja die leveren in europa jaquote:
shirt duurt meestal tussen de 1 en 2 wekenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:54 schreef slindenau het volgende:
Yeah! Dat is nog eens toppie van hun. Snel bestellen.
Jawel, die rammelen zo ergens in midden Afrika rond. Niet in indonesie en omstreken..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef leejow het volgende:
Bestaan honger-negers dan niet?
wat een foute webshop zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed hier kopendan hoef je niks up te loaden whehe
Shirtjes
![]()
en hoe ongelovelijk kansloos je bent als je daarin gaat lopen is nog triesterquote:
Maddox beste jongen waarom ben jij geen furry suiter ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:10 schreef MaddoxX het volgende:
ARIER !
fotosoepquote:
Jij weet niet wie Darwin is en wat die award betekent of wel?quote:
Dan had je niet naar Fok! moeten komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:01 schreef JediMindTricks het volgende:
Ben ik nou de enigste die dit totaal niet lachwekkend vind![]()
Ik weet nog wel dat iemand in India een restaurant had geopend genaamd "Hitler's cross" en dan in het midden een hakenkruis van 3 bij 3 meter ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef P8 het volgende:
ik heb ze in nepal ook zo gezien hoor.
Die hindoes weten niet eens wat hitler heeft gedaan. Het enige wat ze daar weten is dat hitler in europa tijdens de 2de wereldoorlog iets deed.
nou die gast wist echt wel wat ie deed hoor alleen daar kan het gewoon....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iemand in India een restaurant had geopend genaamd "Hitler's cross" en dan in het midden een hakenkruis van 3 bij 3 meter ofzo
Dat is pas humor.. die vent wist van niks
ik zal es naar een foto zoeken
en nog besteld??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:54 schreef slindenau het volgende:
Yeah! Dat is nog eens toppie van hun. Snel bestellen.
pic??quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Frederiqueske het volgende:
omg die foto is al zoooo ouden in azie kan je gewoon zulke shirtjes kopen want het teken heeft daar een totaal andere betekenis
ik heb ook zo'n soort shirt whehehe
maar dan in het legergroen whehe
![]()
gebruik ik als pyjamaquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef Frederiqueske het volgende:
nog ff en we mogen op een feestdag van hun een swastikavlag buiten hangen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
hier nog 1
Welke club?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Frederiqueske het volgende:
niet helemaal maar zoiets ja whehe, gewoon een kriegsmarine flagge bv
zoiets bv whehe
[afbeelding]
dit is tijdens een voetbalwedstrijd staat erbij..... die sporen nie hoor![]()
weet ik niet, ik had ff op google gezocht voor die vlag en toen kwam ik op dat plaatje terecht maar de link heb ik weggeklikt en ook verwijderd uit mijn geschiedenis omdat ik op mijn zus d'r computer zit whehehequote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:08 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nu hebben we al een neger nazi en ook al joodse neonazi's whaha Joodse Neo-Nazi'shet moet niet veel gekker worden zeg whehe
lol hoe komen ze aan zo'n sjaaltje zegquote:
Jullie hebben thuis alleen SS-, Luftwaffe en allerhande andere WO II CD's vol "German Millitary Marches"?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol hoe komen ze aan zo'n sjaaltje zegwij hebben wel veel maar zoiets weer niet whaha
whahaha BIJNA goed, een vlag, wagen vlaggentjes, tekens voor op een uniform, spelden, shirts, bureau vlaggentjes, armband, kogels, kar 98, garand, m1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis alleen SS-, Luftwaffe en allerhande andere WO II CD's vol "German Millitary Marches"?
Nice, alleen M1garand is niet van de Nazi's geweestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whahaha BIJNA goed, een vlag, wagen vlaggentjes, tekens voor op een uniform, spelden, shirts, bureau vlaggentjes, armband, kogels, kar 98, garand, m1
Mijn pa en schoonbroer verzamelen veel van ww2 en ik ben er ook mee begonnen
weet ik maar het gaat om ww2 spullen. Hoewel liever van de Duitsers omdat daar moeilijker aan te komen isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nice, alleen M1garand is niet van de Nazi's geweestWel ontopic blijven potdikke!
vast geen ajaxquote:
ja of hier kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef bananenjus het volgende:
http://www.appalachianantiques.net/warMemorabilia.htm en hier kan je ook nog wat uniformen kopen![]()
Wel duur hoor
4 urls, 1 post... SPAM!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja of hier kopen
http://www.thirdreich.ca of http://www.lostbattalions.com of http://www.pzg.biz
dit zijn betrouwbare sites voor als je online koopt.
keus zat
Je sig...quote:
he? oh ja whehe, maar dat telt nie mee hoorquote:
nee dat bleek de afgelopen verkiezingen welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
he? oh ja whehe, maar dat telt nie mee hoor
hoezo?? zit op zich lekker hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef bananenjus het volgende:
Als ik mijn haar doe en een kam onder mijn neus hou zie ik eruit als hitler
@Frederiqueske Van die kleding moet je zweten dus die neem ik maar liever niet![]()
komt wel goed de volgende keerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat bleek de afgelopen verkiezingen wel![]()
want dan mag jij ook stemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
komt wel goed de volgende keer
nog net niet denk ik maar deze regering gaat toch niet werken samen dus jullie zullen straks misschien weer naar de stembus moeten whehequote:
Dan stem ik alsnog niet op vvdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nog net niet denk ik maar deze regering gaat toch niet werken samen dus jullie zullen straks misschien weer naar de stembus moeten whehe
tja leeghoofden zal je altijd blijven houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan stem ik alsnog niet op vvdNogsteeds Wilders
Die pakken zijn voor jouw gemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan stem ik alsnog niet op vvdNogsteeds Wilders
Er ís een komedie over Hitler: The Producers. Hierin komt de musical 'Springtime for Hitler' in voor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh ja ik wil die ene film zien,
Mein Fuhrer - komedie over hitler
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Er ís een komedie over Hitler: The Producers. Hierin komt de musical 'Springtime for Hitler' in voor.
the great dictator - charlie chaplinquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ben benieuwdheb een tijd geleden ook een film over ww2 gezien een komedie waarin hitler belachelijk werd gemaakt maar ik heb GEEN IDEE meer hoe die film heet..... zwart wit iig, hij was wel grappig alleen zeer oud.. zo'n gek ventje speelde erin die ook als twee druppels water leek op die hitler.. maar ik weet bij God niet meer wat de titel was..
![]()
OH JA die was het whahaha charlie chaplin ja, kon niet meer op de naam komenquote:
ik dacht dat de film uit 1940 stamde, en dan net voor wo 2 maar goed dan nog erg knap gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
OH JA die was het whahaha charlie chaplin ja, kon niet meer op de naam komendat was wel een grappige film
en het mooie aan die film is dat hij die in 1937 maakte dus hij had wel door wat er zou gaan gebeuren zeg en anders is het wel puur GELUK als hij die zo gemaakt had..
![]()
![]()
De productie van de film begon in 1937 en kwam net voor ww2 uit en het schijnt dat Hitler de film 2 keer heeft gezienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat de film uit 1940 stamde, en dan net voor wo 2 maar goed dan nog erg knap gedaan
ok weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
De productie van de film begon in 1937 en kwam net voor ww2 uit en het schijnt dat Hitler de film 2 keer heeft gezienzo staat het in de logboeken van zijn bioscoop bezoeken
altijd leuk ja van dit soort topics whehequote:
de swastika is gejat van een hindoe religieus symbool, (dat iets vredelievends betekent) het is slechts omgedraaid en in een witte circel gezet door de verenigde naties verenigde nazis....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef P8 het volgende:
ik heb ze in nepal ook zo gezien hoor.
Die hindoes weten niet eens wat hitler heeft gedaan. Het enige wat ze daar weten is dat hitler in europa tijdens de 2de wereldoorlog iets deed.
niet persee andersom hoor ook gewoon linksom en ook gewoon in een witte cirkel, vaak zat gezien in azie dat teken, zowel links als rechtsom en zowel in een witte cirkel met rood eromheen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
de swastika is gejat van een hindoe religieus symbool, (dat iets vredelievends betekent) het is slechts omgedraaid en in een witte circel gezet door de verenigde naties verenigde nazis....
volgens mij staat het op de foto ook de andere kant op, zoniet dan is de voto gemirrored
edit; tis al vaker gezegd....
klopt ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
niet persee andersom hoor ook gewoon linksom en ook gewoon in een witte cirkel, vaak zat gezien in azie dat teken, zowel links als rechtsom en zowel in een witte cirkel met rood eromheen...
bel ze dan gewoon dat kan ook, dan activeren ze gelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:56 schreef slindenau het volgende:
Nee, dat moest blijkbaar vorig jaar al (matige grap), nu moet ik weer 2 weken wachten op een nieuwe code
De swastika uit India staat zover ik weet recht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef blonchi het volgende:
Slecht geïnformeerd hierzo.
Volgens mij is het gewoon een hindostaanse jongen, die één van de heiligste symbolen van zijn religie draagt. Namelijk de swastika.
De swastika stamt namelijk van één der voorouderstammen van de Indiërs: de ariërs.
Maar met dat rood er omheen heeft het wel erg veel weg van het hakenkruis dat wij allen kennen van onze vaderlandse geschiedenis.
Ik kan me, daarentegen, wel voorstellen dat menigeen hilarisch reageert op deze foto.
negers waren ook untermenschen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je meent het.
OT:
Hitler had toch niks tegen negers? Dat hebben die neo-nazi's er bij verzonnen, omdat die de negers niet zo liev vonden...
Geintje hoop ik??quote:Op zondag 7 januari 2007 13:08 schreef slindenau het volgende:
Jah? Daar kan ik nergens wat over vinden.
Geef eens een bronnetje.
ja omdat hij van een duitser had gewonnen, zolang ze puur in eigen bloed waren had hitler er geen problemen meequote:Op zondag 7 januari 2007 16:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Geintje hoop ik??
Hitler wou zelfs de neger bij de olympische spelen van 1936 geen hand geven.
JAWOHL MEIN FUHRER!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:17 schreef Rossoneri het volgende:
Kom op man als je een beetje opgelet heb op school... Hitler had een hekel aan alles wat niet Arisch is/was. Germanen dat waren de enige echte Ariers (ofzo). Je moet begrijpen dat in die tijd bijna tot geen negers in europa aanwezig waren.
Toen het Duitse Leger in 1940 Frankrijk onder de voet liep werden, werden marokaanse en afrikaanse (negers) soldaten van Frankrijk ter plekke neergemaaid.
Niet helemaal waar, de nazi's hadden in afrika ook negers die met hun vochten tegen de allieds en hun bondgenoten de jappen zijn ook niet helemaal arisch eejquote:Op zondag 7 januari 2007 20:17 schreef Rossoneri het volgende:
Kom op man als je een beetje opgelet heb op school... Hitler had een hekel aan alles wat niet Arisch is/was. Germanen dat waren de enige echte Ariers (ofzo). Je moet begrijpen dat in die tijd bijna tot geen negers in europa aanwezig waren.
Toen het Duitse Leger in 1940 Frankrijk onder de voet liep werden, werden marokaanse en afrikaanse (negers) soldaten van Frankrijk ter plekke neergemaaid.
jaquote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef slindenau het volgende:
Ja, die heb ik gezien. Op Nat. Geographic volgens mij toch?
In ieder geval ging het over die geheime expedities naar de oorsprong van het arische ras...en toen gingen ze daar allemaal statistische gegevens van de huidige inwoners opmeten enzo
Pwnt!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef Frederiqueske het volgende:
riiiiiiiiiiight ok dan en nu weer ontopic
ja dan lig ik meestal te pitten hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 19:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pwnt!
Of gewoon wat vaker National Geographic en Discovery checken...meestal hebben ze na middernacht niks interessants meer te melden, en dan gaan ze oude docu's herhalen over Hitler, WO II en andere geinigheden!
Aanraders inderdaad
oh ja dan ist zonde whehe, daar komen veel betere docu's op, veel uitgebreider enzoquote:
Wat ik daarmee bedoel...quote:
En daar strand mijn schip dus alquote:Wat heb ik nodig om digitale televisie van @Home te kunnen ontvangen?
Voor digitale televisie van @Home heeft u het volgende nodig:
* Een kabelaansluiting van @Home. Check
* Een televisie met een scartaansluiting.
Dus je kijkt tv via een..... antenne???quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel...
[..]
En daar strand mijn schip dus al
Alleen maar omdat mn ouders vinden dan de 20 jaar oude TV het nog best goed doet![]()
lol dan kan je een extentie kopen hoor en geen scart in je tvquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef slindenau het volgende:
Nee, gewoon via de kabel...direct in onze tv weetje...
Maar er zit dus geen scart aansluiting op voor eventuele randapparatuur zoals een DVD speler of digitale ontvanger
Ouder dan ik zelf ben, en ik ben uit '87quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol dan kan je een extentie kopen hoor en geen scart in je tvuit welk jaar komt da ding dan???:D
3 aapies!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:20 schreef Mardoek50 het volgende:
D'r is trouwens ook een rel om een schilderij:
[afbeelding]
![]()
LOL dat meen je niequote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ouder dan ik zelf ben, en ik ben uit '87
en een videorecorder MET scart???? want daar moet de digitale decoder in nlquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef slindenau het volgende:
Hehe, we hebben geen plek voor nog een TV.
En gelukkig hebben we nog wel een videorecorder die kabel door kan lussen...met een afstandsbediening!
ja en een dvd kannie eej, alleen als je geen gecodeerde dvd's hebt dan kan je die wel laten zien of opnemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:58 schreef slindenau het volgende:
Ja, dat heb ik ook al met een dvd speler geprobeert...en dat doet het niet. Scart via de video is gewoon een illusie
.
ja maar we hadden het over digitale tv waar je die decoder voor nodig hebt zeg maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:09 schreef bananenjus het volgende:
Je kan met je pc toch ook tv kijken?
Owkee maar ik dacht van dat je pc aan je tv kan aansluiten maar laat maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar we hadden het over digitale tv waar je die decoder voor nodig hebt zeg maar
daarom zeg ik ook,, sloop die ander stiekumquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef slindenau het volgende:
Dat is dus het probleem, mijn ouders willen die andere niet wegdonderen.
En wat zou daar mis mee zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
. je woont toch niet in zeeland he??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |