Eindhovenaar gaat naar London in het Updown Court wonen: bliebliequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef DuchessX het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaai hier. Wat is iedereen aant doen?
discriminatisering van onze bijna zweedse medemensquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef r8ality het volgende:
Mag ik even heel ernstig snel in de OP teruggevonden worden?.
Bedankt.
Josti geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:45 schreef Blueman het volgende:
OC stopt ermee?
Wie was hier die verslaafde van die serie ook alweer? FD toch?
Zeker!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef Blueman het volgende:
Rome is gaaf he FD!
ik kijk NCIS, meer series met afkortingen kan ik geestelijk niet aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeker!Wil er graag nog een keer naar terug
r8ality keek The O.C. en Ferry ook vast wel![]()
En CSI dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk NCIS, meer series met afkortingen kan ik geestelijk niet aan
dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:
B&B, ATWT kun je gewoon 6 maanden negeren en dan mis je nog nietsquote:
Dat je lui bent wisten we gister alquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef gurlie het volgende:
Hm, wat zal ik eens gaan eten?
- Pasta
- Iets ondefinieerbaars uit de vriezer
- Friet uit oliebollenvet, en tevens voor de derde keer deze week ofzo.
- Omelet
Of toch maar boodschappen doen? Geen zininin.
Ik ook. Koffie royaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je lui bent wisten we gister al.
Ik heb lekker ijs als toetje.
Neemt niet weg dat zij dat opgeschreven heeft en inmiddels binnen is........... helaas flow, gemiste kans....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
Sonja Bakker my ass!![]()
Alles wat die heks schrijft kan een kind van 12 nog wel bedenken
Zijn mensen die niet af kunnen vallen echt zó desparate dat ze niet inzien dat ze opgelicht zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zij dat opgeschreven heeft en inmiddels binnen is........... helaas flow, gemiste kans....
In de vorige topics stond je er blijkbaar ook niet in. Ik heb alleen maar gecut en pastedquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef r8ality het volgende:
Mag ik even heel ernstig snel in de OP teruggevonden worden?.
Bedankt.
Wij hebben gegriekt. Ik had ossenhaasquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef gurlie het volgende:
Hm, wat zal ik eens gaan eten?
- Pasta
- Iets ondefinieerbaars uit de vriezer
- Friet uit oliebollenvet, en tevens voor de derde keer deze week ofzo.
- Omelet
Of toch maar boodschappen doen? Geen zininin.
Ja natuurlijk, ik die het topic notabene heb opgericht sta er niet bij als regelmatige bezoekerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
In de vorige topics stond je er blijkbaar ook niet in. Ik heb alleen maar gecut en pasted
Maar je staat er nu in ieder geval bij
Jammie, gaan wij zaterdag bij mijn moeder eten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:53 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb de helft weggegooid, ik denk dat ik 150 gram kip, 100 gram aardap en 200 gram rode kool.
rode kool
Ach knuffelkuskroelquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik die het topic notabene heb opgericht sta er niet bij als regelmatige bezoeker.
En met jou ben ik getrouwd? Waar ben ik aan begonnenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:51 schreef DuchessX het volgende:
http://www.spazfarm.com/dirty-sanchez.gif
(Even kopiëren naar je browser)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
En met jou ben ik getrouwd? Waar ben ik aan begonnen![]()
die hond is aan vakantie toe zo te zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef DuchessX het volgende:
*SPAM-ALERT*
Dat is hij altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
die hond is aan vakantie toe zo te zien
u heeft hete mailquote:
get a room...de ouderen van tegenwoordig ookquote:
Idd jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
get a room...de ouderen van tegenwoordig ook![]()
Als ik jou was zou ik die ketting weer inkorten dat ze net niet bij de PC kan...quote:
get a roomquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
get a room...de ouderen van tegenwoordig ook![]()
Lastig met een laptopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die ketting weer inkorten dat ze net niet bij de PC kan...![]()
Tsk ik ben erg mobiel met mijn eigenste laptop hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die ketting weer inkorten dat ze net niet bij de PC kan...![]()
Na-aapsterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Tsk ik ben erg mobiel met mijn eigenste laptop hoor![]()
Tsssssquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wie de vader is, maar ik niet iig.
Drugs are bad, mmmkay.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:51 schreef febster het volgende:
Whoooeeehhh Baby..... I feel right, the music sounds beter with youuuuuu....
Zeggen dat je Xbox 360 vette kleuren heeft in zijn virtualisatie van de muziek is niet hip he![]()
?
Whooooooaaaahhh, te relaxed
*lijstje om avond doet*
coole plaat, ook zonder joint trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:41 schreef febster het volgende:
Zoooooooooooowwww!! Vette shit vnv
Zit nu nog steeds Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez mix) te luisteren en ik wil nog steeds doorrrrr.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:41 schreef febster het volgende:
Zoooooooooooowwww!! Vette shit vnv
We waren laat (half 1), in ander half uur me helemaal lam gezopen (sambuca) en om 2 uur waren we nog niet moe dus door naar de Liquid... De shit was daar helemaal goed aan, en tsja gewoon wereld s
... Nog zitten loungen met een toekomstige drama docente (Jorien) goed relaxed... om 4 uur naar buiten, dikke jonko gerookt en hoppaaaa
Werelds![]()
Zit nu nog steeds Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez mix) te luisteren en ik wil nog steeds doorrrrr.
Mss was die Pfeiffer toch helemaal niet zo slecht voor jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:51 schreef febster het volgende:
Whoooeeehhh Baby..... I feel right, the music sounds beter with youuuuuu....
Zeggen dat je Xbox 360 vette kleuren heeft in zijn virtualisatie van de muziek is niet hip he![]()
?
Whooooooaaaahhh, te relaxed
*lijstje om avond doet*
M'n broer is na zijn afstuderen (12 jaar geleden) samen met een vriend van helemaal Noordwest Mexico naar Honduras gereisd. Een groot deel van de reis (door Mexico) hebben ze toen efgelegd in een oude Kever die ze daar gekocht haddenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Rondreis van ~2 weken, weten nog niet precies hoe en wat.
Goeie morgen!
misschien dat ie zonder jou gaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef amaranta het volgende:
Mexico dus? Dan weet HEEL EINDHOVEN meer dan ik weet.
Ja logisch, tijdens de vakantie "liggen" we veel meer in bed en plannen we allemaal leuke dingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef FUFR het volgende:
mooi he, als iedereen aan het werk is brult men 2 topiques per dag vol, in de vakantietijd amper eentje per week
ik neem aan dat ie ondertussen wel een beetje spaans kent..quote:
dan bleef ik nog liever thuisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op huwelijksreis naar Salou.
Si, pienso tan también.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik neem aan dat ie ondertussen wel een beetje spaans kent..
jij mag mee!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Si, pienso tan también.
Y dos cerveza por favor
Foto!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
nu heeft ons stulpje 1 (één) lichtkoepel, in de keuken.
Lukt het een of andere domme witte vredesduif om precies op de lichtkoepel zijn/haar laatste adem uit te blazen. Lekker duidelijk liggend, zo van: zie mij es dood zijn...
hier vliegen oehoes, roofdieren en andere aaseters rond en geen een die een dooie duif lust.
moet ik )#*@E#)W@E*W het dak op.
(foto beschikbaar op verzoek)
sadistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Foto!
Maar mss dacht ie dat het de koepel van de Sint Pieter was
had you mijn link inzake je poesje nog gezien, ingrid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga zo es in mn pauze proberen het reisbureau binnen te komen op vrijdagmiddag
herkenbaar....mijn aanstaande maaakt ook overal fotos van waarvan ik het nu niet inziequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
sadist
foto zal ik straks even plaatsen, staat nog op camera.
(vrouw over de zeik, zag het nut van de foto niet. Nu misschien wel nu er belangstelling is)
wij mannen hebben een vooruitziende blik voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
herkenbaar....mijn aanstaande maaakt ook overal fotos van waarvan ik het nu niet inzie
Van mij mogen ze wel eens de jacht gaan openen op duiven en kraaien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
sadist
foto zal ik straks even plaatsen, staat nog op camera.
(vrouw over de zeik, zag het nut van de foto niet. Nu misschien wel nu er belangstelling is)
ik bedoelde het nutquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij mannen hebben een vooruitziende blik voor dat soort dingen
Ja, thanks nog daarvoor, zag je post daarover ook nog.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
had you mijn link inzake je poesje nog gezien, ingrid?
Toch wel een autorondreis hoop ik?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Rondreis van ~2 weken, weten nog niet precies hoe en wat.
Goeie morgen!
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Toch wel een autorondreis hoop ik?
Met een bus?quote:
Sex onderwegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met een bus?
Niet bang dat je je gaat irriteren aan de anderen in de bus?
Geen vrijheid om te stoppen waar jij wilt, geen privacy, geen romantiek, altijd andere mensen om je heen...ik zou er echt nog eens over na denken, zeker op je honeymoon.
Zelf een autorondreis doen biedt zoveel meer vrijheid, je kunt zelf bepalen waar je wilt stoppen, hoe lang je wilt stoppen, hoe laat je ergens wilt aankomen etc en zónder lastige mensen en knieën achter in je rug.
Mexico is echt heel goed te doen zelf met een auto.
ja ik niet wat de bedoeling is...ik dacht een georganiseerde rondreis via outsight ofzoietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met een bus?
Niet bang dat je je gaat irriteren aan de anderen in de bus?
Geen vrijheid om te stoppen waar jij wilt, geen privacy, geen romantiek, altijd andere mensen om je heen...ik zou er echt nog eens over na denken, zeker op je honeymoon.
Zelf een autorondreis doen biedt zoveel meer vrijheid, je kunt zelf bepalen waar je wilt stoppen, hoe lang je wilt stoppen, hoe laat je ergens wilt aankomen etc en zónder lastige mensen en knieën achter in je rug.
Mexico is echt heel goed te doen zelf met een auto.
binnenlandse vluchtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Toch wel een autorondreis hoop ik?
Dus jij en Mex zijn geen stelletjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef amaranta het volgende:
maar ik begin me langzamerhand te ergeren aan al die sexuitspraken in dit topic
Te veel stelletjes hiero
Anyway, Mexico is echt ergquote:
Hebben jullie wel eens sex dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, maar wij lopen niet de hele tijd sex-insinuaties te maken.
Je zou eens bij m'n ouders op zolder moeten gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef r8ality het volgende:
Mjin god, wat kan een mens toch een rotzooi verzamelen.
Neuken! Neuken! NEUKEN!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, maar wij lopen niet de hele tijd sex-insinuaties te maken.
Jajaja, jij bent in Rome geweest en wij niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ta_Teresa_in_Ecstasy
En ik dacht dat ik lui wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:44 schreef gurlie het volgende:
Eerst maar even douchen.
Ik heb besloten de toetsen te boycotten, ik heb vakantie, verdomme.
owjaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je hebt bijna drie weken vakantie gehad hoor.
Maar ik neem je nog wel een keertje mee hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jajaja, jij bent in Rome geweest en wij niet.
Je kan sowieso meerdere BT connecties tegelijk hebben. Ik heb in de auto ook gewoon de Parrot en GPS ontvanger tegelijk aan. Ik hoop zelf nooit met toewijzen van compoorten hoeven werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, weet jij hier mss een oplossing voor?
http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=1376.0
Ooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar ik neem je nog wel een keertje mee hoor![]()
Ik dacht ooit dat de 9090 er maar 1 tegelijk aankon.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je kan sowieso meerdere BT connecties tegelijk hebben. Ik heb in de auto ook gewoon de Parrot en GPS ontvanger tegelijk aan. Ik hoop zelf nooit met toewijzen van compoorten hoeven werken.
En nu komt het stomme van heel het verhaal, mijn pa heeft een autohouder met ingebouwde GPS-ontvanger. Die werkt dus net als een bekabelde GPS-ontvanger en niet als een BT GPS-ontvanger.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:02 schreef Mex_ het volgende:
Dat is dus het punt, ik heb met heel het compoorten verhaal nooit iets hoeven doen. De compoort van de headset kun je niet aanpassen, die van je gps ontvanger wel. (ik weet alleen zo 123 niet waar)
ik heb het kattendeel nooit bekeken eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ja, thanks nog daarvoor, zag je post daarover ook nog.
Ik vond t buiten voor hondjes er beter en groter uitzien dan voor katten, maar ik denk dat ik gewoon een keertje ga kijken, kan ik ook zien hoeveel hokken en dus katten het per buitenruimte zijn.
ontkenning, dat is een symptoomquote:
zo christelijk zag mex er nou ook niet uit.quote:
of wat mijn vrouw allemaal bewaard...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zou eens bij m'n ouders op zolder moeten gaan kijken![]()
snurken is een van de 8 schoonheden!quote:
dit lijkt me niet echt logischquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Ingridh007 het volgende:
De duif
Mn vader heeft de maand juni vrij gekregen, dus Bobje kan bij hem logeren als X en ik in juli op vakantie gaan
Handig. Neemt je vader de kat mee naar zn werk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef Ingridh007 het volgende:
De duif
Mn vader heeft de maand juni vrij gekregen, dus Bobje kan bij hem logeren als X en ik in juli op vakantie gaan
triest! kijk jij dit ook al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon!
laat mij lekker simpOl zijn. Het is of dit of american Pie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
triest! kijk jij dit ook al?
o ja, natuurlijk...
of Transporter...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat mij lekker simpOl zijn. Het is of dit of american Pie.
Ze zingen trouwens niet zo heel zuiver.
af en toe ben ik best blij dat ik een "negeer geluid" modus hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef amaranta het volgende:
als een zomer voorbij is een van hun leukste liedjes, samen met de soldaat en verloren.
ik denk dat ik verlooooooooooooooooren benquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
af en toe ben ik best blij dat ik een "negeer geluid" modus heb
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat ik verlooooooooooooooooren ben
dat geloof ik wel. hoor ik nu iedere week dezelfde liedjes of....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
maar ik hou meer van nickensimon dan van jan smit, dat even ter verduidelijking
Welk imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef FUFR het volgende:
laten we er nu over ophouden, ik wil niet dat je straks achter je pc uitkruipt, een goed glas rode wijn inschenkt en denkt: met fufr kan ik fijn over Jan Smit praten.
das niet goed voor mijn image..![]()
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar imagequote:
Wat is dat, een imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar image
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Handig. Neemt je vader de kat mee naar zn werk?
Hoe was Blijdorp?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
no shit sherlockquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef febster het volgende:
en ja Artic, dit is een Opgezwolle shirt
nep taalpuristenquote:
vooruit danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
goodmeurning, alles weer ok in de mond?quote:
Tot nu toe lijkt het er wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
goodmeurning, alles weer ok in de mond?
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat is op vakantie gaan (esp in juli) toch duur
Ja leuk!quote:
Dan kan X-juh niet manquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
Bewaar maar voor volgend jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef amaranta het volgende:
He SQ, er ligt hier nog een kerstkaart voor jullie
Ja hoi, dan vraag ik het wel aan jou, gaan jullie op stap vnv?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bewaar maar voor volgend jaar
Heb je nog big bucks gewonnen met de kraskalender?
mooie dierentuin wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
Is lastig met X zn schoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
De eerste kost ¤160,-, de tweede ¤65,- , de derde weten wij nog niet, en de vierde ¤80,-.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
hoeveel wkb's stonden er uiteindelijk op de rekening als ik vragen mag?
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef febster het volgende:
Zoow, Vloeistof en Brandstof op mijn Macbookje gezet
Normaal zou ik zeggen: Waarom 2 keer naar Corfu?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Is lastig met X zn school
Zoals t er nu uitziet wordt t t zelfde complex als vorig jaar op Corfu
Leuk, goedkoop, gezellig dorpje etc én betaalbaar (in ivgl).
Als ik een Macbook Pro ga kopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N haddenquote:
Ach tjaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N hadden![]()
Rond 3 uur waren we volgens mij wel ff in de Saai... ehhhh Stunt. Daarvoor bij de Thomas, erna naar huis.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach tja.
Ik heb je overigens niet gespot in de Stunt rond een uur of 3.
Was Debje eik. aan het werk? Wilde wel ff gaan kijken daar maar ben er niet meer aan toe gekomen.
Dichtbij Stratumseind wonen is/blijft trouwens wel tofheid![]()
.
Nee, ik denk dat ik 'm ga vermoorden, ik hoef geen killergupquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Blueman het volgende:
Cool zo'n gup maar wat moet je ermee he.
Is hij nog in quarantaine of is hij alweer bij de rest van zijn buddies!?
Hop in de pan ermee.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik 'm ga vermoorden, ik hoef geen killergup
Tenzij iemand interesse heeft
het ding heeft de afmeting van een pijnboompitquote:Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hop in de pan ermee.
Beetje kruiden en aan de kat voeren.
Pas op voor de Partij van de Dieren fanatiekelingen in dit topic!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ding heeft de afmeting van een pijnboompit
Door de wc lijkt me beter
Die mogen me om mijn adres vragen om het monster te komen reddenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Pas op voor de Partij van de Dieren fanatiekelingen in dit topic!
Mooi jezelf ingedekt!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mogen me om mijn adres vragen om het monster te komen redden
Mss is het net als bij kippen. Dat ze zwakte merken omdat die ouwe toch al aan het doodgaan was.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat zo gisteren naar mijn aquarium te kijken, zie ik een babyguppie heel de tijd mijn papaguppie aanvallen. Hapjes uit zijn staartvin en rugvin nemen. Beetje vreemd, maar dat pokkeding bleef maar aanvallen. Dus toen heb ik het babyguppie uit de bak gehaald en in quarantaine gezet. Toen had papavis weer rust, hij is wel gerafeld. Maar vandaag zwemt papavis niet meer. Hij ligt heel de tijd op de bodem (wel steeds op een andere plek) maar hij leeft nog wel.
Ik heb een psychokiller piranha babygupIemand interesse? Gratis af te halen!
Hij leeft ook nog, ik laat zijn lot even afhangen van wat die oude binnen nu en 2 dagen gaat doen...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss is het net als bij kippen. Dat ze zwakte merken omdat die ouwe toch al aan het doodgaan was.
Dus die ouwe is binnen nu en een paar dagen toch wel dood en dus kun je die jonge maar beter houden denk ik
Als je er van houd wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:17 schreef DuchessX het volgende:
[Second Life] #4: Welkom in de nieuwe wereld.Geinig
In hoeverre is een digitale wereld echt?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef amaranta het volgende:
maar dit is echt
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Jezus heeft toch ook echt bestaan ?
Alles doorspoelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, papagup heeft 3 uur verticaal ondersteboven in een plant gehangen, maar is nu weer horizontaal gekeerd en leeft nog steeds. Mijn chinese hutseflutsvisjes zijn al urenlang in de stroomversnelling van de filterpomp aan het duikenNet puppies. Tot zover de aquariumupdate.
Verder hebben we vandaag weigh-in gedaanDen teering, wat gaan wij veel afvallen
Blegh morgen weer vroeg uit bedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
gurlie:
Ahhhhhhhhh het is morgen weer maandag!
Zij komt juist tekort gaf zij in een eerder topic aanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met Amaranta?
Die is toch a-seksueel?
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dinsdag voorbereidend werk doen.
IK MOET BETER UITLEGGEN.
Aai em se menquote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah nu staat er een vinger. Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |