Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat is op vakantie gaan (esp in juli) toch duur
Ja leuk!quote:
Dan kan X-juh niet manquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
Bewaar maar voor volgend jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef amaranta het volgende:
He SQ, er ligt hier nog een kerstkaart voor jullie
Ja hoi, dan vraag ik het wel aan jou, gaan jullie op stap vnv?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bewaar maar voor volgend jaar
Heb je nog big bucks gewonnen met de kraskalender?
mooie dierentuin wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
Is lastig met X zn schoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
De eerste kost ¤160,-, de tweede ¤65,- , de derde weten wij nog niet, en de vierde ¤80,-.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
hoeveel wkb's stonden er uiteindelijk op de rekening als ik vragen mag?
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef febster het volgende:
Zoow, Vloeistof en Brandstof op mijn Macbookje gezet
Normaal zou ik zeggen: Waarom 2 keer naar Corfu?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Is lastig met X zn school
Zoals t er nu uitziet wordt t t zelfde complex als vorig jaar op Corfu
Leuk, goedkoop, gezellig dorpje etc én betaalbaar (in ivgl).
Als ik een Macbook Pro ga kopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N haddenquote:
Ach tjaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |