en een videorecorder MET scart???? want daar moet de digitale decoder in nlquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef slindenau het volgende:
Hehe, we hebben geen plek voor nog een TV.
En gelukkig hebben we nog wel een videorecorder die kabel door kan lussen...met een afstandsbediening!
ja en een dvd kannie eej, alleen als je geen gecodeerde dvd's hebt dan kan je die wel laten zien of opnemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:58 schreef slindenau het volgende:
Ja, dat heb ik ook al met een dvd speler geprobeert...en dat doet het niet. Scart via de video is gewoon een illusie
.
ja maar we hadden het over digitale tv waar je die decoder voor nodig hebt zeg maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:09 schreef bananenjus het volgende:
Je kan met je pc toch ook tv kijken?
Owkee maar ik dacht van dat je pc aan je tv kan aansluiten maar laat maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar we hadden het over digitale tv waar je die decoder voor nodig hebt zeg maar
daarom zeg ik ook,, sloop die ander stiekumquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef slindenau het volgende:
Dat is dus het probleem, mijn ouders willen die andere niet wegdonderen.
En wat zou daar mis mee zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
. je woont toch niet in zeeland he??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |