abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45023068
En weg hier verder

Post hier uw tip over Internetdating.

Paiq request worden zelden gehonoreerd, daar is een Fok! Wiki voor, zie mn sig.

Uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:59 antwoorde Godshand het volgende aan vencodark:

[..]

nee hoor dat wil ik niet zeggen..

ik weet niet waar het wel aan ligt, daar kom jij makkelijker achter dan ik, want jij bent 24h/dag bij jezelf
Game on!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45023129
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?
nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.

Correct me if i'm wrong daar niet van
pi_45034341
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef BttD het volgende:

[..]

Klinkt als een goede tip . Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.

Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig .

En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Het gaat er helemaal niet om wat je zegt, het gaat om de manier waarop je het zegt.
Ik denk dat de toon in jouw gesprekken via msn nogal gespannen en geforceerd is. Het wordt al snel praten om het praten.

Gewoon een beetje mailen kan voor jou die druk en spanning wegnemen, waardoor je direct wat relaxter en oprechter overkomt (want dat ben je dan ook echt als het goed is).
Niets moet, alles mag. Het hoeven echt niet direct hele verhalen te zijn.
Liever niet zelfs, zoiets groeit vanzelf wel. Zorg ervoor dat de toon in je mailtjes positief is.
Verontschuldig je niet voor het feit dat je contact zoekt en vraag haar vooral niet je alstjeblieft terug te mailen.
Neem gewoon de tijd, want die heb je meer dan genoeg.

Zie hier de reden waarom veel mensen liever sms-en dan bellen. Het komt in feite op hetzelfde neer.
You don't need eyes to see, you need vision.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:10:56 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45034533
ik heb zelf een hekel aan bellen eigenlijk. Ik heb bijna nooit met mensen gebeld die ik via internet kende voor ik met ze afsprak. Vind het niet direct nodig, over msn kun je ook een goede indruk van iemand krijgen vind ik.

Ben wel benieuwd hoe het met mijn datecom meisje gaat binnenkort, willen allebei wel afspreken (wel snel, pas deze week voor het eerst op msn gesproken) maar zijn echt voor 99% verschillend in interesses en hobby's enzo. Afwachten maar Heb voor mezelf in elk geval geen behoefte aan een meid die constant op je lip zit, beetje afstand en ruimte voor jezelf, zeker in het begin vind ik wel prettig.

Spannend in elk geval weer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45034734
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
quote:
Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem 'Opwaaiende Jurk', bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.
Spannend hoor, dat internetdaten.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:20:43 #6
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45034937
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef thabit het volgende:
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
[..]

Spannend hoor, dat internetdaten.
zijn enige kans op een meisje verkeken wat zieuluuuuuuuug
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45037563
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen

dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:51:06 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45038128
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen

Tja ik val niet op mannen maar ik vind de foto wel okee, al zie ik zelf liever een kleurenfoto.
pi_45039113
Ik zou er niet op afknappen, maar zou ook niet zoiets hebben van mmmm... Normaal dus, niet lelijk, niet super knap, ik mis een beetje de uitstraling, maar ja, dat moet gewoon klikken en is heel persoonlijk!
pi_45039650
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:

Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
pi_45044516
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
nee hoor, als je een vrouw vraagt of ze een knappe man wil met uitstraling of een gewone man met uitstraling weet ik het antwoord al...
pi_45044634
quote:

wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling .

wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_45044844
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling .

wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
zie je?

edoch Knipoogje..

er is nog redding..

als ge tot de middelmoot behoort qua uiterlijk zijn daar nog de middelen humor, macht en sociale status

Macht: wellicht ben je voorzitter van een bestuur, of heb je ergens anders een regelneef functie. in je vrije tijd artistiek doen en dan op een podium staan wordt ook gewaardeerd. Premier zijn kan momenteel niet want die is demissionair nu (een voorbeeldje, veel vrouwen zaten te kwijlen op LUbbers en ik kan die man nu niet echt knap noemen )
Sociale status: wellicht heb je een groot huis, mooie auto of gewoon een spaarpot waar wij een puntje aan kunnen zuigen
Humor: tsja je hebt het of niet
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:19:07 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45049751
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!

Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:49:46 #15
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45057579
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef Silenus het volgende:
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!

Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:10:46 #16
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45058452
Net een battledate gehad. Wat meestal vrij normaal gaat. Maar had nu een tegenstander
Ik zag zijn foto, en dacht dat is er vast eentje die lomp gaat lopen doen. Waren ondertussen al een paar opmerkingen tussendoor, waarvan ik dacht, doe maar normaal.

En aan t einde, zeggen tegen haar zo van die andere gozer is lelijk . Dan ben je echt een kneus als je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen . Oke hij was wel meer het type (qua foto), waar veel meisjes voor gaan, maar doe gewoon normaal. Maar t mooie komt nog, ze koos idd voor hem
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 7 januari 2007 @ 15:03:22 #17
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45109152
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
If I had a Hammer...
pi_45109942
Niemand denk ik... Ik niet iig
pi_45109944
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef SKETSj het volgende:
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
niemand.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 7 januari 2007 @ 16:06:21 #20
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45111234
quote:

[..]

Zegt hij.
If I had a Hammer...
pi_45112437
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:06 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Zegt hij.
En wat jij daarmee zeggen dan??
  zondag 7 januari 2007 @ 16:52:52 #22
75969 isitreal
or is it riel
pi_45112861
iemand handig genoeg om mn mail bij de wiki te zetten ?
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:05:15 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45116960
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.
't Was heel gezellig, maar de vonk sloeg niet over helaas. Wel een hele leuke avond gehad, gewoon kroegje in en gezellig gehouwehoerd. Niets aan de hand.

Maarja PAIQ, ik weet het niet hoor. Wel veel leuker en beter principe dan al die andere klote sites als onehello en relatieplanet. Maar ik word me toch af en toe gematchd met 17 jarige kapsters uit oost-drente, terwijl ik daar dus geen enkel raakvlak mee heb.
Die battledates win ik op enkele uitzonderingen na allemaal wel, het is gewoon een kwestie van slap lullen, grapjes maken en interesse tonen. En uiteindelijk zijn er van al die matchen ook maar een paar echt de moeite waard, gewoon meiden die iets te vertellen hebben zijn er niet veel.
Maar voor de gezelligheid is het wel leuk, en wie weet kom je wat tegen. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk.
Ik zal btw even een invite naar je sturen Istreal.
Gourmetten of steengrillen?
pi_45117371
Ik heb een hekel aan die leuke spontane meiden zoals ze zichzelf noemen die niet eens een spontaan berichtje terug kunnen sturen
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_45119720
Ik heb m'n mail al een tijdje in de wiki staan, maar volgens mij is er weinig activiteit.. Iemand nog een invite over toevallig? Ben onderhand wel benieuwd naar deze site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')