Ik ben niet bezig met af te vallen voor mijn trouwdag hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef marijkevd het volgende:
[..]
Beter!!
Ik ben ook bezig om wat af te vallen voor mijn trouwdag! Hoeft niet zoveel af, maar toch een aantal kilo's... zodat het allemaal net even wat mooier is! Ach, en ik heb nog 1,5 jaar om daaraan te werken!
Maar zo te zien ben je er wel blij mee, dus vandaar gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met af te vallen voor mijn trouwdag hoor
zou kunnen, maar hier liggen ze regelmatig dood langs de weg of waar dan ook...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, hier toch echt wel hoor.
Misschien hebben wij wel hele slimme duiven, hier in de regio.
krijgen we niet heel subtiel een linkje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
Ik weet gewoon eindelijk van welk merk mijn jurk is en heb de foto op internet kunnen vinden. Poepoe
Het grappige is, op de foto heeft mevroi ook een hoed op, maar ik vind mijn hoed mooier!
PM me eens even danquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:33 schreef Muck het volgende:
en de dame heeft een hoed op he? dan heb ik al een heel groot vermoeden
Hij is moooooi
Ik ook niet... heb me rot gezocht.quote:
Bij ons zijn sinds afgelopen weekend mijn schoonouders min of meer per ongeluk op de hoogte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
het lijkt wat serieuzere vormen aan te nemen hier
![]()
morgen gemeente bellen voor afspraak/datum sssstt niet doorvertellen. Ouders en familie etc. zijn nog niet op de hoogte.
Meet! Leuk... Alleen ik heb nog geen pak!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef amaranta het volgende:
Voelen jullie wat voor een trouwenenzoin2007 meet?
Dan trekken we allemaal onze bruidsschoenen aan bijvoorbeeld, kunnen we ze inlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |