iets makkelijker kan toch wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef FunnyName het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat het geen europeaan is .. (ik doe zelf ook mee aan de prijsvraag, dus kan het niet te makkelijk maken)
Mag jij de laatste nog raden, kun je ook nog winnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Fuck.. ik wist t van die chevrolet..
Had nog op de site gekeken, maar vond alleen de 'normale' modellen..
Dat kan jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nr3 doet me denken aan een Toyota Aygo, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Toch lastig.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef M5 het volgende:
[..]
lampjes zijn niet helemaal rond van de aygo. is ehm dus niet.
AV: Goedemiddag, met de redactiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Bel het bedrijf op, doe je voor als medewerker, en vraag was het ook alweer was.
Iets meer je best doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
AV: Goedemiddag, met de redactie
ik: Ja hoi, met je collega, welke auto was plaatje 3 ook alweer, ik ben het vergeten
iets zegt me dat het zo niet gaat lukken
Nou, dat lijkt niet verkeerd te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets meer je best doen
"Heeeey Hans, hoe gaan de kids? Jaah, ze groeien snel he, ik ken het! Zeg, kun je mij even doorverbinden met die stagair die bezig was met de prijsvraag? Ja Dennis ja. Mooi!"
Vervolgens verbind hij door, ziet Dennis een intern telefoonnummer, en bingo
nope helaasquote:Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef Archie het volgende:
Hyundai Santa Fe wellicht? Die heeft ook zo'n ronde lamp en daarnaast een knipper!
Kun je niet een hint geven als: Het begint met een H en eindigt met onda?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:24 schreef FunnyName het volgende:
Tweede hint: Het is een bijzonder nieuwe auto, ik heb uhm nog nauwelijks in het weeld gespot ..
OK, wat makkelijker dan, het is volgens mij een koreaan ...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je niet een hint geven als: Het begint met een H en eindigt met onda?
Je weet niet zeker welke auto het is?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef FunnyName het volgende:
[..]
OK, wat makkelijker dan, het is volgens mij een koreaan ...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:53 schreef errorken het volgende:
Het is zeker een KIA, heb er namelijk zo één zien rijden. Kon spijtig het model niet lezen.
Ik gok op een cee'd ?
[afbeelding]
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:57 schreef ThaFreak het volgende:
wat beter plaatje van de achterkant :p
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen die heeft meegezocht, hartelijk dank voor de inzet.
M5, OG-loco en errorken, mocht ik het horloge winnen dan zal ik ff contact opnemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |