Aan de wijn ruiken doe je ook alleen maar om te checken of er geen kurk in zit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ruik ook aan wijn en aan parfum en aan bedorven vlees.
Je wilt nu natuurlijk dat iemand iets over vis zegt, maar je ruikt toch ook wel eens bij iemand in zijn nek omdat ie zo lekker ruikt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Aan de wijn ruiken doe je ook alleen maar om te checken of er geen kurk in zit.
Parfum ruik je vanzelf, daar hoef je niet naar te snuffelen. Vlees daar ruik je aan om te checken of het nog wel te eten is.
Kortom, een mens snuffelt om te checken of iets nog goed is. Dus waarom snuffelen mannen aan hun vingers nadat ze ermee in een nat kutje hebben zitten draaien? Waarop willen ze het checken? Op sporen van Lavendel?
Heden verse vis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je wilt nu natuurlijk dat iemand iets over vis zegt, maar je ruikt toch ook wel eens bij iemand in zijn nek omdat ie zo lekker ruikt?
Nee, ik wil de reden weten waarom mannen snuffelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je wilt nu natuurlijk dat iemand iets over vis zegt, maar je ruikt toch ook wel eens bij iemand in zijn nek omdat ie zo lekker ruikt?
Ik zal niet zeggen dat ik aan mijn vingers snuffel, maar normaal doe ik dat omdat iets lekker ruiktquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik wil de reden weten waarom mannen snuffelen.
Mannen zijn sneaky snuffelaars dat is niet te vergelijken met een geur opvangen in iemands nek.
Waarom snuffel jij?
Jawel, maar ik had een leven voor jou he? Dat mannen met hun duim mijn clit betastten en hun wijsvinger ronddraaiden in mijn kutje. Goed, ik kwam er allemaal niet zo van klaar hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Draaien in een nat kutje???
Dat is niet draaien hoor. Draaien dat doe je op Holiday on Ice oid. Dan draai je rondjes, omdat je niet anders kan dan rondjes draaien op zo'n fucking small stukje ijs. Een man draait geen rondjes met ZIJN VINGERS in een nat kutje zoals hij rondjes draait op een fucking small stukje ijs, hoor. Jeez.
Hoezo stinkt het na het handen wassen pas erg? Dat klinkt alsof het al eerder stonk... maar eh heb jij ook zeep van de Aldi?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Jodocus1 het volgende:
nagenieten ? Ik vind het heerlijk om een lekker kutje te ruiken.
Word pas erg als direkt de handen gewassen worden, dan stinkt het pas erg
iid en als het vies ruikt sturen we jullie eerst terug naar de badkamer voor we verder gaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Stali het volgende:
Waarom ruiken mannen aan hun vingers nadat ze er zojuist mee in een kutje hebben liggen hannessen?
Ik, persoonlijk vind het ronduit beledigend.
Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is. Mensen ruiken wat af: aan pakken melk of aan vergeten vanille vla achterin de koelkast. Dus waarom stiekem snuffelen aan je vingers wanneer je die net in een leuke vrouw hebt gestopt?
Waarom snuffelen mannen?
Maar jouw dame geurt toch niet de hele kamer vooraf? Het heeft toch wel met checken te maken imho.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik aan mijn vingers snuffel, maar normaal doe ik dat omdat iets lekker ruikt![]()
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jouw dame geurt toch niet de hele kamer vooraf? Het heeft toch wel met checken te maken imho.
Dat de hele kamer naar haar flamoes ruikt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jouw dame geurt toch niet de hele kamer vooraf? Het heeft toch wel met checken te maken imho.
O ja jij hebt een heel regiment mannen gehad en niemand hield van the sniffing en dat hield jou allemaal koud???quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had een leven voor jou he? Dat mannen met hun duim mijn clit betastten en hun wijsvinger ronddraaiden in mijn kutje. Goed, ik kwam er allemaal niet zo van klaar hoor, daar niet van..
I like the sniffing.quote:Maar jij bent wel een snuffelaar. Dat weet ik. Dan stap ik uit bed en dan ben ik nog niet bij de deur en dan ruik je aan je vingers.
Temperature, aroma, moisture. I linke the sniffing.quote:Wat check je dan precies?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat de hele kamer naar haar flamoes ruikt?
Nee, niet echt inderdaad
Bij seks is tijdens de seks. Wat is dat sneaky ruiken dan toch? Mannen zijn stiekeme sniffers. Waarom?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Reukzin is een erg belangrijk zintuig bij seks.![]()
Ze waren allemaal sniffers net als jij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O ja jij hebt een heel regiment mannen gehad en niemand hield van the sniffing en dat hield jou allemaal koud???.
[..]
Youre kiddin' me right?quote:I like the sniffing..
Jij bent een hooikoortsthermometer van het kruidvat?quote:Temperature, aroma, moisture. I linke the sniffing..
The sniffing is not off..
Ach, wat is er lekkerder dan ruiken aan alles wat naar je vriendin ruikt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij seks is tijdens de seks. Wat is dat sneaky ruiken dan toch? Mannen zijn stiekeme sniffers. Waarom?
Nagenieten kan het niet zijn want de vrouw moet het dan weer net zien en is dus in de buurt.
Mannen kunnen hun neus in je kutje duwen en dan nog ruiken ze aan hun vingers.
Zie sig..
quote:Waarom ruiken mannen aan hun vingers nadat ze er zojuist mee in een kutje hebben liggen hannessen
ik moet bekennen dat ik het ook doe, ik wil gewoon weten hoe lekker het ruiktquote:Want wanneer ruik je aan iets? Juist... wanneer je vermoed dat iets bedorven is.
Ik denk dat mannen rondom jou zich misschien idd genoodzaakt zullen voelen het stiekem te doen.quote:
Deze uitspraak gaan we inlijsten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:34 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
[..]
ik moet bekennen dat ik het ook doe, ik wil gewoon weten hoe lekker het ruikt![]()
Het heeft vast ook nog gewoon een functie die met overleven te maken heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Pascal86 het volgende:
en dan ben ik niet eens de standaard man, maar tja, het is instinctief, eerste keer dat ik het deed dacht ik er niet eens erbij na.
Wat probeer je nou te bereiken?? Er staan tig reacties boven je die allemaal zeggen dat het niet is om te "checken of je nog niet bedorven bent" en toch blijf je doordrammen.. Vraag het dan niet als je toch niet geïnteresseerd bent het antwoord!quote:
Als ik met mijn eerste kootje van mijn wijsvinger door de schede van Stali ga, dan denk ik idd ook niet na. It goes with the territory. Als je zegt dat the sniffing off is, zorg dan dat een guy niet met zijn eerste vingerkootje van zijn wijsvinger in je schede rondgraait, zeg ik altijd maar (op feestjes en partijtjes, als er flink wat alcohol gevloeid heeft en de kinderen naar bed zijn).quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Pascal86 het volgende:
en dan ben ik niet eens de standaard man, maar tja, het is instinctief, eerste keer dat ik het deed dacht ik er niet eens erbij na.
Zeg dan voortaan schede als er es wat misgaat en nooit meer 'kut' roepen, ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef Meeh het volgende:
Kut is lekker, je heb er net met je handen aan gezeten / vingers in gezeten. Go figure...
Het wordt pas erg als, zoals al eerder vermeld, er naar de dichts bijzijnde wasbak wordt gesprint en daar de handen worden gewassen met desinfecterende zeep.
Jeetje wat een gezeurkut.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg dan voortaan schede als er es wat misgaat en nooit meer 'kut' roepen, ja..
Ik stel een doodeenvoudige vraag. En geef jij nu dan eens duidelijk antwoord waarom jij quasi stiekem snuffelt aan je vingers?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Dadeltje het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken?? Er staan tig reacties boven je die allemaal zeggen dat het niet is om te "checken of je nog niet bedorven bent" en toch blijf je doordrammen.. Vraag het dan niet als je toch niet geïnteresseerd bent het antwoord!
Gezeurschede wordt het dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jeetje wat een gezeurkut.![]()
-->ONZ
Ja, er wordt toch ook serieus op in gegaan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Gezeurschede wordt het dan.
Maar ik ben bloedserieus ja..
Mannen kunnen goed draaien he? Zelfs in natte kutjes maar het beoogde resultaat blijft uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, er wordt toch ook serieus op in gegaan?![]()
Vanwaar het ongenoegen met ruiken? Dat lijkt me een wezenlijkere vraag nu.![]()
Ik snuffel niet quasi stiekem, ik snuffel gewoon waar ze bij is... Waarom? Omdat het lekker is.. er zitten (denk ik??) vrouwelijke hormonen in ofzo, de meeste mannen worden erg opgewonden van dat luchtje! Er zijn zelfs vrouwen die een klein beetje in hun nek of achter hun oren doen als ze uitgaan. Of dat ook werkt weet ik overigens niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stel een doodeenvoudige vraag. En geef jij nu dan eens duidelijk antwoord waarom jij quasi stiekem snuffelt aan je vingers?
In deze post geef jezelf al het antwoord: Ze hebben net met hun neus in een kutje gezeten, ze weten dus al heel goed hoe het ruikt.. Ze zullen dus zeker niet aan hun vingers ruiken om te kijken hoe het ruikt, want dat weten ze al. Mannen zijn niet zo dom om te denken: "Nou ik heb er net met m'n neus in gezeten, maar ik ga toch eens kijken of het nu anders ruikt".. Nee ze doen het om na te genieten. Althans ik wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Mannen kunnen goed draaien he? Zelfs in natte kutjes maar het beoogde resultaat blijft uit.
Waarom ruiken mannen aan hun vingers wanneer ze zojuist met hun neus in een sappig kutje hebben liggen draaien?
Hoe moeilijk is dat nou. Damn...
I hate the sniffing.![]()
Het is ongeveer het zelfde als ik zou vragen waarom dingen naar beneden vallen. En dat iemand dan zegt:"de zwaartekracht"quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Mannen kunnen goed draaien he? Zelfs in natte kutjes maar het beoogde resultaat blijft uit.
Waarom ruiken mannen aan hun vingers wanneer ze zojuist met hun neus in een sappig kutje hebben liggen draaien?
Hoe moeilijk is dat nou. Damn...
I hate the sniffing.![]()
Dat is een leuke kwestie idd. Stali is zo'n vrouw die er prat op gaat dat zij, zoals alle andere vrouwen volgens haar, een veel beter reukorgaan hebben dan mannen dus hè. Dit houdt in dat als ergens iemand ergens op het dorpsplein, circa 3 km hiervandaan, een sigaret opsteekt, dat zij roept: 'brand, er staat iets in brand'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, er wordt toch ook serieus op in gegaan?![]()
Vanwaar het ongenoegen met ruiken? Dat lijkt me een wezenlijkere vraag nu.![]()
Vraag je nu aan mij "ken je dit?"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een leuke kwestie idd. Stali is zo'n vrouw die er prat op gaat dat zij, zoals alle andere vrouwen volgens haar, een veel beter reukorgaan hebben dan mannen dus hè. Dit houdt in dat als ergens iemand ergens op het dorpsplein, circa 3 km hiervandaan, een sigaret opsteekt, dat zij roept: 'brand, er staat iets in brand'.. Ik frenetiek zoeken in de woonkamer, maar uiteraard staat er nooit iets in brand. En als ik vervolgens iets vaags geils ruik uit haar kutje dan vindt zij dat too damn gross, weet je wel. Ken je dit? Dit terwijl ik mijn wijsvinger dan toch echt tot aan mijn eerste kootje, en wrs iets verder ook nog, in haar natte geile schede duw en heen en weer streik. Maar goed.
.
Dat snuffelen aan vingers doen mannen inderdaad net wanneer de vrouw nog net de kamer waarin er net geneukt is verlaten heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Dadeltje het volgende:
[..]
Ik snuffel niet quasi stiekem, ik snuffel gewoon waar ze bij is... Waarom? Omdat het lekker is.. er zitten (denk ik??) vrouwelijke hormonen in ofzo, de meeste mannen worden erg opgewonden van dat luchtje! Er zijn zelfs vrouwen die een klein beetje in hun nek of achter hun oren doen als ze uitgaan. Of dat ook werkt weet ik overigens niet.
Hij is dan ook een snuffelaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij "ken je dit?"met je tekst
.
Hoe zou je weten dat ze ruiken als je de kamer uit bent?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat snuffelen aan vingers doen mannen inderdaad net wanneer de vrouw nog net de kamer waarin er net geneukt is verlaten heeft.
Dit is nu juist de door mij gehaatte doelgroep he. Ik hate the sniffing.
Hoeveel vrouwen heb jij ontmoet die hun kutgeurtje achter hun oren en in hun nek hebben gesmeerd? Laat staan dat ze dat aan jou hebben toevertrouwd??
still don't like the sniffing...
Nha, 'k weet zo goed als zeker dat het een functie heeft die met overleving/sociale binding te maken heeft.quote:
Haha, nee dat laatste moet ik idd even corrigeren: Er schijnen vrouwen te zijn die dat doen, ik ken er geen die daar openlijk voor uit komen! De ontzettend betrouwbare bron was een vrouwenblaadje met een artikel met tips om mannen te versierenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat snuffelen aan vingers doen mannen inderdaad net wanneer de vrouw nog net de kamer waarin er net geneukt is verlaten heeft.
Dit is nu juist de door mij gehaatte doelgroep he. Ik hate the sniffing.
Hoeveel vrouwen heb jij ontmoet die hun kutgeurtje achter hun oren en in hun nek hebben gesmeerd? Laat staan dat ze dat aan jou hebben toevertrouwd??
still don't like the sniffing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |