abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 19:11:50 #121
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45117215
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wilskracht.
Fair enough.
Zonder dat ingredient gaat het idd ook niet lukken waarschijnlijk
Signature.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:12:28 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_45117233
Virl3 staat nu wel in de lijst .
pi_45117830
Gisteravond twee sigaretten gehad op een feestje
Maar ik heb er geen spijt van.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45119856
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef crossover het volgende:
Foei!

maandag 8 januari 2007 @ 08:31:06 #125
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45134649
quote:
dat was niet de afspraak he
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  maandag 8 januari 2007 @ 08:48:29 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45134811
Ik ben alweer 2 maanden gestopt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 8 januari 2007 @ 09:06:19 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45135014
quote:
Ben je nou weer begonnen dan?
  maandag 8 januari 2007 @ 09:19:32 #128
104367 Thrackan
new and improved
pi_45135212
Bah van het weekend een dartavond en een darttoernooi gehad (die ik niet meer kon afzeggen)
He-le-maal prut gegooid en uit frustratie een peuk opgestoken

Vervolgens gooide ik wel geniaal

Maar dat was een enkele, ik ben nog steeds vol overtuigd stoppende!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:40:48 #129
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45135514
Gaat iedereen even 1 keer zondigen tussendoor ofzo?
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:44:21 #130
104367 Thrackan
new and improved
pi_45135572
ik weet, ik schaam
ik had het ook echt niet willen doen en het liefst gewoon dat toernooitje afgezegd, maar dat kon ik ook weer niet maken
Nou ja ik ben in ieder geval blij dat het besef er nog is en dat ik nog steeds wil stoppen, niet dat ik alweer overgenomen ben door de "evil nicotine"

...we gooiden écht geniaal!
  maandag 8 januari 2007 @ 09:46:33 #131
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45135614
Zet dat geniaal gooien na die peuk nou uit je hoofd...
Straks ga je nog denken dat je perfect gooit als je een peuk gerookt hebt

Uiteraard is het goed dat je er spijt van hebt, en het besef nog steeds aanwezig is
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:56:25 #132
104367 Thrackan
new and improved
pi_45135814
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
Zet dat geniaal gooien na die peuk nou uit je hoofd...
Straks ga je nog denken dat je perfect gooit als je een peuk gerookt hebt

Uiteraard is het goed dat je er spijt van hebt, en het besef nog steeds aanwezig is
nah, het gaat niet om die peuk, het ging om het kunnen concentreren, en straks kan ik dat ook gewoon weer zonder peukje
ben gewoon blij met een goed gegooid toernooi, hoewel ik erbij baal dat ik heb gezondigd (forgive me father!)

Wat ik heel duidelijk merk met het stoppen is dat het je ergens gericht op focussen af en toe wat meer problemen oplevert, vaak is dit ook de oorzaak van onrustigheid en stress, omdat je "niet kan doen wat je normaal doet".
Ik ben van plan nu gewoon iets meer tijd te nemen als iets niet lukt, ik bedoel, van al dat niet roken houd je ook tijd over!

Nogmaals, ik baal, kut, godverdomme, zo, gezegd, en nu weer schoon verder.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:06:48 #133
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45135982

Wat je nou zegt herken ik ook wel duidelijk inderdaad.
Soort van concentratiestoornissen, die teweeg gebracht worden door het niet roken

Ik las net dit op stoppenmetroken.nl
quote:
Na 20 minuten
Je bloeddruk en polsslag worden weer normaal.

Na 24 uur
Alle sporen van koolmonoxide hebben je lichaam verlaten. Je longen beginnen weer schoon te worden.

Na 2 dagen
Alle nicotine is uit je lichaam, je smaak- en reukvermogen zijn verbeterd.

Na 3 dagen
De stollingsfactoren in je bloed zijn weer normaal, je ademt makkelijker en hebt meer energie.

Na 1 week

Je behoefte aan een sigaret is nu op z'n hevigst. Je kunt nu onthoudingsverschijnselen krijgen zoals hoofdpijn, keelpijn en prikkelbaarheid. Geen zorgen: dit zijn positieve signalen die duiden op herstel van je lichaam. In de tweede week zullen ze verdwijnen. Met nicotine vervangende middelen kom je deze periode makkelijker door.

Na 2 - 12 weken
Je bloedsomloop is verbeterd, je kunt veel makkelijker lopen en rennen. Tegen het einde van de achtste week zullen je behoefte aan een sigaret en alle onthoudingsverschijnselen verdwijnen. Wil je de extra pondjes kwijt die je bent aangekomen, dan kun je nu wat minder gaan eten.

Na 3 - 9 maanden
Je longfunctie is met 10% verbeterd en ademhalingsproblemen, kuchjes en een piepende ademhaling worden minder.
Het valt mij echter nogal tegen.
Ik merk dat ik over het algemeen misschien wat 'makkelijker' ben gaan ademen, maar ik word elke ochtend wakker met een enorme lading rommel in m'n neus, en een droge strot, omdat ik door m'n mond moet ademen om te kunnen ademen
Ik merk daarbij lichamelijk, bar weinig.
Heb niet het idee dat ik er fysiek echt op vooruit ga, voel me niet gezonder, heb niet het idee dat ik makkelijker loop, en dat ik beter ruik en proef enzo.
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:26:50 #134
104367 Thrackan
new and improved
pi_45136274
Nou ja, zoals ik al eerder aangaf bij Angel_of_dth is 2 maanden best een kritieke periode.
De euforiewerking is ondertussen uitgewerkt, en je kijkt weer met vol realisme tegen de wereld aan. Dat kan natuurlijk weer eens tot gevolg hebben dat je die extra dingen niet ziet of waardeert.

Rommel en zo kan natuurlijk ook gewoon door een stoffige kamer komen of door teveel zuipen, krijg je ook een droge strot van en meuk in je neus

Ik ben ook niet echt van plan me dat soort bovenstaande schema's voor te houden. Als het niet helemaal klopt brengt het alleen maar desillusie en teleurstelling, terwijl je ook gewoon blij kunt zijn met wat je zelf merkt i.p.v. per sé al die lijstjes te willen hebben (lang leve internet )

Wat concentratie betreft is het geen stoornis, het is meer een geval van niet de tijd nemen voor iets waar je dat normaal wel voor doet. Zo gooide ik eigenlijk best wel sneller, maar uiteraard niet beter. Ik kon mezelf er gewoon niet toe zetten om even goed te focussen voor het gooien.

ik ga gewoon weer verder met alles van me af typen en niet meer roken. Stiekem vind ik het wel leuk om een echte uitdaging te hebben
  maandag 8 januari 2007 @ 10:37:04 #135
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45136438
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:26 schreef Thrackan het volgende:
Nou ja, zoals ik al eerder aangaf bij Angel_of_dth is 2 maanden best een kritieke periode.
De euforiewerking is ondertussen uitgewerkt, en je kijkt weer met vol realisme tegen de wereld aan. Dat kan natuurlijk weer eens tot gevolg hebben dat je die extra dingen niet ziet of waardeert.

Rommel en zo kan natuurlijk ook gewoon door een stoffige kamer komen of door teveel zuipen, krijg je ook een droge strot van en meuk in je neus
Dan zijn alle plekken waar ik slaap, behoorlijk stoffig
Wat dat zuipen betreft, ben ik het volledig mee eens, dat heb ik inderdaad ook ondervonden.
Wat ook weer gezorgd heeft voor het feit dat ik minder drink tegenwoordig
had er in het begin nogal een handje van om dan ook maar doordeweeks 's avonds te gaan zuipen, ben daar ook maar weer mee gekapt
quote:
Ik ben ook niet echt van plan me dat soort bovenstaande schema's voor te houden. Als het niet helemaal klopt brengt het alleen maar desillusie en teleurstelling, terwijl je ook gewoon blij kunt zijn met wat je zelf merkt i.p.v. per sé al die lijstjes te willen hebben (lang leve internet )
Het zijn toch stiekem die sites als van stivoro etc die ik bekeken heb voor tips etc toen ik ging stoppen
Om nou te zeggen dat ik er ook echt wat aan gehad heb...
Nee
Ik ben eigenlijk ook meer gewoon op mezelf gestopt, geen hulpmiddelen gebruikt, alsin nicotineplijsters/kauwgom etc.
Die kauwgom heb ik in een eerdere poging wel gebruikt, maar ik vind het echt oprecht goor
quote:
Wat concentratie betreft is het geen stoornis, het is meer een geval van niet de tijd nemen voor iets waar je dat normaal wel voor doet. Zo gooide ik eigenlijk best wel sneller, maar uiteraard niet beter. Ik kon mezelf er gewoon niet toe zetten om even goed te focussen voor het gooien.
Hoe is je tournooi eigenlijk geëindigd?
quote:
ik ga gewoon weer verder met alles van me af typen en niet meer roken. Stiekem vind ik het wel leuk om een echte uitdaging te hebben
Gewoon wat praten met verschillende mensen over het stoppen, vind ik ook wel relaxed. Het wordt allemaal toch wat beter begrepen dan door de mensen die niet stoppen, of zelfs nooit gerookt hebben
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:47:52 #136
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_45136650
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:

Wat je nou zegt herken ik ook wel duidelijk inderdaad.
Soort van concentratiestoornissen, die teweeg gebracht worden door het niet roken

Ik las net dit op stoppenmetroken.nl
[..]

Het valt mij echter nogal tegen.
Ik merk dat ik over het algemeen misschien wat 'makkelijker' ben gaan ademen, maar ik word elke ochtend wakker met een enorme lading rommel in m'n neus, en een droge strot, omdat ik door m'n mond moet ademen om te kunnen ademen
Ik merk daarbij lichamelijk, bar weinig.
Heb niet het idee dat ik er fysiek echt op vooruit ga, voel me niet gezonder, heb niet het idee dat ik makkelijker loop, en dat ik beter ruik en proef enzo.
Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt. En ik heb de laatste weken continu slaap, ik kan wel op elk moment van de dag in bed stappen terwijl ik genoeg slaap.
Ik vraag me af of het ook met stopen te maken heeft.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:50:57 #137
104367 Thrackan
new and improved
pi_45136720
cheqy... je zou een iets minder suggestieve nickname kunnen proberen

toernooitje... nou ja, tweede ronde gehaald, maar we hebben wel 2 koppels op het broekje gegeven, waaronder 1 uit de top 5 van de WDO (Westlandse Darts Organisatie)
Ik ben ook geen 100% fanatiek darter, maar wel een perfectionist Wel een leuk resultaat...
  maandag 8 januari 2007 @ 10:55:03 #138
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_45136819
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef Thrackan het volgende:
Dat is irl al jaren mijn bijnaam, daar kom ik toch niet meer vanaf.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:55:43 #139
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45136828
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:47 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt. En ik heb de laatste weken continu slaap, ik kan wel op elk moment van de dag in bed stappen terwijl ik genoeg slaap.
Ik vraag me af of het ook met stopen te maken heeft.
Ik heb dat ook inderdaad, en het rare is, dat ik 's nachts steeds tot een uur ot 3 wakker lig, en dan tot ongeveer 10 uur in m'n mand lig
Maar ik ben idd ook continu 'moe'.
Vanochtend ook opgestaan met lichte pijn in m'n keel, terwijl ik toch al een paar dagen niet in een rokerige ruimte ben geweest.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef Thrackan het volgende:

toernooitje... nou ja, tweede ronde gehaald, maar we hebben wel 2 koppels op het broekje gegeven, waaronder 1 uit de top 5 van de WDO (Westlandse Darts Organisatie)
Ik ben ook geen 100% fanatiek darter, maar wel een perfectionist Wel een leuk resultaat...
altijd leuk toch.
Geen 100% fanatiek darter, is dat recreatiedarten? of doe je wel vaker actief mee aan tournooien etc?
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:57:56 #140
104367 Thrackan
new and improved
pi_45136881
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zaterdag ook nog even in slaap ben gesukkeld tussendoor...
Maar ik kan pas zeggen of ik moe ben als ik eens een normaal slaapritme aanhoud, vannacht was ik half 3 thuis, wekkertje kwart over 6 niet echt een reële afspiegeling denk ik zomaar...

Ik ben trouwens op zich een recreatiedarter, maar ik zou best competitie kunnen gooien als ik daar tijd voor had... Gooi een lekker pijltje mee.
  maandag 8 januari 2007 @ 11:00:49 #141
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45136964
Ja, ik heb dat ook wel denk ik.
Sinds 1 januari heb ik niet voor 2 uur geslapen elke dag, en meestal maakte ik niet meer dan 4 uur per nacht. Vannacht pas weer enigzins degelijk geslapen, maar alsnog werd ik verrot wakker
Maar of dat nou met het roken te maken heeft..
Ik weet het niet
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 11:04:08 #142
104367 Thrackan
new and improved
pi_45137047
Nou... ik denk dat ik mezelf gewoon weer een normaal nachtrustritme aan moet meten. Ik ben nu al veel te lang zo bezig (lees: 3-4 maanden, misschien langer) zonder eens een beetje normaal te pitten. In het weekend lig ik dan ook echt als een lapschwanz tot 4 uur in mijn bed, val ik om 8 uur nog even in slaap en ga ik daarna weer uit
Misschien is mijn leefritme nog wel veel ongezonder dan het roken an sich
pi_45138301
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ben je nou weer begonnen dan?
Nee ik ben niet opnieuw begonnen, maar ik doe gewoon nog een poging
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 8 januari 2007 @ 13:10:14 #144
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45140084
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef Thrackan het volgende:
Nou... ik denk dat ik mezelf gewoon weer een normaal nachtrustritme aan moet meten. Ik ben nu al veel te lang zo bezig (lees: 3-4 maanden, misschien langer) zonder eens een beetje normaal te pitten. In het weekend lig ik dan ook echt als een lapschwanz tot 4 uur in mijn bed, val ik om 8 uur nog even in slaap en ga ik daarna weer uit
Misschien is mijn leefritme nog wel veel ongezonder dan het roken an sich
Ik denk dat ik dat ook moet gaan doen.
Ik ga wel elke avond op tijd naar bed zeg maar, maar ja, dan lees ik nog wat interessants/grappigs/wat dan ook op fok, en dan is het zo weer 2 uur
Ik ga mezelf dat ook maar weer eens afleren en alleen in het weekend het ritme verbreken.
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:21:17 #145
104367 Thrackan
new and improved
pi_45140373
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat ook moet gaan doen.
Ik ga wel elke avond op tijd naar bed zeg maar, maar ja, dan lees ik nog wat interessants/grappigs/wat dan ook op fok, en dan is het zo weer 2 uur
Ik ga mezelf dat ook maar weer eens afleren en alleen in het weekend het ritme verbreken.
Ik weet wel heel erg zeker dat ik eens een beetje normaal moet gaan leven... Word onderhand lichtelijk afgeragd, wat mijn weerstand tegen roken natuurlijk ook niet ten goede komt.
Tijd voor een lifestyle change, het enige nadeel is dat ik gewoon nog steeds vroeg het bedje uit moet en overdag achter de PC zit.

Ik ben van plan, naast het stoppen met roken mijzelf een lichtelijk streng regime op te leggen:
- Doordeweeks rond 11 uur naar bed (dan kom ik aan 7 uur slaap) in plaats van rond 1-2 uur.
- Ik wil minimaal twee keer per week iets aan sporten doen, rondje hardlopen of iets dergelijks. Dat kan natuurlijk ook in het weekend.
- Doordeweeks géén bier meer.
- Doordeweeks hooguit 2 keer weg 's avonds (ja ik heb ook nog een vriendin die aandacht wil )

Ik wil dit minimaal een maand volhouden en daarna kijken hoe ik me erbij voel, maar ik neem aan dat het er alleen maar beter op kan worden. Op dit moment:
- Ben ik bijna elke dag brak, óf van slaaptekort, óf van bier, óf beide.
- Is mijn enige vorm van beweging het heen en weer fietsen naar vriendin/café/kennissen.
- Slaap ik gemiddeld(!) vijf uur per nacht doordeweeks, en 12 uur in het weekend.
- Drink ik gemiddeld 4 flesjes bier op een dag.
- Ben ik meestal geen enkele avond thuis te vinden.

Als ik het zo op een rijtje zet snap ik ook best goed dat ik er eens wat aan moet gaan doen. Het is een wonder dat ik nog werk voor elkaar krijg zo... Misschien kan ik dan nog eens wat minder koffie drinken
  maandag 8 januari 2007 @ 13:26:12 #146
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45140506
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Ik weet wel heel erg zeker dat ik eens een beetje normaal moet gaan leven...
Dit heb ik me na de feestdagen ook voorgenomen. Vooral dan minder bier en wat meer slapen. En toen ik vandaag zag dat ik volgende week weer tentamens heb, vond ik dit een mooi moment om er ook daadwerkelijk mee te beginnen.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:28:09 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45140554
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Ik weet wel heel erg zeker dat ik eens een beetje normaal moet gaan leven... Word onderhand lichtelijk afgeragd, wat mijn weerstand tegen roken natuurlijk ook niet ten goede komt.
Tijd voor een lifestyle change, het enige nadeel is dat ik gewoon nog steeds vroeg het bedje uit moet en overdag achter de PC zit.

Ik ben van plan, naast het stoppen met roken mijzelf een lichtelijk streng regime op te leggen:
- Doordeweeks rond 11 uur naar bed (dan kom ik aan 7 uur slaap) in plaats van rond 1-2 uur.
- Ik wil minimaal twee keer per week iets aan sporten doen, rondje hardlopen of iets dergelijks. Dat kan natuurlijk ook in het weekend.
- Doordeweeks géén bier meer.
- Doordeweeks hooguit 2 keer weg 's avonds (ja ik heb ook nog een vriendin die aandacht wil )

Ik wil dit minimaal een maand volhouden en daarna kijken hoe ik me erbij voel, maar ik neem aan dat het er alleen maar beter op kan worden. Op dit moment:
- Ben ik bijna elke dag brak, óf van slaaptekort, óf van bier, óf beide.
- Is mijn enige vorm van beweging het heen en weer fietsen naar vriendin/café/kennissen.
- Slaap ik gemiddeld(!) vijf uur per nacht doordeweeks, en 12 uur in het weekend.
- Drink ik gemiddeld 4 flesjes bier op een dag.
- Ben ik meestal geen enkele avond thuis te vinden.

Als ik het zo op een rijtje zet snap ik ook best goed dat ik er eens wat aan moet gaan doen. Het is een wonder dat ik nog werk voor elkaar krijg zo... Misschien kan ik dan nog eens wat minder koffie drinken
Ik doe met je mee.
Mijn leven is ongeveer hetzelfde wat die punten die je opnoemt betreft.
Doordeweeks ben ik óf 's avonds bij vriendin/vrienden/in de kroeg (waar sowieso bier gedronken wordt) óf ik zit op m'n kamer beetje te internetten en muziek te luisteren, maar meestal ben ik weg.
In het weekend ben ik ook nooit thuis te vinden.
Mijn ouders zeggen zelf ook dat ze willen dat ik wat socialer ga doen, tegenover hun welteverstaan...
Ik kom echt zo'n beetje alleen maar thuis om te eten en te slapen
Mijn slaapuren zijn ook ongeveer hetzelfde als die van jou, behalve in het weekend, want dan zit ik vrijdags te zuipen tot 2 uur, en dan moet ik om 8 uur weer werken, dus is het nog niet veel.
Zaterdag kom ik meestal rond de klok van 05:00 thuis, en dan pit ik tot 10 uur, max half 11, dan word ik altijd automatisch wakker. Zondags ben ik dus altijd brak, soms even een powernap in de middag, waarna ik 's avonds weer lang wakker lig
Kortom, het gaat nergens meer over.
Ik zat er ook al eens over na te denken om al dan niet tijdelijk mijn lifestyle aan te passen, beetje zelfde manier als jij beschrijft.
Ik heb na oud en nieuw ook al voor mezelf besloten om doordeweeks niet meer te drinken, tot nu toe ook nog aan gehouden
Vrijdags is niet door de weeks he...
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:30:04 #148
104367 Thrackan
new and improved
pi_45140598
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dit heb ik me na de feestdagen ook voorgenomen. Vooral dan minder bier en wat meer slapen. En toen ik vandaag zag dat ik volgende week weer tentamens heb, vond ik dit een mooi moment om er ook daadwerkelijk mee te beginnen.
Hee! weekend overleefd?

Maar groot gelijk, ik ga er ook vandaag mee beginnen. Zit alweer een sloot water te drinken om de brakheid een beetje weg te werken, vanavond eens lekker op tijd onder de wol...
Het is misschien een beetje ouwe lullen lifestyle maar ouwe lullen zijn toch wel oud geworden!

(gaat dit trouwens niet een beetje off-topic?)
EDIT: we maken er gewoon een topicje van!
pi_45140675
Ik heb vandaag m'n medicijnen gekregen (varenicline).
Of een placebo, dat weten we dus niet. Ook de behandelende arts weet niet of ik het medicijn heb of een placebo.
Dus ik ben benieuwd.
Mijn CO zat op 39
  maandag 8 januari 2007 @ 13:32:39 #150
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45140677
Jahoor, ik heb het overleefd. Zoals ik vanmorgen postte ben ik inmiddels 2 maanden gestopt. En 1 dag. En 3 uur. Volgens mij Firefox plugin. Wat zal ik effcient leren opeens, zonder al die rookpauzes.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:34:40 #151
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45140724
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jahoor, ik heb het overleefd. Zoals ik vanmorgen postte ben ik inmiddels 2 maanden gestopt. En 1 dag. En 3 uur. Volgens mij Firefox plugin. Wat zal ik effcient leren opeens, zonder al die rookpauzes.
Godver, ik heb ook toetsweek volgende week geloof ik.
Kom ik ook weer lekker op tijd achter.

Het niet-houden van rookpauzes scheelt ook wel inderdaad denk ik
Ik deed dat meestal elk half uur
Lekker efficient.

edit: ik zit op 2 maanden, 2 weken, 2 dagen
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:38:53 #152
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45140835
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Hee! weekend overleefd?

Maar groot gelijk, ik ga er ook vandaag mee beginnen. Zit alweer een sloot water te drinken om de brakheid een beetje weg te werken, vanavond eens lekker op tijd onder de wol...
Het is misschien een beetje ouwe lullen lifestyle maar ouwe lullen zijn toch wel oud geworden!

(gaat dit trouwens niet een beetje off-topic?)
EDIT: we maken er gewoon een topicje van!
Valt an sich nog wel mee toch.
De ondertoon ligt nog steeds bij het stoppen met roken, dus dit is nog steeds relevant
En zo blijft het lekker in 1 topic, anders moeten we steeds topic-hoppen
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:41:38 #153
104367 Thrackan
new and improved
pi_45140889
Nah, ik vind stoppen met roken best een lifestyle change, maar ik wil het veeeeeeel grondiger aan gaan pakken, vooral omdat ik merk dat het veel moeilijker is te stoppen als je al je andere slechte gewoontes nog aanhoudt.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:43:23 #154
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45140946
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:41 schreef Thrackan het volgende:
Nah, ik vind stoppen met roken best een lifestyle change, maar ik wil het veeeeeeel grondiger aan gaan pakken, vooral omdat ik merk dat het veel moeilijker is te stoppen als je al je andere slechte gewoontes nog aanhoudt.
Da's waar.
Topicje Lifestyle-change dan maar?

Dan moeten we even een mooie/nette OP in elkaar schroeven.
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:46:14 #155
104367 Thrackan
new and improved
pi_45141035
Stoppen met het studentenleven geopend!
  maandag 8 januari 2007 @ 13:49:23 #156
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45141123
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Thrackan het volgende:
Stoppen met het studentenleven geopend!
Relaxed
Ook maar even een TVP neergeplant
Signature.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:51:56 #157
104367 Thrackan
new and improved
pi_45141193

en ik vind stoppen met roken nog steeds een zodanig onderdeel van de lifestyle change dat ik dat gewoon lekker apart hier blijf bespreken hoor! veels te gezellig topique!
  maandag 8 januari 2007 @ 13:54:37 #158
84328 Lllaura
painting pictures
pi_45141281
Ik ben ook gestopt, sinds 2 januari. Ik heb de pech dat het m'n vriend gewoon lukt om alleen in het weekend 'ns sporadisch een sigaretje te roken. Ik heb dat ook een tijdje geprobeerd, maar dat bleek bij mij niet te werken.
Als ik een pakje sigaretten heb, móet ie op. Nu dus maar besloten om helemaal te stoppen. En om het mij wat makkelijker te maken, heet m'n vriend beloofd om ook helemaal niet meer te roken.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:56:46 #159
104367 Thrackan
new and improved
pi_45141351
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Lllaura het volgende:
Ik ben ook gestopt, sinds 2 januari. Ik heb de pech dat het m'n vriend gewoon lukt om alleen in het weekend 'ns sporadisch een sigaretje te roken. Ik heb dat ook een tijdje geprobeerd, maar dat bleek bij mij niet te werken.
Als ik een pakje sigaretten heb, móet ie op. Nu dus maar besloten om helemaal te stoppen. En om het mij wat makkelijker te maken, heet m'n vriend beloofd om ook helemaal niet meer te roken.
wel relaxed dat ie met je meedenkt! veel succes!

je bent trouwens heus niet de enige die het niet volhoudt om maar af en toe te roken hoor. sommige mensen zijn nou eenmaal gevoeliger voor verslavingen dan anderen...
  maandag 8 januari 2007 @ 13:58:56 #160
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45141422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Lllaura het volgende:
Dat komt me bekend voor
Ik dacht een jaar geleden ofzo ook een keer van: laat k maar alleen vrijdag en zaterdag roken als ik uitging.
Maar dan had ik van vrijdag nog wat peuken over, en die gingen dan zaterdag overdag al op meestal, zelfde verhaal voor zondag.
Schiet ook echt niet op.
Ik heb het denk ik 1 week volgehouden
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')