Als je stelt dat Schuitema van de AH is heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef pberends het volgende:
Ja, en Schuitema is van Ahold, Albert Heijn dus. Hypocriet gedoe vind ik dat, gewoon concurrentievervalsing.
En, heb je netjes op tijd een (aangetekende) brief of fax gestuurdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Indedaad KPNMijn abonnement loopt vandaag af
![]()
En wanneer je zegt dat Ahold 73% van de aandelen van Schuitema bezit welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je stelt dat Schuitema van de AH is heb je het echt niet begrepen.
Hehe, dat leuke grapje ken ik ja....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En, heb je netjes op tijd een (aangetekende) brief of fax gestuurd?
[..]
Nee, dan nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef PizzaSalami het volgende:
En wanneer je zegt dat Ahold 73% van de aandelen van Schuitema bezit wel.
wat een onzin, wat vind je dan van al die automerken? Zie het al voor me, Volkswagen Continental GTquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef pberends het volgende:
Ha, denk je geen KPN meer te hebben, omdat je Planet hebt, blijkt Planet een dochteronderneming van KPN te zijn!
Ha, denk je geen KPN meer te hebben, omdat je Telfort hebt, blijkt Telfort een dochteronderneming van KPN te zijn!
Stelling: aan de merknaam moet voortaan duidelijk worden wie het bedrijf echt bezit.
Lang leve de "vrije" markt.
edit: ADSL-dochterondernemingen van KPN: Op internetgebied is KPN o.a. actief als eigenaar van de Internetproviders XS4ALL, Planet Internet, KPN Internet, Het Net, Freeler, Demon en Tiscali
mobiel: In Nederland is KPN eigenaar van het vaste telefonienetwerk en is het marktleider op het gebied van mobiele telefonie (met de merken KPN, Simyo, Telfort en Hi).
Er is bijna geen verschil met vroeger.
Dochterondernemingen enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
Je hebt denk ik ook half geen idee hoeveel winkelketens tot Vendex/KBB behoorden...
dat zeg ik: g....quote:
Het is gewoon geschifte concurrentievervalsing.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef Malebolgia het volgende:
Wat boeit het nou, serieus??? Als die dochterondernemingen goed hun werk doen, boeit het toch niet dat ze van KPN zijn???
Consolidatie is iets van deze tijd; wen er maar aan...
Leuk voorbeeldje: de strategie van Bugatti wordt tegenwoordig mede rechtstreeks bepaald door Porsche. Bugatti is onderdeel van de Volkswagen Groep (net als Audi en Lambroughini) en Porsche heeft een belang in VW.
Ook leuk: de inkomsten van een fiat punto en een enzo ferrari komen in hetzelfde potje terecht.
Je hebt denk ik ook half geen idee hoeveel winkelketens tot Vendex/KBB behoorden...
zelfde helpdesk ook nog (maar verschillende tarievenquote:
Heel logish. De abonnementen van Hetnet zijn veel goedkoper, en daarom moet je meer voor de helpdesk betalen. Maar idd, komt allemaal op dezelfde helpdesk uit. Ik behandel namelijk ook KPN, Planet en Hetnet klanten, terwijl ik voor de KPN werk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef L-IS het volgende:
[..]
zelfde helpdesk ook nog (maar verschillende tarieven)
Tja, wie handig is belt gewoon het storingsnummer van KPN, dat is een 0800 nummer en dus gewoon gratis. Maargoed, tegenwoordig is het nummer (0800 0505) van de Internetplusbellen helpdesk ook gewoon gratis hoor.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, wie handig is belt gewoon het storingsnummer van KPN, dat is een 0800 nummer en dus gewoon gratis. Maargoed, tegenwoordig is het nummer (0800 0505) van de Internetplusbellen helpdesk ook gewoon gratis hoor.
Weet ik. Je kan een hetnetter en planet abonnee ook vaak gelijk herkennen (kutgezeur of wat netter). Bij KPN internet (HetNet/Planet) in enschede gewerkt voor paar maandenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel logish. De abonnementen van Hetnet zijn veel goedkoper, en daarom moet je meer voor de helpdesk betalen. Maar idd, komt allemaal op dezelfde helpdesk uit. Ik behandel namelijk ook KPN, Planet en Hetnet klanten, terwijl ik voor de KPN werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |