abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 14:53:59 #51
18653 crew  D.
pi_45040237
Kom op jongens (en meisjes), nog maar 1
pi_45040893
ik heb echt geen 1 idee
als je dan ook nog kijkt dat het een conceptcar kan zijn dan kom je helemaal aan het zoeken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45044578
Ik kan je wel zeggen dat het geen europeaan is .. (ik doe zelf ook mee aan de prijsvraag, dus kan het niet te makkelijk maken )
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 17:04:58 #54
18653 crew  D.
pi_45045175
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef FunnyName het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat het geen europeaan is .. (ik doe zelf ook mee aan de prijsvraag, dus kan het niet te makkelijk maken )
iets makkelijker kan toch wel?



komt bij dat je hier ook nog iets kunt winnen he

[ Bericht 7% gewijzigd door D. op 05-01-2007 20:12:48 ]
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 20:13:26 #55
18653 crew  D.
pi_45051927
schopje
pi_45055371
Fuck.. ik wist t van die chevrolet..
Had nog op de site gekeken, maar vond alleen de 'normale' modellen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 21:47:05 #57
18653 crew  D.
pi_45055409
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Fuck.. ik wist t van die chevrolet..
Had nog op de site gekeken, maar vond alleen de 'normale' modellen..
Mag jij de laatste nog raden, kun je ook nog winnen
pi_45056227
nr3 doet men denken richting een ford mondeo
Nee dus.
pi_45057096
Nr3 doet me denken aan een Toyota Aygo, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Toch lastig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 22:59:08 #60
18653 crew  D.
pi_45057966
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nr3 doet me denken aan een Toyota Aygo, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Toch lastig.
Dat kan ja



[ Bericht 6% gewijzigd door D. op 05-01-2007 23:08:10 ]
pi_45059154
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat kan ja

[afbeelding]
lampjes zijn niet helemaal rond van de aygo. is ehm dus niet.
V10
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 23:34:00 #62
18653 crew  D.
pi_45059316
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef M5 het volgende:

[..]

lampjes zijn niet helemaal rond van de aygo. is ehm dus niet.
Dat zei ik

(zie het dikgedrukte )
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 09:40:44 #63
18653 crew  D.
pi_45067344
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
schopje
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 15:06:19 #64
18653 crew  D.
pi_45074260
Helemaal niemand?
pi_45076954
Bel het bedrijf op, doe je voor als medewerker, en vraag was het ook alweer was.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 17:05:31 #66
18653 crew  D.
pi_45078578
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Bel het bedrijf op, doe je voor als medewerker, en vraag was het ook alweer was.
AV: Goedemiddag, met de redactie
ik: Ja hoi, met je collega, welke auto was plaatje 3 ook alweer, ik ben het vergeten

iets zegt me dat het zo niet gaat lukken
pi_45078923
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

AV: Goedemiddag, met de redactie
ik: Ja hoi, met je collega, welke auto was plaatje 3 ook alweer, ik ben het vergeten

iets zegt me dat het zo niet gaat lukken
Iets meer je best doen

"Heeeey Hans, hoe gaan de kids? Jaah, ze groeien snel he, ik ken het! Zeg, kun je mij even doorverbinden met die stagair die bezig was met de prijsvraag? Ja Dennis ja. Mooi!"

Vervolgens verbind hij door, ziet Dennis een intern telefoonnummer, en bingo
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 21:48:47 #68
18653 crew  D.
pi_45090027
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Iets meer je best doen

"Heeeey Hans, hoe gaan de kids? Jaah, ze groeien snel he, ik ken het! Zeg, kun je mij even doorverbinden met die stagair die bezig was met de prijsvraag? Ja Dennis ja. Mooi!"

Vervolgens verbind hij door, ziet Dennis een intern telefoonnummer, en bingo
Nou, dat lijkt niet verkeerd te kunnen gaan.
Ik denk er nog ff over na
  zondag 7 januari 2007 @ 19:55:20 #69
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_45119015
Hyundai Santa Fe wellicht? Die heeft ook zo'n ronde lamp en daarnaast een knipper!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 20:53:10 #70
18653 crew  D.
pi_45121592
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef Archie het volgende:
Hyundai Santa Fe wellicht? Die heeft ook zo'n ronde lamp en daarnaast een knipper!
nope helaas

http://fp.images.autos.ms(...)ndai_Santa_Fe_75.jpg
pi_45136242
Tweede hint: Het is een bijzonder nieuwe auto, ik heb uhm nog nauwelijks in het weeld gespot ..
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 11:05:45 #72
18653 crew  D.
pi_45137076
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:24 schreef FunnyName het volgende:
Tweede hint: Het is een bijzonder nieuwe auto, ik heb uhm nog nauwelijks in het weeld gespot ..
Kun je niet een hint geven als: Het begint met een H en eindigt met onda?
pi_45138742
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Kun je niet een hint geven als: Het begint met een H en eindigt met onda?
OK, wat makkelijker dan, het is volgens mij een koreaan ...
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 12:19:33 #74
18653 crew  D.
pi_45138817
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef FunnyName het volgende:

[..]

OK, wat makkelijker dan, het is volgens mij een koreaan ...
Je weet niet zeker welke auto het is?
pi_45141829
Ik ben er behoorlijk zeker van, het was de beste match die ik kon vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')