Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef sjeppert het volgende:
de box weg??
wordt toch nog gewoon op de box uitgezonden
De box is nu Nickelodeonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.
Downloaden is een betere optie. The BOX heeft al een aantal keer seizoen 7, 8 en 9 herhaalt.
Oh, waarom wachten jullie tot 3 maart? De eerste aflevering is toch pas 7 maart.
Oepsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij helemaal geen The BOX meer heeft op de kabel.
Downloaden is een betere optie. The BOX heeft al een aantal keer seizoen 7, 8 en 9 herhaalt.
Oh, waarom wachten jullie tot 3 maart? De eerste aflevering is toch pas 7 maart.
dan kan je jezelf weer invriezen voor een paar dagenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oeps
Nou op 3 maart duurt het nog maar 4 dagen en is het verhaal van de eerste alweer bekent, zo!
Die is fantastisch jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
Toilet paper..hoe vaak is die episode wel niet herhaald.
Hij blijft leuk tho.![]()
"Officier, why would i TP my own house?"
-"Uh..insurance?"
Van zieligheid of slechtheidquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Damn ik kijk nu die Stanley's cup voor het eerst.
Crying at southpark ..
butters is masterlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:48 schreef Remqo het volgende:
I know what you're thinking. Please don't do it!![]()
Ik heb na het kijken van 'Butters very own episode' meteen even mijn avatar aangepast
Yes sir tegen ze eigenste paquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef Argento het volgende:
"I need to learn to behave myself!"
zonder Butters is een aflevering sowieso al de helft minder leuk.
hmhmquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Roi het volgende:
Schiet al op die tijd!
Dude, die aflevering is juist geniaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:36 schreef AffenStrudel het volgende:
Gister weer een van de slechtste ooit gezien: Die ene met cartman die een jenniffer lopez handpoppetje heeft.
Hopelijk krijgen ze weer een vlaag van inspiratie.
Ja dat heb je als je jezelf invriestquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Roi het volgende:
Schiet al op die tijd!
Met die foute homeshopping reclame: ♪ You're once, twice. Three times my Saviorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren die aflevering weer eens gekeken waar Cartman die christelijke band opricht.
Die met korn is echt goed jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef Helo het volgende:![]()
Allemaal leuke maar kunnen jullie nog herinneren die episode dat Korn komt en net scooby doo is, of de episode dat ze een ladder naar de hemel willen maken. er zijn eingelijk te veel goede![]()
weet nog toen ik begon met kijken op canal plus, dat was echt geweldig vooral die marathon die ze deden. tering ik zat daar echt de hele dag en maar opnemen op VHS
het beste stukje uit die reclame: I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus! I wanna feel his salvation all over my face!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met die foute homeshopping reclame: ♪ You're once, twice. Three times my Savior
dat was ook lachen ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:16 schreef santax het volgende:
Op het laatste dan, als cartman klappen heeft gekregen... en Butters zo heel cool 'fuck you cartman erik'
Vind ik echt geweldig omdat Butters altijd zo liefjes en onozel is![]()
Hahaha en dan hoor je Butters mompelen 'oh boy' en zie je hem zo ietsjes opschuivenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat was ook lachen ja.
en dat cartman tussen al die gelovigen een paar keer heel hard 'Fuck Jesus' schreeuwt
Believe me, I never did anything just for the money and if I
lie the Lord shall strike me down right now."
they took our jobs!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:54 schreef Asmodean het volgende:
THEY TOOK OUR JOBS
Yeps, 'we don;t take kindly to panda-bears here'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand wat ookalweer die aflevering was met de running joke: "we don't want your kind here" oid in de kroeg, bij elk apart persoon wat binnen kwam stappen? degene die dat zei was iig die man met dat roze shirt aan die verder geen grote rol heeft in south park.
ohja, dabbedabbedabbedabbedabbedap, sexual herrasment.. pandaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:05 schreef santax het volgende:
[..]
Yeps, 'we don;t take kindly to panda-bears here'
of 'we don't take kindly to your kind here'
Vooral veel in de aflevering van Sexual Harrasment Panda. Ned of Nett heet die dude...
En dan zei die barkeeper "now, nett, i don't want any trouble here'
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef Remqo het volgende:
When a panda put his furry little willy in another panda's ear, that makes me a very sad panda
Makkelijk, Cartman joins Namblaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:05 schreef santax het volgende:
Spelletje doen? raad welke aflevering de quote in zit...
ik begin met een makkelijke(?)
'yeah we believe in equality for everybody and tolerance and all that gay stuf, but dude serieusly fuck you'
oh i'm sorry, i tought this was americaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:18 schreef Lassekjus het volgende:
Is this America??? Is this America??
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef Guerra het volgende:
Ze hebben in ieder geval weer genoeg inspiratie omtrent het nieuws van Spears.
Lijkt me wel lachequote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Steve.Porter het volgende:
ik gok dat ze ook nog een episode inspringen op de poker hype
Eigenlijk is het in Amerika al 10 jaar net zo populair als voetbal hierquote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat niet iets lokaals van hier, dat pokeren ff hip is? of is het in amerika nu ook zo.
hehehequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
they took our jobs!!
the tookr jawbs!!
e tokk'r jaaw!!
![]()
Stan: Hey Wendy, you're a bitch! Token,quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
hehehe![]()
![]()
Mooie aflevering is ook die ene waarin dat vriendinnetje van Stan het uitmaakt en hij gothic wordt. Mooie one-liners. Kan me er 1 van Kyle nog herinneren: 'Okay then, have fun feeling miserable'
Terrance en Phillip vind ik juist leuk, vooral in Not Without my Anus, een van mijn favoriete afleveringenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef Lauder-Frost het volgende:
Afleveringen met T&P vind ik ook niet grappig evenals die kerstafleveringen met mr hankey. Té overdone.
Ah, die aflevering in pokémon/dragonballz stijlquote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond die Ninja (anime) aflevering het tofste.
Butters als hond
mooi jaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stan: Hey Wendy, you're a bitch! Token,
[flips him off]
Stan: Right here, buddy..
Is dat die ene aflevering dat Kenny een ster in Butters oog gooit?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond die Ninja (anime) aflevering het tofste.
Butters als hond
En metquote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terrance en Phillip vind ik juist leuk, vooral in Not Without my Anus, een van mijn favoriete afleveringen![]()
"My client Terrence is no more a muderer than you and me. He loves puppy's and hate mean things.
Would a murdere go to the zoo and feed animals, like this? Of course not. So find Terrance innocent or else he'll kill you!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |