Lache, joh.quote:
Sommige dingen kunnen nu eenmaal niet door de beugel, ook al is de situatie er bijna naar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Lache, joh.
En zit niet zo achterlijk te modden in het Feijenoord-topic. Laat mensen lekker razen en zit niet als een stel achterlijke agenten te modden. Kweek je good-will mee.
Dan nog kan men rekening houden met de situatie en het gewoon rustig op zijn beloop laten gaan. Alles maar kort houden werkt op den duur averechts. Zelfs jij als agentje zou dat moeten weten...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen nu eenmaal niet door de beugel, ook al is de situatie er bijna naar.
Dat weet ik ook. maar je moet wel je grenzen blijven stellen. Want er is een verschil tussen rekening houden met en alles toelaten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan nog kan men rekening houden met de situatie en het gewoon rustig op zijn beloop laten gaan. Alles maar kort houden werkt op den duur averechts. Zelfs jij als agentje zou dat moeten weten...
Het ging voornamelijk over trollen van ajax supporters naar Feyenoord en de reactie van sommige feyenoorders daarop. Ook zagen sommige feyenoorders dingen aan voor trollen terwijl dat weer niet zo was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal is gezegd in dat topic (er moet immers gewerkt worden), maar als er een paar mensen zijn die kanker UEFA, wat imo terecht is, zeggen dan vind het modden van zulk soort reacties overdreven. Getroll en dergelijke moet natuurlijk verwijderd worden.
Kort houden werkt altijd averechts.
Nou dan is er toch niks aan de hand.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over trollen van ajax supporters naar Feyenoord en de reactie van sommige feyenoorders daarop. Ook zagen sommige feyenoorders dingen aan voor trollen terwijl dat weer niet zo was.
Beide waren schuldig en terecht zijn die posts verwijderd. (naar mijn mening dan)
De uitsluiting van Feyenoord in het UEFA cup en de bijbehorende topicreacties tussen 2 kampen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb ik iets gemist?
Dat ben ik niet met je eens. Met beide punten overigensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou dan is er toch niks aan de hand.
En reacties van non-Feijenoorders zijn altijd trolls.
Die trolls hadden er dus gewoon moeten staan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Met beide punten overigens
Nee de trolls stonden er juist en die hadden er dus niet moeten staan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Die trolls hadden er dus gewoon moeten staan?
Tweede punt is correct. Meningen van buitenstaanders doen er niet toe, wekken nog eens agressie op ook...
er zijn vooral trols en ruzies gewist en ge-edit. Daarbij heb ik wat ziektes weggehaald. Er zijn zat users geweest die dezelfde ziekte maar bleven herhalen, de hele tijd. Dan haal ik het gewoon uit de posts. Het heeft voor geen enkele user gevolgen gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal is gezegd in dat topic (er moet immers gewerkt worden), maar als er een paar mensen zijn die kanker UEFA, wat imo terecht is, zeggen dan vind het modden van zulk soort reacties overdreven. Getroll en dergelijke moet natuurlijk verwijderd worden.
Kort houden werkt altijd averechts.
We hebben al een record gehaald, hou nog even vol.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Jongens, ga eens even kut modden. Ik heb nog bijna niet kunnen rellen hier.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Rellen is fout Robbie, dat mag nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |