En toch! Het moest gezegd worden!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:43 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dat over die film, daarmee wilde ik niet echt een punt maken hoor
Iemand die andere topics vraagt hoe hij aan een uitkering kan komen, omdat hij niet werken wilt, heeft de schijn nogal tegen. En dan druk ik me heel zwak uit.quote:Maar dat men op basis van enkele topics en berichten oordeelt dat ik misbruik wil maken van, dat zou knap zijn indien die oordelen juist waren.
Done, thanks.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Kan de TT van dit topic anders? Bijv: Ouders met ziekte, wie zit in dezelfde situatie? oid.
hetzelfde?
Ook is skippy nogal irritant en offtopic.
Bedankt!
Ik zit zo de laatste reacties door te kijken, maar zie toch niets "geks" van FP-crew? Of is dit verwijderd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben een vreemd gevoel voor humor, daar op de frontpage.
Het topic was nep.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zit zo de laatste reacties door te kijken, maar zie toch niets "geks" van FP-crew? Of is dit verwijderd?
Ik heb maar heel oppervlakkig gekeken, maar zie dat nergens staan. DJMO kennende was dit namelijk niet nepquote:
Het staat dan ook ergens waar jij niet bij kan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb maar heel oppervlakkig gekeken, maar zie dat nergens staan. DJMO kennende was dit namelijk niet nep.
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef Sylvana het volgende:
juon_jacket1 die post zo'n 50 keer op een dag in HVVJN hoe ze zich nu voelt, beetje overdreven, nietwaar?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:17 schreef Gewas het volgende:
Hoi... deze kan maar beter dicht: Schuldgevoel
Even gemakshalve mijn reactie uit het topic gekopieerd:quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:17 schreef Gewas het volgende:
Hoi... deze kan maar beter dicht: Schuldgevoel
Blijf het érg vreemd vinden. Maar goed. Hij is dicht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef Nosh het volgende:
Dus. Je hebt een terugkerend probleem, in het verleden wat geflikt, en in het tijdsbestek van een half uur is het op magische wijze opgelost?
Volgende keer even overwegen of je het wel écht kwijt wilt, voordat je een topic aanmaakt.
Ja vreemd misschien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Even gemakshalve mijn reactie uit het topic gekopieerd:
[..]
Blijf het érg vreemd vinden. Maar goed. Hij is dicht.
Rare mensen ook, vragen stellen in een discussieforum.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Gewas het volgende:
Mensen gingen te veel vragen stellen.
Had je kunnen verwachten toen je het opende. Er zijn talloze redenen om je ergens schuldig over te voelen, van moord tot het stelen van een Snickers in de C1000.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Gewas het volgende:
Hahahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Gewas het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Gewas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |