Ik wil bewijs!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef WurM het volgende:
ik hoef niet te testen... 90% alto...
Waar is de optie '0'?quote:4. Hoeveel veiligheidspelden heb je aan je kleding + tas?
quote:
Gefeliciteerd! Je bent even alto als Jeanine & Thijs en vele anderen. Hier ligt ongeveer het gemiddelde.
U scoorde 30 van de 201 dus u bent 15% alto.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef FlyingFox het volgende:
Hoe grootte alto ben je?
Wat voorn soort jas heb je?
Welke idioot heeft dit verzonnen?
quote:Ik ben...
D Gek/Gestoort
Ewaaa! Die had ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Deze score neigt iets naar de alto kant toe. Net als bij dit lieve meisje. Toch ben je geen alto dus vrees niet!
29%![]()
EMO!!!!!111eins!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
41%. Cool, ik lijk op Roland.
ik had meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik had 18%
Kut! Dacht ik even dat ik het minst alto van iedereen was!quote:
Thanks.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hey, Welcome to the black parade!
ik lijk ook op roland.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Cool je lijkt op Roland. Hij begint al aardig in de buurt te komen van de echte stoere alto's.
U scoorde 82 van de 201 dus u bent 41% alto.
![]()
![]()
![]()
Nobody beats mijn 84% en zelfs dat vind ik KUT!quote:
quote:
Bonjour! Je bent een uber-uber-alto! Dus nog stoerder dan een uber-alto! gefeliciteerd ermee!
U scoorde 168 van de 201 dus u bent 84% alto
Jeweet!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:49 schreef miodzio het volgende:
[..]
dat zie ik dan maar als een comliment
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nobody beats mijn 84% en zelfs dat vind ik KUT!
[..]
BEAT THAT!quote:Bonjour! Je bent een uber-uber-alto! Dus nog stoerder dan een uber-alto! gefeliciteerd ermee!
U scoorde 175 van de 201 dus u bent 87% alto.
Stoer hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
22% alto, maar dat meisje op de foto is echt wel meer alto dan ik
niet te merken hoorquote:Ik dacht vanmiddag, heej laat ik eens kijken hoevaak de alto-test gemaakt is! En nu blijkt hij dus net 30 duizend keer gemaakt te zijn!!! Echt een onmeunig aantal voor een test die in 1 dagje ontworpen is en waarvan de site ook in 1 dagje gemaakt is!!
Whaahhhh smerige lijer.quote:
jij hebt meeeerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:55 schreef guitarist.nl het volgende:
25
en ik haal 41.. die test is gewoon random ofzeauquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:55 schreef guitarist.nl het volgende:
25
Zie posting boven je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Gutz het volgende:
[..]
Willen we wel boven jouw 87% uitkomen???![]()
Ze gaan een beetje uberuberuberuberalto's uitschelden voor kneus...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Eltonno het volgende:
[afbeelding]
Zowwwwwwww aan jouw valt echt NIET te tippen! Je bent het aller aller aller stoerste van ons allemaal want je hebt de test vals gemaakt. Zoveel % alto kan je nieteens zijn man kneus.
U scoorde 182 van de 201 dus u bent 91% alto.
En ze hebben gelijk..Ik ben helemaal geen alto
Dan klik je Bquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kanker test, der zit soms niet eens A bij.
Ik zou die chick wel neuken ook als is zó alto dat ze geen alto is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Eltonno het volgende:
[afbeelding]
Zowwwwwwww aan jouw valt echt NIET te tippen! Je bent het aller aller aller stoerste van ons allemaal want je hebt de test vals gemaakt. Zoveel % alto kan je nieteens zijn man kneus.
U scoorde 182 van de 201 dus u bent 91% alto.
En ze hebben gelijk..Ik ben helemaal geen alto
Vuig!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[afbeelding]
Hmm je scoort al vrij hoog. Tussen de 51 en de 60 is een nette score voor een alto. Nog beter je best doen en je word een echte goede alto!
U scoorde 114 van de 201 dus u bent 57% alto.
www.ns.nl. Alstu!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie posting boven je.
Ik ga nu een stilstaande trein koppen
ik ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef Brief het volgende:
Ik miste heeeel vaak de optie GEEN of 0!
quote:
TIME PARADOX!quote:
Ik kwam maar tot 89 (1 poging)quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[..]
TIME PARADOX!
Ik probeer nu al een tijdje de honderd te halen, wil me helaas niet lukken
Wowww jij bent normaal zeg! Je bent echt het normaalste van ons allemaal. Dus je bent eigenlijk het meest alternatief!quote:
quote:Die foto's zijn gewoon van vrienden van mij.
Nee, die is 1 tot 10%quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wowww jij bent normaal zeg! Je bent echt het normaalste van ons allemaal. Dus je bent eigenlijk het meest alternatief!
Is die andere de 100?
Ik 11%. Wat een baggertest trouwensquote:
of alto's zelfquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:47 schreef FlyingFox het volgende:
Ik vind 't trouwens niet echt een grappige test ofzo. Eerder smakeloos, vast door een vmbo'er met dyslexie in elkaar gedraaid.
some got it and some don'tquote:
soortgenootquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef uppie83 het volgende:
Wew 22%
Ik ben net zo alto als hun, die stonden er bij mij ook bijquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Je bent even alto als Jeanine & Thijs en vele anderen. Hier ligt ongeveer het gemiddelde.
U scoorde 32 van de 201 dus u bent 16% alto.
hihi
nee niet echtquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef Molluck het volgende:
Ik heb 12% maaruh, die Thijs he...die lijkt best wel veel op Thijs Bosma
Eik klopt daar niets van..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef VonHinten het volgende:
Iemand al een 100% score weten te halen??
Zeiken doe je in klaagbaak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Eik klopt daar niets van..
alto is van alternatief = anders... en dan ga je kijken wie het meest op de rest lijkt...![]()
94% altoquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
U scoorde 188 van de 201 dus u bent 94% alto.![]()
Die taal, grammatica en interpunctie fouten
ja, want ik heb die moeilijke test daadwerkelijk naar waarheid ingevuld.quote:
ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
U scoorde 32 van de 201 dus u bent 16% alto.
hihi
scherpquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik ben 18 procent alto maar dat komt alleen omdat je soms niet kon kiezen voor geen dus dan ben je automatisch alto
quote:
Je bent vrij normaal. Je zit ruim onder het gemiddelde van alle mensen.
U scoorde 21 van de 201 dus u bent 10% alto.
Nee joh niet nodig ben metal genoegquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef Brief het volgende:
Dan moet je tenminste wel 50 kunnen halen, nepperd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |