quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef bvvt het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qM6vzMpf-GI&mode=related&search=
Deze kan toch ook wel erg ver heen zijn hoor.....
In wat voor contextquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:06 schreef hicham het volgende:
Wat betekent o.b.vStaat niet in het woordenboek hier [afbeelding]
Onder begeleiding van, of Onder behoud van, of Nee - geen mening?
onder ,boven, voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:06 schreef hicham het volgende:
Wat betekent o.b.vStaat niet in het woordenboek hier [afbeelding]
Onder begeleiding van, of Onder behoud van, of Nee - geen mening?
quote:
quote:TITEL : Ontwikkelen van een batch applicatie o.b.v. het ABB System Six DCS systeem.
quote:
Ik zou gokken op optie 1quote:
Hahaaaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef hicham het volgende:
Hmz, -XX- heeft gelijk denk ik
Dan is de zinsopbouw ook niet meer zo gek bvvt
Damz, gelollerpwnd door breezerchick waarvan men dacht dat d'r IQ lager was dan het absolute nulpunt
Oi bent u ibv LHA en een link, maw mbv QBE RDG te geven, zonder hierbij SAD of het REC te hoeven consulteren..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:35 schreef -XX- het volgende:
HahaaaDat deed pijn in je hart he!!
Om het te schrijven![]()
![]()
en...
IK LUST EN DRINK GEEN BREEZERS![]()
![]()
Ja, - en overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oi bent u ibv LHA en een link, maw mbv QBE RDG te geven, zonder hierbij SAD of het REC te hoeven consulteren..![]()
Tav uw capaciteiten vermoeden wij zeker een carriere die na het vele jaren van de TL -en ZMOK- haar hoogtepunt als TFN zal bereiken, vooraleer u eerst een TAP zal moeten zien te vinden, of financiele ondersteuning en UITR van het ouderlijk gezag. UGS en met vr.gr -onder voorbehoud- van UA en UGS, WB.![]()
Onzes inziens bent u in bezit van laagdrempelige hulpverlening allochtonen en een link, met andere woorden met behulp van query bij example rat der deutschsprachigen gemeinschaft te geven, zonder hierbij seasonal affective disorder association of het regional environmental center te hoeven consulteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oi bent u ibv LHA en een link, maw mbv QBE RDG te geven, zonder hierbij SAD of het REC te hoeven consulteren..![]()
Tav uw capaciteiten vermoeden wij zeker een carriere die na het vele jaren van de TL -en ZMOK- haar hoogtepunt als TFN zal bereiken, vooraleer u eerst een TAP zal moeten zien te vinden, of financiele ondersteuning en UITR van het ouderlijk gezag. UGS en met vr.gr -onder voorbehoud- van UA en UGS, WB.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Onzes inziens bent u in bezit van laagdrempelige hulpverlening allochtonen en een link, met andere woorden met behulp van query bij example rat der deutschsprachigen gemeinschaft te geven, zonder hierbij seasonal affective disorder association of het regional environmental center te hoeven consulteren.
Ter advertentie van uw capaciteiten vermoeden wij zeker een carriere die na vele jaren van de tube luminescent- en zeer moeilijk opvoedbare kinderen (lul) haar hoogtepunt als texas freedom network zal bereiken, vooraleer u eerst een telephony applications programming zal moeten zien te vinden of financiele ondersteuning en uiteindelijk in terechtstaande rechten van het ouderlijk gezag. Unlimited gui software en met vriendelijke groet -onder voorbehoud- van uitgesloten aansprakelijkheid en unlimited gui software, Worldbeater.
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Onzes inziens bent u in bezit van laagdrempelige hulpverlening allochtonen en een link, met andere woorden met behulp van query bij example rat der deutschsprachigen gemeinschaft te geven, zonder hierbij seasonal affective disorder association of het regional environmental center te hoeven consulteren.
Ter advertentie van uw capaciteiten vermoeden wij zeker een carriere die na vele jaren van de tube luminescent- en zeer moeilijk opvoedbare kinderen (lul) haar hoogtepunt als texas freedom network zal bereiken, vooraleer u eerst een telephony applications programming zal moeten zien te vinden of financiele ondersteuning en uiteindelijk in terechtstaande rechten van het ouderlijk gezag. Unlimited gui software en met vriendelijke groet -onder voorbehoud- van uitgesloten aansprakelijkheid en unlimited gui software, Worldbeater.
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
Geen 10, maar toch zeker een 7+.[afbeelding]
Het waren goedlopende zinnen, met als inhoud geen onzin.Pluspunten: LHA en ZMOK ( lul
)
![]()
U ben door naar de volgende ronde, u heeft de -XX- faktor.![]()
![]()
Nou Henkjan Smits zal trots op je zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Wel hoor!
NOH! Dubbel op de X-factor nog wel [afbeelding]
hahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Je had er bij moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:02 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Ben ik er een keer niet is er een feestje met confetti ensau![]()
Stelletje droogkloten
Tis dat ik al vroeg wel moest....quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Motorchtoon [afbeelding]
HA! HAHA! hahahahaha![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis dat ik al vroeg wel moest....
Maar anders was ik vast flink brak geweest, was de afterparty nog relaxd dan?
De eerstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef -XX- het volgende:
Tijd voor plaatjes!
Macchia Nera
[afbeelding]
[afbeelding]
Millona 1000NE
[afbeelding]
[afbeelding]
haha!
NCR Old Blue
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(gemodelt)
Honda CBR 1000RR Fireblade
[afbeelding]
Husqvarna SM 610
[afbeelding]
Viper Diamondback
[afbeelding]
Werkt dus voor moto73. ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja.. dit is de stiekeme gangbang girl van Hicham en Youssef.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb wel eens mooiere foto's van haar gezien.![]()
Tof pak !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja.. dit is de stiekeme gangbang girl van Hicham en Youssef.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb wel eens mooiere foto's van haar gezien.![]()
Zie hoe die stangen besvestigd zijn met mooie paarse ringenquote:
In her dreams ..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tof pak !![]()
Anyway! Is dat dat meisje uit dat gang bang topic?
Wel een vervelende standaard, daar kan toch geen mens mee rijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zie hoe die stangen besvestigd zijn met mooie paarse ringen![]()
Details, details.
()()
()~
||
Anders kill je even drie op's die ik in gedachten had.quote:
Geen idee... voor namen, en wat ze doet, waar ze het over hadden.. moet je bij de Lims zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt dus voor moto73. ?
Nee.. die heeft wat meer babyvet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef -XX- het volgende:
Anyway! Is dat dat meisje uit dat gang bang topic?
De meest opvallende details voor mij zijn de uitwendige klepbediening, en de mega radiale voorvorkrem.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef -XX- het volgende:
Zie hoe die stangen besvestigd zijn met mooie paarse ringen![]()
Details, details.
()()
()~
||
Maar dat zag ik allang natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meest opvallende details voor mij zijn de uitwendige klepbediening, en de mega radiale voorvorkrem.![]()
Dat zijn tevens de unieke details bij deze fiets.![]()
ff Nick naar vriendinnetje begeleiden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |