abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45003597
Oeps ik gooide hem dicht

Laatste post van mij
quote:
Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
pi_45003629
Zit net een heel stuk te typen over puzzels is het bankje alweer vol. Dus hier nog even, *plak*:

Puzzelen is leuk BE, die WASGIJ dingen zijn erg leuk. Ik heb ook nog een puzzel waar je allemaal "kamertjes" van 4 stukjes moet leggen en dan aan de hand van wat er gezegd wordt en gebeurd kan je ze op de goede plek leggen en krijg je uiteindelijk een flatgebouw. Die is erg leuk!
En Jan v H. puzzels vind ik ook altijd wel leuk. Ik heb er trouwens ook een (denk bij mn ouders nog) die aan 2 kanten bedrukt is en dan op de achterkant een kwartslag gedraaid. Ingewikkeld, maar wel leuk. Ik wil ook weer puzzelen. Heb alleen niet echt een plekkie om het te laten liggen momenteel . (of ik moet op zolder gaan puzzelen, maar daar is het koud)
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 13:48:43 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45003634
m@x, fijn dat je er niet helemaal in hoefde Nu maar hopen dat ze je met de uitslag verder kunnen helpen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45003661
M@x fijn dat je er niet helemaal in hoefde, die dingen zijn al zo benauwend... en volgende week de uitslag al fijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_45003671
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003701
Ik ben momenteel ook weer aan het puzzelen, vind het altijd wel leuk, maar op een gegeven moment ligt dat ding in de weg, en dan haalde ik hem weer uit elkaar..
Nu voor sinterklaas een puzzelmat gevraagd en gekregen, nu kan ik hem oprollen
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_45003707
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
pi_45003726
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003744
anders koop je een puzzelmat. die kun je oprollen.
pi_45003759
Let er dan wel op dat je verschillende maten van die matten hebt, bv van 300-1500 stukjes en nog eentje die groter is!
pi_45003767
Te laat Bix

sollicitatiebrief is verstuurd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45003888
s6 Vicky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_45004101
Mijn ouders hebben laatst een soort puzzel"koffer" bij de Markro gehaald. Heel handig ding.
Succes Vicky!
Fake it till you make it...
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:12:48 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004347
vicky succes en bedankt van arwen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45004362
oeps... straks hebben we geen schutting meer... het stormt beetje in Zeeuws-Vlaanderen en er is al een stuk los en die duwt nu dusdanig tegen het andere stuk aan dat ik die ook helemaal al in de tuin zie hangen (zit in de keuken en kijk er recht op)

Volgens mij heeft Marco morgen nog wat werk voor de boeg
pi_45004392
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky succes en bedankt van arwen
Graag gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:15:36 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45004444
Ik heb net op mijn werk op de kamerindeling gepuzzeld samen met een collega, en nu hebben we het zo veranderd dat we weer meer ruimte (lijken te) hebben. Nu ga ik weer hard verder met het puzzelen aan scripties die ik al een maand geleden had moeten nakijken
Lekker douchen!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:37 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004495
puzzel ze sjak
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:40 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45004498
ik ben net genadeloos afgemaakt door luca met monopolyen.

en weet je wat mijn troostprijs was? een doosje rozijntjes
(is luca daar ook weer van verlost )
pi_45004646
Whahaha... leuke troostprijs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45005098
M@x wat fijn!!!!!

Bar je ben nog steeds niet van Mar af zie ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:23:18 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45006604
Zow ik ben zo goed als klaar en het ziet er heerlijk opgeruimd en schoon uit boven

M@x fijn dat het goed is gegaan met de MRI. en nu maar wachten op de uitslag.

Bar wat cool dat je gebeld bent zeg, spannend en leuk. En hoe was het bij de kapper.. ik = erg nieuwsgierig

Vicky succes met de sollicitatie, hopelijk krijg je een uitnodiging om op gesprek te komen.
Make love, not war ☮
pi_45007545
Heeft er iemand "ervaring" met de Teletubbie met die tv op zijn buik??
De tv van die van Amber rolt niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:51:38 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45007619
kan je m niet slopen? misschien zijn de tandwieltjes vanbinnen verschoven.
pi_45007734
zal eens kijken

je ondertitel is leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')