abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45021756
Waarom ruiken mannen aan hun vingers nadat ze er zojuist mee in een kutje hebben liggen hannessen?
Ik, persoonlijk vind het ronduit beledigend.

Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is. Mensen ruiken wat af: aan pakken melk of aan vergeten vanille vla achterin de koelkast. Dus waarom stiekem snuffelen aan je vingers wanneer je die net in een leuke vrouw hebt gestopt?

Waarom snuffelen mannen?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:34:02 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_45021798
dit topic riekt...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_45021876
Ik ruik ook aan wijn en aan parfum en aan bedorven vlees.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:36:37 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_45021929
Ik ruik ook als een vrouw lekker ruikt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_45022157
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ruik ook aan wijn en aan parfum en aan bedorven vlees.
Aan de wijn ruiken doe je ook alleen maar om te checken of er geen kurk in zit.
Parfum ruik je vanzelf, daar hoef je niet naar te snuffelen. Vlees daar ruik je aan om te checken of het nog wel te eten is.

Kortom, een mens snuffelt om te checken of iets nog goed is. Dus waarom snuffelen mannen aan hun vingers nadat ze ermee in een nat kutje hebben zitten draaien? Waarop willen ze het checken? Op sporen van Lavendel?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:44:05 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_45022288
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Aan de wijn ruiken doe je ook alleen maar om te checken of er geen kurk in zit.
Parfum ruik je vanzelf, daar hoef je niet naar te snuffelen. Vlees daar ruik je aan om te checken of het nog wel te eten is.

Kortom, een mens snuffelt om te checken of iets nog goed is. Dus waarom snuffelen mannen aan hun vingers nadat ze ermee in een nat kutje hebben zitten draaien? Waarop willen ze het checken? Op sporen van Lavendel?
Je wilt nu natuurlijk dat iemand iets over vis zegt, maar je ruikt toch ook wel eens bij iemand in zijn nek omdat ie zo lekker ruikt?
pi_45022364
Draaien in een nat kutje???
Dat is niet draaien hoor. Draaien dat doe je op Holiday on Ice oid. Dan draai je rondjes, omdat je niet anders kan dan rondjes draaien op zo'n fucking small stukje ijs. Een man draait geen rondjes met ZIJN VINGERS in een nat kutje zoals hij rondjes draait op een fucking small stukje ijs, hoor. Jeez.
I´m back.
pi_45022392
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Molluck het volgende:

[..]

Je wilt nu natuurlijk dat iemand iets over vis zegt, maar je ruikt toch ook wel eens bij iemand in zijn nek omdat ie zo lekker ruikt?
Heden verse vis.
I´m back.
pi_45022413
nagenieten ? Ik vind het heerlijk om een lekker kutje te ruiken.
Word pas erg als direkt de handen gewassen worden, dan stinkt het pas erg
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45022509
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Molluck het volgende:

[..]

Nee, ik wil de reden weten waarom mannen snuffelen.
Mannen zijn sneaky snuffelaars dat is niet te vergelijken met een geur opvangen in iemands nek.

Waarom snuffel jij?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:52:10 #11
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_45022672
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, ik wil de reden weten waarom mannen snuffelen.
Mannen zijn sneaky snuffelaars dat is niet te vergelijken met een geur opvangen in iemands nek.

Waarom snuffel jij?
Ik zal niet zeggen dat ik aan mijn vingers snuffel, maar normaal doe ik dat omdat iets lekker ruikt
pi_45022725
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Draaien in een nat kutje???
Dat is niet draaien hoor. Draaien dat doe je op Holiday on Ice oid. Dan draai je rondjes, omdat je niet anders kan dan rondjes draaien op zo'n fucking small stukje ijs. Een man draait geen rondjes met ZIJN VINGERS in een nat kutje zoals hij rondjes draait op een fucking small stukje ijs, hoor. Jeez.
Jawel, maar ik had een leven voor jou he? Dat mannen met hun duim mijn clit betastten en hun wijsvinger ronddraaiden in mijn kutje. Goed, ik kwam er allemaal niet zo van klaar hoor, daar niet van. .

Maar jij bent wel een snuffelaar. Dat weet ik. Dan stap ik uit bed en dan ben ik nog niet bij de deur en dan ruik je aan je vingers.
Wat check je dan precies?
pi_45022798
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Jodocus1 het volgende:
nagenieten ? Ik vind het heerlijk om een lekker kutje te ruiken.
Word pas erg als direkt de handen gewassen worden, dan stinkt het pas erg
Hoezo stinkt het na het handen wassen pas erg? Dat klinkt alsof het al eerder stonk... maar eh heb jij ook zeep van de Aldi?
pi_45022809
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Stali het volgende:
Waarom ruiken mannen aan hun vingers nadat ze er zojuist mee in een kutje hebben liggen hannessen?

Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is. Mensen ruiken wat af: aan pakken melk of aan vergeten vanille vla achterin de koelkast. Dus waarom stiekem snuffelen aan je vingers wanneer je die net in een leuke vrouw hebt gestopt?

Waarom snuffelen mannen?
iid en als het vies ruikt sturen we jullie eerst terug naar de badkamer voor we verder gaan
pi_45022866
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat ik aan mijn vingers snuffel, maar normaal doe ik dat omdat iets lekker ruikt
Maar jouw dame geurt toch niet de hele kamer vooraf? Het heeft toch wel met checken te maken imho.
pi_45022969
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar jouw dame geurt toch niet de hele kamer vooraf? Het heeft toch wel met checken te maken imho.
nee natuurlijk niet
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:59:23 #17
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45023003
Reukzin is een erg belangrijk zintuig bij seks.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:59:53 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_45023021
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat de hele kamer naar haar flamoes ruikt?

Nee, niet echt inderdaad
pi_45023099
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Jawel, maar ik had een leven voor jou he? Dat mannen met hun duim mijn clit betastten en hun wijsvinger ronddraaiden in mijn kutje. Goed, ik kwam er allemaal niet zo van klaar hoor, daar niet van. .
O ja jij hebt een heel regiment mannen gehad en niemand hield van the sniffing en dat hield jou allemaal koud??? .
quote:
Maar jij bent wel een snuffelaar. Dat weet ik. Dan stap ik uit bed en dan ben ik nog niet bij de deur en dan ruik je aan je vingers.
I like the sniffing. .
quote:
Wat check je dan precies?
Temperature, aroma, moisture. I linke the sniffing. .
The sniffing is not off. .
I´m back.
pi_45023160
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Molluck het volgende:

[..]

Dat de hele kamer naar haar flamoes ruikt?

Nee, niet echt inderdaad
.
I´m back.
pi_45023279
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

.
Oja... daarom moet jij dement ruiken aan je vingers zodra ik de kamer uitloop?
pi_45023444
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij seks is tijdens de seks. Wat is dat sneaky ruiken dan toch? Mannen zijn stiekeme sniffers. Waarom?
Nagenieten kan het niet zijn want de vrouw moet het dan weer net zien en is dus in de buurt.
Mannen kunnen hun neus in je kutje duwen en dan nog ruiken ze aan hun vingers.

Zie sig. .
pi_45023612
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O ja jij hebt een heel regiment mannen gehad en niemand hield van the sniffing en dat hield jou allemaal koud??? .
[..]
Ze waren allemaal sniffers net als jij. .
quote:
I like the sniffing. .
Youre kiddin' me right?
quote:
Temperature, aroma, moisture. I linke the sniffing. .
The sniffing is not off. .
Jij bent een hooikoortsthermometer van het kruidvat? .
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:18:25 #24
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45023833
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Bij seks is tijdens de seks. Wat is dat sneaky ruiken dan toch? Mannen zijn stiekeme sniffers. Waarom?
Nagenieten kan het niet zijn want de vrouw moet het dan weer net zien en is dus in de buurt.

Zie sig. .
Ach, wat is er lekkerder dan ruiken aan alles wat naar je vriendin ruikt?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:34:04 #25
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_45024363
quote:
Waarom ruiken mannen aan hun vingers nadat ze er zojuist mee in een kutje hebben liggen hannessen
quote:
Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is.
ik moet bekennen dat ik het ook doe, ik wil gewoon weten hoe lekker het ruikt
Because they will last that long.
pi_45024412
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:34 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

[..]
The sniffing is off. .
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:37:15 #27
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45024472
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Stali het volgende:

[..]

The sniffing is off. .
Ik denk dat mannen rondom jou zich misschien idd genoodzaakt zullen voelen het stiekem te doen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:38:47 #28
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_45024521
en dan ben ik niet eens de standaard man, maar tja, het is instinctief, eerste keer dat ik het deed dacht ik er niet eens erbij na.
pi_45024558
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:34 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

[..]

ik moet bekennen dat ik het ook doe, ik wil gewoon weten hoe lekker het ruikt
Deze uitspraak gaan we inlijsten. .

En... eerlijk gezegd vrouwen draaien, ja draaien ja, het weer zo dat als je de euvele moed bij mekaar raapt om NIET te sniffen datte ze dan een heel theaterstuk maken over de vraag of ze soms naar vis ruiken, omdat je niet snifft. .
I´m back.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:40:38 #30
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45024572
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Pascal86 het volgende:
en dan ben ik niet eens de standaard man, maar tja, het is instinctief, eerste keer dat ik het deed dacht ik er niet eens erbij na.
Het heeft vast ook nog gewoon een functie die met overleven te maken heeft.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:41:49 #31
108556 Meeh
Triumph Speed Four
pi_45024614
Kut is lekker, je heb er net met je handen aan gezeten / vingers in gezeten. Go figure...

Het wordt pas erg als, zoals al eerder vermeld, er naar de dichts bijzijnde wasbak wordt gesprint en daar de handen worden gewassen met desinfecterende zeep.
pi_45024649
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Stali het volgende:

[..]

The sniffing is off. .
Wat probeer je nou te bereiken?? Er staan tig reacties boven je die allemaal zeggen dat het niet is om te "checken of je nog niet bedorven bent" en toch blijf je doordrammen.. Vraag het dan niet als je toch niet geïnteresseerd bent het antwoord!
pi_45024685
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Pascal86 het volgende:
Als ik met mijn eerste kootje van mijn wijsvinger door de schede van Stali ga, dan denk ik idd ook niet na. It goes with the territory. Als je zegt dat the sniffing off is, zorg dan dat een guy niet met zijn eerste vingerkootje van zijn wijsvinger in je schede rondgraait, zeg ik altijd maar (op feestjes en partijtjes, als er flink wat alcohol gevloeid heeft en de kinderen naar bed zijn). .
I´m back.
pi_45024829
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef Meeh het volgende:
Kut is lekker, je heb er net met je handen aan gezeten / vingers in gezeten. Go figure...

Het wordt pas erg als, zoals al eerder vermeld, er naar de dichts bijzijnde wasbak wordt gesprint en daar de handen worden gewassen met desinfecterende zeep.
Zeg dan voortaan schede als er es wat misgaat en nooit meer 'kut' roepen, ja. .
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:49:46 #35
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45024867
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Zeg dan voortaan schede als er es wat misgaat en nooit meer 'kut' roepen, ja. .
Jeetje wat een gezeurkut.
-->ONZ
pi_45024917
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Dadeltje het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te bereiken?? Er staan tig reacties boven je die allemaal zeggen dat het niet is om te "checken of je nog niet bedorven bent" en toch blijf je doordrammen.. Vraag het dan niet als je toch niet geïnteresseerd bent het antwoord!
Ik stel een doodeenvoudige vraag. En geef jij nu dan eens duidelijk antwoord waarom jij quasi stiekem snuffelt aan je vingers?
pi_45024966
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:49 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Jeetje wat een gezeurkut.
-->ONZ
Gezeurschede wordt het dan.

Maar ik ben bloedserieus, ja. .
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:54:07 #38
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45025020
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Gezeurschede wordt het dan.

Maar ik ben bloedserieus ja. .
Ja, er wordt toch ook serieus op in gegaan?
Vanwaar het ongenoegen met ruiken? Dat lijkt me een wezenlijkere vraag nu.
pi_45025141
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Mannen kunnen goed draaien he? Zelfs in natte kutjes maar het beoogde resultaat blijft uit.

Waarom ruiken mannen aan hun vingers wanneer ze zojuist met hun neus in een sappig kutje hebben liggen draaien?
Hoe moeilijk is dat nou. Damn...

I hate the sniffing.
pi_45025150
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik stel een doodeenvoudige vraag. En geef jij nu dan eens duidelijk antwoord waarom jij quasi stiekem snuffelt aan je vingers?
Ik snuffel niet quasi stiekem, ik snuffel gewoon waar ze bij is... Waarom? Omdat het lekker is.. er zitten (denk ik??) vrouwelijke hormonen in ofzo, de meeste mannen worden erg opgewonden van dat luchtje! Er zijn zelfs vrouwen die een klein beetje in hun nek of achter hun oren doen als ze uitgaan. Of dat ook werkt weet ik overigens niet.
pi_45025321
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Mannen kunnen goed draaien he? Zelfs in natte kutjes maar het beoogde resultaat blijft uit.

Waarom ruiken mannen aan hun vingers wanneer ze zojuist met hun neus in een sappig kutje hebben liggen draaien?

I hate the sniffing.
In deze post geef jezelf al het antwoord: Ze hebben net met hun neus in een kutje gezeten, ze weten dus al heel goed hoe het ruikt.. Ze zullen dus zeker niet aan hun vingers ruiken om te kijken hoe het ruikt, want dat weten ze al. Mannen zijn niet zo dom om te denken: "Nou ik heb er net met m'n neus in gezeten, maar ik ga toch eens kijken of het nu anders ruikt".. Nee ze doen het om na te genieten. Althans ik wel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:05:16 #42
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45025339
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Stali het volgende:

[..]

I hate the sniffing.
Het is ongeveer het zelfde als ik zou vragen waarom dingen naar beneden vallen. En dat iemand dan zegt:"de zwaartekracht"
En dat ik dan zeg dat ik naarbeneden vallen haat en graag een antwoord wil op mijn vraag.
pi_45025410
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Dat is een leuke kwestie idd. Stali is zo'n vrouw die er prat op gaat dat zij, zoals alle andere vrouwen volgens haar, een veel beter reukorgaan hebben dan mannen dus hè. Dit houdt in dat als ergens iemand ergens op het dorpsplein, circa 3 km hiervandaan, een sigaret opsteekt, dat zij roept: 'brand, er staat iets in brand'. . Ik frenetiek zoeken in de woonkamer, maar uiteraard staat er nooit iets in brand. En als ik vervolgens iets vaags geils ruik uit haar kutje dan vindt zij dat too damn gross, weet je wel. Ken je dit? Dit terwijl ik mijn wijsvinger dan toch echt tot aan mijn eerste kootje, en wrs iets verder ook nog, in haar natte geile schede duw en heen en weer streik. Maar goed. .
I´m back.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:15:32 #44
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45025625
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een leuke kwestie idd. Stali is zo'n vrouw die er prat op gaat dat zij, zoals alle andere vrouwen volgens haar, een veel beter reukorgaan hebben dan mannen dus hè. Dit houdt in dat als ergens iemand ergens op het dorpsplein, circa 3 km hiervandaan, een sigaret opsteekt, dat zij roept: 'brand, er staat iets in brand'. . Ik frenetiek zoeken in de woonkamer, maar uiteraard staat er nooit iets in brand. En als ik vervolgens iets vaags geils ruik uit haar kutje dan vindt zij dat too damn gross, weet je wel. Ken je dit? Dit terwijl ik mijn wijsvinger dan toch echt tot aan mijn eerste kootje, en wrs iets verder ook nog, in haar natte geile schede duw en heen en weer streik. Maar goed. .
Vraag je nu aan mij "ken je dit?" met je tekst .
pi_45025682
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Dadeltje het volgende:

[..]

Ik snuffel niet quasi stiekem, ik snuffel gewoon waar ze bij is... Waarom? Omdat het lekker is.. er zitten (denk ik??) vrouwelijke hormonen in ofzo, de meeste mannen worden erg opgewonden van dat luchtje! Er zijn zelfs vrouwen die een klein beetje in hun nek of achter hun oren doen als ze uitgaan. Of dat ook werkt weet ik overigens niet.
Dat snuffelen aan vingers doen mannen inderdaad net wanneer de vrouw nog net de kamer waarin er net geneukt is verlaten heeft.

Dit is nu juist de door mij gehaatte doelgroep he. Ik hate the sniffing.

Hoeveel vrouwen heb jij ontmoet die hun kutgeurtje achter hun oren en in hun nek hebben gesmeerd? Laat staan dat ze dat aan jou hebben toevertrouwd??

still don't like the sniffing...
pi_45025715
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Hij is dan ook een snuffelaar.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:19:06 #47
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45025721
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat snuffelen aan vingers doen mannen inderdaad net wanneer de vrouw nog net de kamer waarin er net geneukt is verlaten heeft.

Hoeveel vrouwen heb jij ontmoet die hun kutgeurtje achter hun oren en in hun nek hebben gesmeerd? Laat staan dat ze dat aan jou hebben toevertrouwd??

Hoe zou je weten dat ze ruiken als je de kamer uit bent?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:20:38 #48
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_45025761
Ik ruik onraad.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:22:35 #49
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45025827
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Hij is dan ook een snuffelaar.
Nha, 'k weet zo goed als zeker dat het een functie heeft die met overleving/sociale binding te maken heeft.

En aan iets zomaar haten hebben we nooit veel lol gehad.
pi_45025984
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Haha, nee dat laatste moet ik idd even corrigeren: Er schijnen vrouwen te zijn die dat doen, ik ken er geen die daar openlijk voor uit komen! De ontzettend betrouwbare bron was een vrouwenblaadje met een artikel met tips om mannen te versieren

Dat mannen het doen als de vrouw net weg is is inderdaad wel een beetje vreemd, kan ik je niet uitleggen...
Hooguit als het voor hun heel bijzonder is om te vingeren "Ik kan het nog steeds níet geloven dat ik écht met mijn vingers in een kutje heb gezeten.... Even checken: JA, het is echt waar!!"
pi_45025989
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, aan jou, het verhaal gaat nl. dat vrouwen van the female persuasion beter kunnen ruiken dan wij, ietwat boersige, iig lompe mannen. Dus ja, niet zelden heb ik meegemaakt om het even in welk decor, dat Stali ineens liep te sniffen (dit terwijl ze nu dus claimt niet te houden van het sniffen) en zei dat ze een brandlucht rook (oorzaak: zie sigaret opsteken op het dorpsplein 3 km hiervandaan), of dat iemand naar zweet rook of zich niet thorough gedoucht had, waarna ik frenetiek onder mijn eigen ar-me oksels ging ruiken, terwijl ik dondersgoed wist dat ik èn mezelf gedoucht had èn mezelf met enorme kwantiteiten deodorant had ingespoten...
They're strange creatures.
I´m back.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:35:21 #52
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45026180
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, aan jou, het verhaal gaat nl. dat vrouwen van the female persuasion beter kunnen ruiken dan wij, ietwat boersige, iig lompe mannen. Dus ja, niet zelden heb ik meegemaakt om het even in welk decor, dat Stali ineens liep te sniffen (dit terwijl ze nu dus claimt niet te houden van het sniffen) en zei dat ze een brandlucht rook (oorzaak: zie sigaret opsteken op het dorpsplein 3 km hiervandaan), of dat iemand naar zweet rook of zich niet thorough gedoucht had, waarna ik frenetiek onder mijn eigen ar-me oksels ging ruiken, terwijl ik dondersgoed wist dat ik èn mezelf gedoucht had èn mezelf met enorme kwantiteiten deodorant had ingespoten...
They're strange creatures.
Tja, die deo kan ook valse signalen af geven.

Het is zo dat vroeger toen iedereen nog stonk naar bacteriepoep het wel wat beter geregeld was. Die lichaamsgeur gaf dan weer signalen af die prettiger waren voor mensen die genetisch onderling het minst verwant waren.
Goed middel tegen insest ook.
pi_45026723
quote:

Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is.
Wat is dit voor narrow-minded reactie?
pi_45026912
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Tja, die deo kan ook valse signalen af geven.

Het is zo dat vroeger toen iedereen nog stonk naar bacteriepoep het wel wat beter geregeld was. Die lichaamsgeur gaf dan weer signalen af die prettiger waren voor mensen die genetisch onderling het minst verwant waren.
Goed middel tegen insest ook.
Aan die bacteriepo=ep hebben we dan ook het parfum, de deodorant etc. te danken hè. Nu ben ik, toevalligergewijs, als almost 45 year old kind a guy, nog ietwat bekend met het feit dat niet iedereen iedere dag 1 uur à anderhalve uur douchte, en nu is het niet zo dat ik in de tijd dat niet iedereen iedere dag douchte inclusief de vrouwen van female persuasion, iedere dag het eerste vingerkootje van mijn wijsvinger in hun kudtje liet glijden, maar aangezien het toen blijkbaar zoveel stonk, had ik die kudttjes ook wel zonder het eerste kootje van mijn vingerkootje in die kudtttjes te laten glijden had kunnen ruiken, vind ik het vreemd dat me de geur van kudttttjes me helemaal niet bijstaat uit die tijd. .
Wat is dat nou voor een zin. .
I´m back.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:02:20 #55
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45026954
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat is dit voor narrow-minded reactie?
Ik weet niet, ik zou bijna zeggen dat het een kloon is die zichzelf een vrijbrief wil geven om te vertellen hoe lekker het eigenlijk is, oid.
pi_45027209
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik zou bijna zeggen dat het een kloon is die zichzelf een vrijbrief wil geven om te vertellen hoe lekker het eigenlijk is, oid.
typisch weer draaikonterij van mannen he? .

Ik ga trouwens pitten en heb betere hoop op de sex-dagploeg. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:15:40 #57
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45027326
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef Stali het volgende:

[..]

typisch weer draaikonterij van mannen he? .

Ik ga trouwens pitten en heb betere hoop op de sex-dagploeg. .
Ja, snaveltjes toe, neusjes dicht en weltrusten.
pi_45034332
Ik ben ook schuldig...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:10:38 #59
64781 bonke
pipo koeie
pi_45034514
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Zie sig. .
na een minuut of vijf nadat je in een kutje geroerd hebt dan heb je best kans dat je vinger stinkt en word et tijd om je handen te wassen
daarom ruiken we ff
pies on joe toe
pi_45038510
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Hoezo stinkt het na het handen wassen pas erg? Dat klinkt alsof het al eerder stonk... maar eh heb jij ook zeep van de Aldi?
Ach het staat er wat onhandig.
Ik bedoel natuurlijk als de man na het vingeren meteen zijn handen gaat wassen dat de doos niet fris was.
Duidelijk genoeg ?
pi_45038598
Dan ben ik helemaal slecht zeker als ik aan de vingers van mijn vrouwtje ruik, als ze lekker - voor mij - met d'r zelf heeft gespeeld ?
I love the smell of fresh pussy in the morning......
pi_45039050
and the rest of the day ofcourse
pi_45040324
Dit joch was er ook altijd schuldig aan:

vrijdag 5 januari 2007 @ 15:10:12 #64
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_45040777
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Amen...zonder reukzin heeft geen enkele reuk zin...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:14:41 #65
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45040950
Ik proefde het meestal direct, maar mijn vriendin stonk dan ook absoluut niet

Maar het heeft nou eenmaal zijn geur hé, dus iedereen wilt wel weten hoe het is
World Wrestling Entertainment
pi_45043205
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef MeneerMuis het volgende:

mooi verwoord!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:27:17 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45043760
voor de broodnodige feromoontjes natuurlijk!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45047451
Ik doe het zelf ook wel eens.
Net als je je drol wel eens uitzwaait voordat je doortrekt.
pi_45047598
TS, jouw probleem is dat je een geforceerde feminist bent met een laag zelfbeeld.

Bovendien heb je de neiging om jouw beeld van de wereld en jouw logica op de acties van andere te projecteren, en trek je hier vervolgens conclusies uit die helemaal niet waar hoeven te zijn omdat de beweegredenen van anderen compleet kunnen verschillen van die van jou. Door je lage zelfbeeld ben je echter niet in staat om je in anderen te verplaatsen omdat je dit eng vind. Door die verwrongen conclusies voel jij je beledigd en door niets anders.

Ik perosoonlijk vind je redenatie om bovengenoemde reden ook grote bullshit; als iets lekker ruikt wil je er toch ook meer van ruiken?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_45049328
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef Malebolgia het volgende:
TS, jouw probleem is dat je een geforceerde feminist bent met een laag zelfbeeld.

Bovendien heb je de neiging om jouw beeld van de wereld en jouw logica op de acties van andere te projecteren, en trek je hier vervolgens conclusies uit die helemaal niet waar hoeven te zijn omdat de beweegredenen van anderen compleet kunnen verschillen van die van jou. Door je lage zelfbeeld ben je echter niet in staat om je in anderen te verplaatsen omdat je dit eng vind. Door die verwrongen conclusies voel jij je beledigd en door niets anders.

Ik perosoonlijk vind je redenatie om bovengenoemde reden ook grote bullshit; als iets lekker ruikt wil je er toch ook meer van ruiken?
mooi antwoord! En nou niet gaan zeiken over de spelvauten van malebolgia!
pi_45054271
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

Ach het staat er wat onhandig.
Ik bedoel natuurlijk als de man na het vingeren meteen zijn handen gaat wassen dat de doos niet fris was.
Duidelijk genoeg ?
Tja, wanneer meneer3 naar de badkamer holt om zijn handen te wassen dan is het alles wel over natuurlijk. .
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef MeneerMuis het volgende:

Maar meneer3 en ik zijn lang genoeg samen, hij kent mijn geuren dus waarom de sneaky sniffing? . Mijn exen hadden er trouwens ook een handje van zeg maar. .
pi_45054348
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef Malebolgia het volgende:

Dank u, Malebolgia. .
pi_45054439
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:08 schreef jovink het volgende:

[..]

mooi antwoord! En nou niet gaan zeiken over de spelvauten van malebolgia!
Luister, ik ben allerminst een taal-nazi maar dat "spelvauten" kan natuurlijk echt niet. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:23:07 #74
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45054520
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:17 schreef Stali het volgende:
Maar meneer3 en ik zijn lang genoeg samen, hij kent mijn geuren dus waarom de sneaky sniffing? . Mijn exen hadden er trouwens ook een handje van zeg maar. .
Zal wel aan jou liggen, denk ik dan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:57:09 #75
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_45055774
Is gewoon even een goede check of je 't voorspel niet vergeten was...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:19:26 #76
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_45056519
Het is gewoon normaal hoor, en laat je in de supermarkt ook iets lekkers liggen als je het al kent? nee je neemt het nog een keer omdat je het lekker vindt

[ Bericht 49% gewijzigd door Pascal86 op 05-01-2007 22:28:01 ]
pi_45056896
Dat snuffelen is trouwens ook wel handig als je slechtziend bent en de motoriek van een spastische berggeit hebt. Zo voorkom je dat je je meisje uren lang zinloos in de kont zit te frutten.
pi_45057233
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Het is gewoon normaal hoor, en laat je in de supermarkt ook iets lekkers liggen als je het al kent? nee je neemt het nog een keer omdat je het lekker vindt
Besnuffel jij steeds opnieuw het vleesvak bij de Appie? Ik heb niet eens zo'n 35% sticker op mijn rug hè?
pi_45057361
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat snuffelen is trouwens ook wel handig als je slechtziend bent en de motoriek van een spastische berggeit hebt. Zo voorkom je dat je je meisje uren lang zinloos in de kont zit te frutten.
Jij bent een uitzondering, Pony-Lover. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:47:31 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45057498
Zijn er trouwens ook mannen die het niet lekker vinden om de geur van poes te ruiken? Dat lijkt me eigenlijk de belangrijkste vraag.

Blijft vervolgens nog de vraag openstaan waarom je het stiekem zou doen. Dat klinkt toch alsof zo'n man dan wat te verbergen denkt te hebben.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:47:57 #81
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_45057513
quote:
Als je na het vingeren je vingers aflikt dan komt het over als een compliment. Want wanneer likt men hun vingers af? Juist, als hetgeen waar je met je vingers aan gezeten hebt lekker is.

Dus: niet ruiken, gewoon aflikken.
pi_45058111
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Als je na het vingeren je vingers aflikt dan komt het over als een compliment. Want wanneer likt men hun vingers af? Juist, als hetgeen waar je met je vingers aan gezeten hebt lekker is.

Dus: niet ruiken, gewoon aflikken.
Dat is inderdaad prima. En mij hoor je niet klagen over het likken he? .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:35:31 #83
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_45061677
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Besnuffel jij steeds opnieuw het vleesvak bij de Appie? Ik heb niet eens zo'n 35% sticker op mijn rug hè?
Rauw vlees moet je ook niet aan ruiken, pas als het warm is

Maar om het is voor mannen gewoon lekker om dat te ruiken, mits het allemaal match natuurlijk.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:11:20 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45062797
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Stali het volgende:
En mij hoor je niet klagen over het likken he? .
Vreemd. Zit die baard niet in de weg?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_45062850
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Luister, ik ben allerminst een taal-nazi maar dat "spelvauten" kan natuurlijk echt niet. .
NOU dat was een GRAPJE Hoor
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:13:09 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45062862
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Vreemd. Zit die baard niet in de weg?
Zijn of haar 'baard'? Of allebei?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:15:55 #87
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45062946
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef Lemmeb het volgende:
Zijn of haar 'baard'? Of allebei?
Laten we het maar op allebei houden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_45064227
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Rauw vlees moet je ook niet aan ruiken, pas als het warm is

Maar om het is voor mannen gewoon lekker om dat te ruiken, mits het allemaal match natuurlijk.
Dat geurmatchen gebeurt al voor the sniffing. Mijn vraag blijft: why the big sniffing?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:07:34 #89
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45064425
Echt nu mag ie wel naar --->ONZ
pi_45064474
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Echt nu mag ie wel naar --->ONZ
Ik ben bloedserieus. Niet naar de stort. .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:11:42 #91
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45064516
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus. Niet naar de stort. .
Je bent bloedserieus en je gaat nergens normaal op in?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:12:41 #92
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45064542
Tsja, waarom? Sommige dingen zijn heel eenvoudig: omdat het kan, en omdat de mens per definitie nieuwsgierig is en omdat het lekker is?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45064546
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:11 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Je bent bloedserieus en je gaat nergens normaal op in?
Waar ben ik precies niet normaal op ingegaan?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:13:55 #94
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45064575
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar ben ik precies niet normaal op ingegaan?
Zie mijn signature.
pi_45064701
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:13 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Zie mijn signature.
Voor mij is het een nodige vraag, meneer 0.

Kusje terug natuurlijk. .

Jeez, voor mij is het een normale vraag. Ik heb zelfs gezocht naar die 35% sticker weet je.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stali op 06-01-2007 02:21:17 (typo) ]
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:26:02 #96
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45064878
35% sticker?
pi_45065148
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
35% sticker?
Jeez... je hebt niet gelezen he? Conservative... .

You are a sneaky sniffer!

Kusje dan maar weer. .

zaterdag 6 januari 2007 @ 02:38:05 #98
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45065201
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Kusje dan maar weer. .

Ruik je zelf dan nooit? Aan jezelf of je mannelijke wederhelft?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:44:22 #99
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45065357
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Kusje dan maar weer. .
Aha weer zo'n rare kronkel over bedorven voedsel enz...
Maar al die geuren en het ruiken heben volgens mij dus gewoon een sociale functie.
pi_45065405
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:38 schreef ioko het volgende:

[..]

Ruik je zelf dan nooit? Aan jezelf of je mannelijke wederhelft?
Natuurlijk ruik ik de sappen uit mijn kutje. Dat is namelijk het checken, of ik nog wel vertrouwd ruik zeg maar. Daar heb ik geen man voor nodig hoor. No sniffing. The sniffing is off.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:49:24 #101
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45065469
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Natuurlijk ruik ik de sappen uit mijn kutje. Dat is namelijk het checken, of ik nog wel vertrouwd ruik zeg maar. Daar heb ik geen man voor nodig hoor. No sniffing. The sniffing is off.
De man doet precies hetzelfde, en zolang hij geen verslag van 40 pagina's schrijft, met aanvragen aan de gemeente reiniging of ze je doos in het schema van volgende week willen opnemen, zie ik geen problemen

Women who sniff have a lot of sniffing coming to them
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45065497
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Aha weer zo'n rare kronkel over bedorven voedsel enz...
Maar al die geuren en het ruiken heben volgens mij dus gewoon een sociale functie.
Ja natuurlijk hebben geuren een sociale functie. Ik heb je nooit ongelijk gegeven he?
Maar ik heb genoeg van the sniffing afterwards.

Ik ga naar bed. Slaap lekker voor straks. .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:52:54 #103
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_45065543
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja natuurlijk hebben geuren een sociale functie. Ik heb je nooit ongelijk gegeven he?
Maar ik heb genoeg van the sniffing afterwards.

Ik ga naar bed. Slaap lekker voor straks. .
"Afterwards" is dus juist zo'n term die niet van toepassing is op het sociaal bindend aspect.

Trusten.
pi_45065570
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:49 schreef ioko het volgende:

[..]

De man doet precies hetzelfde, en zolang hij geen verslag van 40 pagina's schrijft, met aanvragen aan de gemeente reiniging of ze je doos in het schema van volgende week willen opnemen, zie ik geen problemen

Women who sniff have a lot of sniffing coming to them
Jeez... Ik heb geen man die dat ooit zal aanvragen maar jij bent ook niet echt een dolle Mina he?
pi_45065625
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

"Afterwards" is dus juist zo'n term die niet van toepassing is op het sociaal bindend aspect.

Trusten.
Och, het is zo bindend dat ik jou nogmaals welterusten wens.
Damn, ik heb best wel echt de pest aan je hoor.

Okay... .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:43:50 #106
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45092124
hmm.. ruikt het naar muis?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:03:01 #107
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45102706
ik proef liever.
maar ook ik snif. Het is opwindend als het daarna goed ruikt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:21:28 #108
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_45117589
Ik vind het absoluut niet fijn/prettig als jongens met hun vingers in mijn poes zitten!
Het is zo oncomfortabel, beetje pijnlijk en hard (niet als eenlul, maar op een andere manier hard)...

Voordat ik gebeeft word, check ik altijd mijn poes of het lekker of minder lekker ruikt want het is altijd anders: soms na het eten kan je je kut niet fris krijgen , maar soms ruikt het lekker vooral na zoet eten...
ha ha ha ha ha
  zondag 7 januari 2007 @ 19:28:54 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45117867
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind het absoluut niet fijn/prettig als jongens met hun vingers in mijn poes zitten!
Het is zo oncomfortabel, beetje pijnlijk en hard (niet als eenlul, maar op een andere manier hard)...
Zeker allemaal rouwdouwers, die jongens die jou met hun tengel(s) proberen te penetreren?
  maandag 8 januari 2007 @ 08:33:45 #110
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45134677
Inderdaad LemmeB!
Maar je hebt sommige vrouwen die dat serieus niet ok vinden maar dat is wel heel uitzonderlijk.
Tevens hebben die ook moeite met een penis en teven issues met ontspannen daar beneden.

Affijn...
On-topic...
Waarom ruikt een man aan zijn vingers?
Omdat mensen nu eenmaal RUIKEN.
Dat is een natuurlijk zintuig en heeft dus verschillende redenen.
Als ik in mijn ICT denkhouding zit s'ochtends ruik ik onbewust dus aan mijn vingers.
Dan is het ook van "Hey! Mmmmm! Lekker! Poes!"
Ik vind mijn vriendin heerlijk ruiken.

En trouwens mevrouw topic starter... vrouwen ruiken even zo goed hoor!
Dus waarom specifiek deze vraag naar mannen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Darkwolf op 09-01-2007 08:01:14 ]
pi_45146202
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:33 schreef Darkwolf het volgende:

En trouwen mevrouw topic starter... vrouwen ruiken even zo goed hoor!
Dus waarom specifiek deze vraag naar mannen?
hmm ja dus dat!
pi_45158149
Nou wat een vraag. Mijn vriend doet dat ook wel eens, omdat hij het gewoonweg lekker/geil vindt ruiken hoe simpel
pi_45170810
Ik vind de TS heel irritant. maar wat sopsop zegt daarin kan ik mij vinden.

en dat de TS zo tegen is, "no sniffing" richt een clubje op zou ik zeggen.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_45216058
Omdat het geil ruikt!
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:53:18 #115
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45218922
quote:

Waarom snuffelen mannen?
Doen mannen dat dan? Ik doe het nooit! Ik ruik wel aan een kut of proef ervan maar ruik niet aan mijn vinger.

Als je wil ruiken hoe een vrouw diep in haar kutje ruikt zul je overigens je vingers wel moeten gebruiken. Tenzij je een pinokkioneus hebt. Misschien is dat het. Je kunt natuurlijk ook aan je eigen paal ruiken na het peilen maar dat is onhandiger.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_45219917
sjees ik heb het topic door zitten lezen
maar wat een ontiegelijke zeikGLEUF!!! ben jij zeg he TS!!!!!!!!
3 paginas al doordrammen en zaniken over dat KUTgesnif.
get a life, get over it! it smells nice!!
mannen doen dat nou eenmaal!! klaar!!

ik heb echt medelijden met jou vriend ts!! dat je zo gigantisch kan zeiken om niks.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:44:45 #117
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_45220555
volgens mij is TS bedorven?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:30:28 #118
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_45230330
verkapt niemand-wil-mijn-kutje-ruiken topique
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:33:45 #119
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_45290819
quote:

Waarom snuffelen mannen?
Omdat het ZOOOOOOOO lekker ruikt!
pi_45646814
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef het.ismij het volgende:
sjees ik heb het topic door zitten lezen
maar wat een ontiegelijke zeikGLEUF!!! ben jij zeg he TS!!!!!!!!
3 paginas al doordrammen en zaniken over dat KUTgesnif.
get a life, get over it! it smells nice!!
mannen doen dat nou eenmaal!! klaar!!

ik heb echt medelijden met jou vriend ts!! dat je zo gigantisch kan zeiken om niks.
Ik ben haar vriend. .
I´m back.
pi_45646906
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben haar vriend. .
Who very much likes the sniffing...
pi_45646955
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Who very much likes the sniffing...
You didn't make it clear....!
I´m back.
pi_45653366
quote:

[..]

Ik ben haar vriend. .
Zeker weten? Straks niet meer hoor... Tenzij je stopt met sniffing, maar ja, dan is de lol er voor jou natuurlijk ook af
pi_45719043
Wat ik me afvraag is -
De TS lijkt vooral moeite te hebben met de sniffing van haar huidige partner.
Waarom vraagt ze díe dan niet hoe het zit.

Daarbij lijkt de eerste posting aan te geven dat ze enkel negatieve kanten wíl zien aan het fenomeen.
Over het algemeen vermoed ik dat dit gewoon een onwillekeurige actie is, "Hey, er zit iets aan mijn vingers, eens ruiken."

Bewust weet je natuurlijk wel hoe dat ruikt, als je al wat vaker wat met de dame in kwestie doet, maar het blijft 'interessant'.
En verbergen, tsja, sommige vrouwen zijn niet zo zeker van hun eigen geur/smaak. En sommige mannen schamen zich misschien ervoor dat ze het doen. Een soort heimelijk neuspeuteren, maar dan anders, zeg maar
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_45722874
quote:

[..]

Ik ben haar vriend. .
I know,..
Maar daarom kan k toch wel medelijden hebben?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:20:33 #126
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45723524
Ik mag 't ook graag doen, maar natuurlijk niet zo opzichtig zodat ze 't ziet, want dat lijkt me inderdaad voor het vrouwtje niet zo opwindend.

't Is gewoon de natuur!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:20:42 #127
242 Pinball
Electric Monk
pi_45723526
quote:
Waarom snuffelen mannen?
http://imdb.com/title/tt0396171/
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:57:17 #128
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_45728724
Wow, het is echt 'n issue voor je hè?

Ik proef liever aan m'n vingers, i.p.v. ruiken. En dan natuurlijk verlekkerd erbij kijken
  zondag 28 januari 2007 @ 00:41:26 #129
65252 Bart
pi_45744747

pi_45754747
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is inderdaad prima. En mij hoor je niet klagen over het likken he? .
Echt wel dat ik never nooit aan iets ga likken zonder dat ik er eerst aan geroken hebt.

Gewoon wijverige aanstellerij van TS, omdat je niet snapt "waarom" iemand iets doet ga je je eigen kneuzerige beweegredenen er maar voor invullen, en alle overige redenen zijn vervolgens niet geldig omdat mevrouw ze zich niet voor kan stellen.

Wedje leggen dat mevrouw de TS heel afkeurend kijkt en doet als Ryan3 zijn handen niet wast na het plassen overdag? Maar als ie zijn vinger in haar schede steekt mag ie niet eens even ruiken of het vertrouwd is, maar moet ie die troep blind eraf likken om haar een plezier te doen. En is ze beledigd als ie in plaats daarvan toch maar besluit om de hygienisch aanpak te kiezen en gewoon zijn handen te wassen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45754988
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Echt wel dat ik never nooit aan iets ga likken zonder dat ik er eerst aan geroken hebt.

Gewoon wijverige aanstellerij van TS, omdat je niet snapt "waarom" iemand iets doet ga je je eigen kneuzerige beweegredenen er maar voor invullen, en alle overige redenen zijn vervolgens niet geldig omdat mevrouw ze zich niet voor kan stellen.

Wedje leggen dat mevrouw de TS heel afkeurend kijkt en doet als Ryan3 zijn handen niet wast na het plassen overdag? Maar als ie zijn vinger in haar schede steekt mag ie niet eens even ruiken of het vertrouwd is, maar moet ie die troep blind eraf likken om haar een plezier te doen. En is ze beledigd als ie in plaats daarvan toch maar besluit om de hygienisch aanpak te kiezen en gewoon zijn handen te wassen.
Ik vind in ieder geval dat je met een stinkende kaasnaam niet in SEX moet posten laat staan over sniffing moet beginnen. .
pi_45755101
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vind in ieder geval dat je met een stinkende kaasnaam niet in SEX moet posten laat staan over sniffing moet beginnen. .
En doe IK beledigd als mensen continu sniffen als ze met me in bed liggen?
  zondag 28 januari 2007 @ 13:59:42 #133
65252 Bart
pi_45755277
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Er zijn meer dingen met de naam Roquefort, wie zegt dat de persoon in kwestie zichzelf naar kaas heeft vernoemd? Beetje kortzichtig.
pi_45755981
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:59 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Er zijn meer dingen met de naam Roquefort, wie zegt dat de persoon in kwestie zichzelf naar kaas heeft vernoemd? Beetje kortzichtig.
Nee, natuurlijk vent, jij denkt bij Roquefort meteen aan een Franse gemeente en ik ben de enige in Nederland die dan aan een stinkend schimmelende witte brokkelkaas denkt. Werkelijk... hoe kom ik erop! .
  zondag 28 januari 2007 @ 14:20:59 #135
65252 Bart
pi_45756066
Ik denk niet aan een franse gemeente. Ik denk aan een biermerk. Jij denkt schijnbaar ook aan een franse gemeente.

Toch wel knap van je dat je alles voor iedereen invult. Alleen een beetje jammer dat je het telkens fout doet
pi_45756259
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef Merovingian het volgende:
Ik denk niet aan een franse gemeente. Ik denk aan een biermerk. Jij denkt schijnbaar ook aan een franse gemeente.

Toch wel knap van je dat je alles voor iedereen invult. Alleen een beetje jammer dat je het telkens fout doet
Mwoah, ik geloof niet dat heel Nederland aan bier denkt want dan hadden we in ONZ wel Roquefort-topics i.p.v. biertopics.

Ik vind al die giftige reacties trouwens geweldig en dat alleen omdat ik me afvraag waarom mannen sniffelen. En dan zeg jij dat ik alles voor iedereen invul? Wat er allemaal al niet over mij gezegd is alleen omdat ik de vraag durf te stellen. .
  zondag 28 januari 2007 @ 14:32:46 #137
65252 Bart
pi_45756464
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Mwoah, ik geloof niet dat heel Nederland aan bier denkt want dan hadden we in ONZ wel Roquefort-topics i.p.v. biertopics.

Ik vind al die giftige reacties trouwens geweldig en dat alleen omdat ik me afvraag waarom mannen sniffelen. En dan zeg jij dat ik alles voor iedereen invul? Wat er allemaal al niet over mij gezegd is alleen omdat ik de vraag durf te stellen. .
Waar zie je in mijn post staan dat heel nederland aan bier denkt bij de naam roquefort? Ik zeg alleen dat ik daaraan denk. Vul jij het maar gelijk in voor de rest van nederland. Vul ook maar gelijk in dat je de enige bent in heel nederland die aan kaas denkt. Persoonlijk denk ik van niet, de meerderheid zal wel aan kaas denken.

Je stelt overigens niet de vraag in de OP, maar vult hem ook gelijk in:
quote:
Want wanneer ruik je aan iets?Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is. Mensen ruiken wat af: aan pakken melk of aan vergeten vanille vla achterin de koelkast.
pi_45758253
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Welnee, je vraag is prima. De volharding waarmee je het antwoord tegelijkertijd zelf al invult wekt zo'n medelijden op met Ryan3. Je stelt een vraag, maar staat niet open voor een ander antwoord dan de jouwe. Mooie kunst dat je alle antwoorden als giftig interpreteert. Je volharding waarmee je beledigd doet over The Siniffing is de motor van dit topic.
Dat krijg je er van als je een open vraag stelt, waarop je alleen antwoordmogelijkheid "A. Sniffen is beledigend" goed wenst te rekenen en tegelijkertijd blijft vragen om andere antwoorden die je consequent afwimpelt als niet steekhoudend.

Mirror mirror on the wall...

Of zoals Spaan tot Vermeegen placht te zeggen: "VRAAG HET DAN NIET!"

pi_45758908
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk vent, jij denkt bij Roquefort meteen aan een Franse gemeente en ik ben de enige in Nederland die dan aan een stinkend schimmelende witte brokkelkaas denkt. Werkelijk... hoe kom ik erop! .
Jij hebt echt issues he??
je begint weer over stinken,.. je had het ookal over ruikena ls iets stinkt enzo.
En dan dit topic over sniffen.
K krijg echt steeds meer medelijden met je vriend,.. en met mij meer mensen.
  zondag 28 januari 2007 @ 15:56:44 #140
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45759305
Stali is gewoon een gefrustreerde trut in de overgang. Laat dat wijf lekker blaten. Als ik d'r tegenkom zal ik eens flink aan haar flamoes snuffelen, moet kunnen!
  zondag 28 januari 2007 @ 15:59:12 #141
65252 Bart
pi_45759406
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je begint weer over stinken,.. je had het ookal over ruikena ls iets stinkt enzo.

Misschien is een neusamputatie een idee
pi_45761944
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het ging even over Roquefort he? Maar goed jij vindt dat dan lekker ruiken, dat kan.
Maar jij sniffelt dus ook echt aan alles?

Ik zal het Ryan3 vertellen, hij zal dolblij zijn met al die steunbetuigingen.
pi_45762114
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Welnee, je vraag is prima. De volharding waarmee je het antwoord tegelijkertijd zelf al invult wekt zo'n medelijden op met Ryan3. Je stelt een vraag, maar staat niet open voor een ander antwoord dan de jouwe. Mooie kunst dat je alle antwoorden als giftig interpreteert. Je volharding waarmee je beledigd doet over The Siniffing is de motor van dit topic.
Dat krijg je er van als je een open vraag stelt, waarop je alleen antwoordmogelijkheid "A. Sniffen is beledigend" goed wenst te rekenen en tegelijkertijd blijft vragen om andere antwoorden die je consequent afwimpelt als niet steekhoudend.

Mirror mirror on the wall...

Of zoals Spaan tot Vermeegen placht te zeggen: "VRAAG HET DAN NIET!"

Ik sta heel open voor alle antwoorden hoor. Volg het allemaal met veel belangstelling. .
Maar verder vind ik the sniffing nogals honds en jij hebt me nog niet overtuigd van het tegendeel. .
pi_45762356
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:56 schreef BrauN het volgende:
Stali is gewoon een gefrustreerde trut in de overgang. Laat dat wijf lekker blaten. Als ik d'r tegenkom zal ik eens flink aan haar flamoes snuffelen, moet kunnen!
Wel opletten BrauN, ik heb niets tegen gesnuffel aan mijn flamoes he? Ik vraag me slechts af waarom mannen al dan niet stiekem aan hun vingers snuffelen nadat ze ermee in een vrouw hebben liggen frutselen. Daar gaat het om. .
pi_45763721
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Het ging even over Roquefort he? Maar goed jij vindt dat dan lekker ruiken, dat kan.
Maar jij sniffelt dus ook echt aan alles?

Ik zal het Ryan3 vertellen, hij zal dolblij zijn met al die steunbetuigingen.
niet aan echt alles,..
maar wel aan een hoop.
wen er maar aan,..
manner zijn geur en visueel georienteerd.
met name geuren zijn op sommige punten erg belangrijk.
Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

niet aan echt alles,..
maar wel aan een hoop.
wen er maar aan,..
manner zijn geur en visueel georienteerd.
Zie je, dat is een beetje honds dan toch? .
pi_45763937
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Oerinstinct!!
  zondag 28 januari 2007 @ 17:46:02 #148
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45763988
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Wel opletten BrauN, ik heb niets tegen gesnuffel aan mijn flamoes he? Ik vraag me slechts af waarom mannen al dan niet stiekem aan hun vingers snuffelen nadat ze ermee in een vrouw hebben liggen frutselen. Daar gaat het om. .
Ik zal in het vervolg opletten.

Maar straks eerst even mijn vriendin vingeren en dan goed aan m'n jatten snuiven!
  maandag 29 januari 2007 @ 08:28:21 #149
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45781431
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef het.ismij het volgende:
Oerinstinct!!
Which, rules!
Hinnik!
  maandag 29 januari 2007 @ 10:07:07 #150
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45782668
I R smell finger more then weasel.
Thinking about thinking of you.
pi_45785502
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Je lijkt wel een langpeelplaat die steeds overslaat.

Probeer jij de hele wereld nou te overtuigen van je gelijk, of stelde je een vraag waarop je nieuwsgierig was naar het antwoord?

We hebben het nog steeds over jouw levenspartner toch, die bepaald gedrag vertoont, waarvan jij ons nu al pagina's lang probeert te overtuigen dat het honds is? Is dat alleen gebaseerd op The Sniffing @ the finger, of is dat ook wat je denkt als hij tussen je benen snuffelt? En stuur je hem dan ook naar zijn mand? Vergeet je hem niet uit te laten?

@ Ryan: WOEF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')