Da's makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Gewas het volgende:
Ik heb het er met een psychiater over gehad maar hij zei dat een schuldgevoel geen zin heeft.
Nee het is niet iets ergs als moord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef InProduction het volgende:
Als je een moord hebt gepleegd ga je last krijgen van een schuldgevoel. Als je iemands fiets te water hebt gemieterd kan je je ff kut voelen, maar zoiets hoort over te gaan. Zonder indicatie van wát het ongeveer is, is het voor ons een beetje lastig te zeggen.
Als het zo makkelijk zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stel je niet aan en zet je eroverheen. Next.
Nee...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef InProduction het volgende:
Is het mogelijk om contact op te nemen met de 'gedupeerde' om er over te praten oid?
vertel ons wat je hebt gedaan, en wat je situatie was (nie voor nix ontoerekenigsvatbaar). Wij kunnen dat relativerenquote:
Oh... maar dWc_RuffRyder heeft gelijk, ik moet me niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
Waarom moet je toipic plots dicht?
Krijg ik een schuldgevoel van.
met alle respect... hou dan je toeter... je vraagt om hulp en binnen 2 tellen ben je alweer van gedachten veranderd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh... maar dWc_RuffRyder heeft gelijk, ik moet me niet zo aanstellen.
Ik bedoelde het niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh... maar dWc_RuffRyder heeft gelijk, ik moet me niet zo aanstellen.
Mooi, opgelost. Slotje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |