Game on!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 antwoorde Godshand het volgende aan vencodark:
[..]
nee hoor dat wil ik niet zeggen..
ik weet niet waar het wel aan ligt, daar kom jij makkelijker achter dan ik, want jij bent 24h/dag bij jezelf
nee, maar ik heb het idee jij een beeld hebt van hoe een man zou moeten zijn en daar hou je jezelf aan vast, als hij daar niet aan voldoet dat valt hij af. Zelf heb ik ook met vrouwens maar ik heb geaccepteerd dat niemand perfect is en dat juist weer heel leuk eigenlijk is. Ik spreek overgens van karakter en interresses, uiterlijk is een ander verhaal.Nu moet ik zeggen dan ik ook niet de makkelijkste ben en niet zomaar met iemand wat ga doen als het ware.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef vencodark het volgende:
Haha thx. Maar daarmee wil je toch niet zeggen dat het misschien aan mijn fucked up karakter kan liggen?![]()
Het gaat er helemaal niet om wat je zegt, het gaat om de manier waarop je het zegt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef BttD het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tip. Ik ben op zich wel van de directe gesprekjes, maar ik heb altijd meer achtergrondinformatie nodig ofzo. Ik ben echt zo iemand die (en ik vermoed dat DAT een van de belangrijkste redenen is geweest dat ik niet direct in de smaak val bij meiden over het algemeen) heel relaxed een gesprek begint. Ben altijd heel terughoudend en pas als ik iemand een beetje ken of zelfs goed ken heb ik hele leuke gesprekken. Omdat je weet wat je kan verwachten en wat je wel en niet kan zeggen etc.
Natuurlijk hebben ze je maar te accepteren zoals je bent. Maar als je verder van die persoon niet zoveel weet, behalve een paar hobbies/sporten etc. dan heb je niet zoveel om over te kletsen. Dan begin ik zelf maar over suffe dingetjes, zoals nu met oud en nieuw/kerst feestjes enzovoorts... Ik ben er in ieder geval mee gestopt teveel over mezelf te vertellen want dat boeit die ander waarschijnlijk toch te weinig.
En thanks voor de tip, ik denk dat het echt een goede is, alleen zit je natuurlijk wel met een uitgeklede versie van het probleem: wat te zeggen in zo'n mail. Ik kan een hoop informatie/vragen in een mail stoppen, maar het moet allemaal niet teveel overkomen alsof je puur en alleen interesse hebt (wanhopigheid of whatever) en het moet ook niet een suf vragenlijstje worden... ik blijf het gewoon moeilijk vinden. Ik heb gewoon echt een soort barriere om mensen (in eerste instantie dan) goed te leren kennen.
Spannend hoor, dat internetdaten.quote:Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.
De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem 'Opwaaiende Jurk', bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef thabit het volgende:
Lelijke internetdate leidt tot zelfmoord
[..]
Spannend hoor, dat internetdaten.
Tja ik val niet op mannen maar ik vind de foto wel okee, al zie ik zelf liever een kleurenfoto.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen
dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, tijd voor zelfreflectie. Heb een (stemmig zwartwit en kleur) fotootje geplaatst in mijn fotoboek. Ben ik nu onaantrekkelijker dan gemiddeld, gemiddeld of best aantrekkelijk? Mis ik uitstraling? Heb ik juist een betrouwbare/vriendelijk/arrogante/onzekere uitstraling? Wees maar hard, ik kom er wel over heen
dus ofwel mijn zelfvertrouwen krijgt nu een boost of wordt gehalveerd
nee hoor, als je een vrouw vraagt of ze een knappe man wil met uitstraling of een gewone man met uitstraling weet ik het antwoord al...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstralingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
Hier gaat het m.i. al fout. Who cares hoe je eruit ziet, als je jezelf graag mag, jezelf leuk vindt, dan straal je dat vanzelf uit. En uitstraling beats uiterlijk, met gemak.
zie je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wees maar gerust dat ikvoor de knappe man ga zonder veel uitstraling dan voor de minder knappe man met veel uitstraling.
wat ben je met uitstraling, niets toch? een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk heb ik nodig, aan uitstraling heb ik niets.
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef Silenus het volgende:
Heb zometeen een date via Paiq, ben benieuwd!
Zit er er nu sinds kerst op, dus 't gaat snel. Maar als het goedkomt zal ik hier al mijn tips neerplanten.![]()
niemand.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef SKETSj het volgende:
En wie zegt dat uiterlijk niets uitmaakt?
Zegt hij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef dawg het volgende:
[..]
't Was heel gezellig, maar de vonk sloeg niet over helaas. Wel een hele leuke avond gehad, gewoon kroegje in en gezellig gehouwehoerd. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |