Als mijn weegschaal dat doet ga ik er altijd nog 3 keer op staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo ik schrok van de weegschaal netsinds vorige weegdag gewoon 4,8 kilo
![]()
Dat doe ik altijd en net weer even gestaan nog minderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn weegschaal dat doet ga ik er altijd nog 3 keer op staan![]()
Elke dag is SAS-dag wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha faat, leuk je weer te zien![]()
Ik had gister een feestje en zie mensen hun SAS-dag (schijt aan Sonja dag... komt dat ook uit het boek?) wel héél letterlijk nemen. Van die mensen die aanvallen op friet met de mededeling 'heb ik al zoooolang niet mogen eten'. Ik vraag me dan af hoe lang het nog duurt voordat het lijntje breekt... of is iedereen dan echt sterker dan ik![]()
Bij mij ook...quote:
quote:En dus iets meer eten voor mijn gevoel.
Ontbijt: glas fruitontbijt en 1 volkoren boterham met halvarine en vruchtenhagel
Tussendoor: sinaasappel
Lunch: Yoghurt met cruesli light en een banaan
Tussendoor: 1 sultana en een opkikker
Diner: 200 gr bloemkool, 75gr kipfilet, 125gr aardappels en 1 juslepel jus en een schaaltje komkommersalade.
Tussendoor: 1 glas optimeldrink of 250 gr. magere vruchtenkwark
Ik vind het bijna te veel.
Ik val vooral over de 200 gram bloemkool en de 125 gram aardappels. Het "enge" van de mensen in het Sonja Bakker topic vind ik altijd dat de meeste mensen het gewoon zullen afwegen en zich schuldig voelen als ze een appel te veel eten ofzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij ook...![]()
Ik vind toch wel verontrustend weinig hoeveel "Sonja" mensen laat eten. Reactie uit 't SB-topic over het nieuwe boek:
[..]
Als dit veel is, ben ik echt een veelvraat.
![]()
Voor een bank/bedhangdag vind ik het een best goed dieet, maar ik zou er niet op naar buiten durven, denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij ook...![]()
Ik vind toch wel verontrustend weinig hoeveel "Sonja" mensen laat eten. Reactie uit 't SB-topic over het nieuwe boek:
[..]
Als dit veel is, ben ik echt een veelvraat.
![]()
WHJE??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:07 schreef badgirl18 het volgende:
hhaha oké Ik volg sinds dinsdag het WHJE dieet. Nog meerdere mensen die dit doen?
Ik eet 2 keer per jaar frituurquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
op de dieetpapieren van Lemmens stond dat we maximaal 1 keer per week frituur mochten hebben. Ik moet er niet aan denken dat elke week te eten, maar voor sommige mensen is het wellich tnodig om het zo op te schrijven.
Klopt, maar het zijn bij SB vooral de hoeveelheden die niet zo best zijn imho; dat ze het opschrijft heb ik niet zoveel problemen mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wij weten allemaal wel wat we nodig hebben doordat we zoveel met eten bezig zijn, maar er zijn zoveel mensen die geen flauw benul hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |